06-03-2026, 06:34 PM
(06-03-2026, 05:34 PM)pegro Wrote:Jeg er selv ved at vende min pessimisme til optimisme, selvom det er meget svært mentalt, når rigtigt mange fakta taler imod håbet. Jeg synes dog også at spillet ser bedre og bedre ud for os, og jeg håber at vi kan stå fast i defensiven, da vi egentligt skaber chancer og oftest scorer nok mål til at vinde kampe. Håber virkeligt at Vekic kommer ind i kampen og forberer sine præstationer snarest.(06-03-2026, 08:36 AM)Victor Wrote: Det er meget svært at se, om vi stort set kan beholde den nuværende stamme (÷ Enggaard, men + Lundrim) ved nedrykning, fordi vi ikke aner, hvad økonomien kan holde til, hvad der står skrevet med småt, samt i hvor høj grad klubben vil lade deres gode hjerte løbe af med sig og lade nogen gå, selv om det vil være imod kontrakten.
Hvis vi kan beholde dem, vi ønsker, tror jeg, at vi kan komme i toppen næste år, fordi CN så har haft længere tid til at bygge op.
Hvis der bliver masseflugt, skal vi måske være tilfredse med bare at snige os i top 6. Eller måske ende dernede, hvor panikken truer. Det kan ske.
Men måske maler jeg fanden på væggen. Det er selvfølgelig også, fordi vi ikke ved noget som helst.
Får det aldrig nogen ende med din pessimisme?

?