10-02-2026, 01:28 PM
(10-02-2026, 12:11 PM)vbfyn Wrote:(10-02-2026, 11:13 AM)Vindueknækkeren Wrote:(10-02-2026, 12:21 AM)Engangvejlealtidvejle Wrote: Enggaard? Du må da mene Hjulsager?
Hjulsager spillede heller ikke til niveau. Men ENGGARD nej hvor er det sløjt man
(10-02-2026, 10:29 AM)vbfyn Wrote: Personlige fejl, som bl.a. Vekic laver, er som træner umulige at gardere sig imod. Men Nørgaard laver efter min mening også selv fejl ved at spille med Lasse Nielsen. Og så som anfører og boldførende i opspillet. Bedst karaktiseret og udstillet i tillægstiden, hvor han skal føre bolden frem. Det går i adstadigt tempo og lidt på tværs, og da han så endelig når op på Fredericia's halvdel, så mister han bolden. Lasse Nielsen var dog meget tæt på en udligning til 3-3, hvor kun en superredning forhindrede bolden i at gå i nettet.. Så måske vi skal bruge Lasse Nielsen i angrebet...
Tilbage i 4 back kæde med Lund og Velkov som CB.
Positivt fra i går: Bach, Faghir, Lund, til dels Vestergaard og GG. Samt Flø og Enggaard i anden halvleg.
Mere negativitet..:
Nu er det heldigvis ikke vores pladser, men de nederste 7 - 8 rækker (de hvide sæder) og gangene imellem på tribunen mod skoven var ikke ryddet for sne. Det er ikke godt nok...
Og de nye VB menuer med kolde pølsebrød og kolde pommes frites var heller ikke SL klasse..
Du mener simpelhent ikke at Enggaard spillede godt vel?
Nej, selvfølgelig ikke Enggaard. Hvor kom den fra..?
Jeg ville nok have haft skrevet noget andet vedr. ham.
Men ikke noget positivt..
(10-02-2026, 11:27 AM)Kurt Wrote: Her dagen efter katastrofen i Nørreskoven har jeg set hele kampen igen, og jeg er alligevel ikke helt knust. Bagud 0-3 føles det knebne nederlag faktisk ikke som et nederlag. Ja – jeg vil nærmest gå så langt som til at betegne FCFs sejr som tyveri. VB spillede en fantastisk 2. halvleg. Klasseforskel. Vores katastrofale kiks i 1. halvleg er intet imod FCFs kollaps i 2. Alle statistikker på flashscoren taler i Vejles favør. Vi har noget at have lidt selvtillid i: Faghir viser format, vi kommer frem til chancer, viser gejst og vilje trods modgang. Begge hold har noget at forbedre inden næste runde. FCF risikerer at blive mast totalt af AGF, hvis de fortsætter med det spil, de viste i 2. halvleg. Vejle skal have bearbejdet de personlige fejl – bl.a. skal de ikke falde på halen, fordi modstanderen laver noget så simpelt som hælsparksafleveringer, hvilket førte til FCFs to første mål. Randers er svære som altid, men med gejsten i går in mente, ser det ikke helt håbløst ud. For øvrigt kan vi måske risikere at kampen flyttes til mandag aften kl. 21 pga. truende snestorm fredag...
Helt enig. Der var faktisk en del gode momenter, som vi og holdet kan tage med videre...
Det var bare fordi du satte enggard inder under din " positive " kategori så troede jeg at du mente at han spillede godt