Threads: 2
10-01-2026, 06:32 PM
(This post was last modified: 10-01-2026, 07:16 PM by VB-stralis.)
(10-01-2026, 04:48 PM)colazero Wrote: VB vandt 4-0 efter 3-0 ved pausen. Så lidt af kampen men kan ikke bidrage med så meget. Der var to forskellige hold i begge halvlege.
Målene scoret af Amin Chiakha til 1-0 og 2-0, Christian Gammelgaard til 3-0 og Lasse Nielsen til 4-0.
Kan tilføje, at det var hunde-hamrende-k-koldt! Chiakha spillede en fin halvleg (problemet er, at hvis han spiller godt, mister vi ham
- spiller han ringe, kan vi heller ikke bruge ham). Pest eller kolera? Ejerne må til lommerne, hvis vi skal spille med et angreb.
Faghr spillede 20 minutter, før han blev pillet ud (ind i 2. halvleg, ud i 2. halvleg).
Velkov og Ravn spillede begge en god 1. halvleg. Begge hold spillede med blandede hold.
VB klart bedst (især dog i 1. halvleg). 2. halvleg mere lige, men B 93 kom ikke frem til meget.
Claus Nørgaard kunne høres på tværs af banen. MK Kristoffersen dømte - i dag(!) - en godkendt kamp (men det var jo også kun træning)!
* Lørdag 17. jan kl 12: Vejle Boldklub - Viborg FF (2x 60 min)
* NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 30 dage slår vi til!)
Threads: 12
(10-01-2026, 06:32 PM)VB-stralis Wrote: (10-01-2026, 04:48 PM)colazero Wrote: VB vandt 4-0 efter 3-0 ved pausen. Så lidt af kampen men kan ikke bidrage med så meget. Der var to forskellige hold i begge halvlege.
Målene scoret af Amin Chiakha til 1-0 og 2-0, Christian Gammelgaard til 3-0 og Lasse Nielsen til 4-0.
Kan tilføje, at det var hunde-hamrende-k-koldt! Chiakha spillede en fin halvleg (problemet er, at hvis han spiller godt, mister vi ham
- spiller han ringe, kan vi heller ikke bruge ham). Pest eller kolera? Ejerne må til lommerne, hvis vi skal spille med et angreb.
Faghr spillede 20 minutter, før han blev pillet ud (ind i 2. halvleg, ud i 2. halvleg).
Velkov og Ravn spillede begge en god 1. halvleg. Begge hold spillede med blandede hold.
VB klart bedst (især dog i 1. halvleg). 2. halvleg mere lige, men B 93 kom ikke frem til meget.
Claus Nørgaard kunne høres på tværs af banen. MK Kristoffersen dømte - i dag(!) - en godkendt kamp (men det var jo også kun træning)!
* NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 30 dage slår vi til!)
Enig i ravn spiller en god halvleg
Threads: 9
(10-01-2026, 06:32 PM)VB-stralis Wrote: (10-01-2026, 04:48 PM)colazero Wrote: VB vandt 4-0 efter 3-0 ved pausen. Så lidt af kampen men kan ikke bidrage med så meget. Der var to forskellige hold i begge halvlege.
Jo, det var koldt men ikke som jeg havde frygtet det ville være. Vindstille og med solen gjorde at jeg dog holdt en time :-). De sidste 30 af første halvleg en pause og 15 af anden halvleg. Jeg husker en kamp i Engum mod Fredericia for nogen år siden som var ti gange koldere.
Jeg håber Amin bliver og jeg tror stadig han kan blive en gevinst for os. Specielt hvis holdet kan komme til at fungere bedre end under Prelec. Han har en VM plads at kæmpe for. Men ja, jeg ser da også gerne der kommer endnu en ind til positionen. Men kan Nørgaard forløse ham, Duin og Faghir, så fortsætter jeg gerne med dem også. Men Amin er helt ude af vores hænder og jeg håber at FCK er fair nok og melder ud i god tid til VB hvad planen er, så han ikke sælges den sidste dag og vi tvinges til at hente en Yeboah type igen.
Threads: 3
Iflg. VAF var Vekic ikke med i dag, fordi han ikke er klar til at spille kamp. Nogen, der ved noget..? Skal vi være bekymret for en længerevarende skade.. ?
Threads: 0
(10-01-2026, 10:01 PM)vbfyn Wrote: Iflg. VAF var Vekic ikke med i dag, fordi han ikke er klar til at spille kamp. Nogen, der ved noget..? Skal vi være bekymret for en længerevarende skade.. ?
Han har bare fået lov at holde et par dages længere ferie end de andre. Han var tilbage i går.
Threads: 7
11-01-2026, 08:51 AM
(This post was last modified: 11-01-2026, 08:53 AM by Victor.)
Enig med cc i, at Chiakha kan blive en gevinst for os i foråret. Ang. om FCK vil være fair over for os, er det naivt. Hvis de får et godt bud på ham kl 23.55 den sidste dag i vinduet, tager de imod det.
Mht. Faghir mener jeg, at hvis de konstante skader fortsætter, så peger det henimod et karrierestop. Når han efter et halvt års skånekost og opbygning kun kan klare at spille en halv time, hvorefter skaderne fortsætter, tyder det på, at visse muskler og sener i benene er så svækkede, at han ikke mere kan spille på topplan. Forhåbentlig får jeg ikke ret I denne dystre spådom. Duin tror jeg mere på, fordi han (så vidt jeg ved) ikke har så alvorlig en skadeshistorik.
Hvis du nu læser, hvad Claus Nørgaard udtaler, så ville du jo vide, at det var aftalt på forhånd, at Fagir kun skulle have en halv time.
Threads: 7
Rigtigt, men du vil jo også vide, at han nu har trænet i et halvt år og aldrig har kunnet klare en hel kamp endnu. Når han ikke kan komme op i niveau efter et halvt år, kan han så efter et helt?
Ja - det er jeg sikker på.
Threads: 2
11-01-2026, 11:42 PM
(This post was last modified: 12-01-2026, 12:11 AM by VB-stralis.)
Et spørgsmål til pegro: Har du nogen idé om, hvor mange (usynlige) minutter Faghir fik? Hvad så du fra ham? Så du ham?
Dén knægt så langt fra at være klar til ligaen. Fint at håbe på ham, håbløst at tro på ham! Har brugt endnu 1/2 år på ikke at komme i form!
Rettidig omhu er - at kigge på erstatninger for ham og Chiakha!
|