01-11-2025, 11:48 PM
Godt med et brugbart forum igen i stedet for Facebooks kaotiske opsætning. Facebook er godt til mange ting. Som ordentlig debatforum ikke så meget. Og mærkværdigt nok så får det det værste frem i (nogen) folk at skrive fra deres Facebook profil. Der synes jeg debatten på The Crazy Reds nu hedengangende forum var mere civiliseret, selvom bølgerne også kunne gå højt der engang imellem. Forhåbentlig kan det overføres hertil og hvorfor ikke? Det er vel de samme brugere som finder vej her. Måske man skulle høre TCR om et link til forummet, så brugere fra tidligere kan finde det?
Lidt apropos indlæg med citater fra tidligere, er det muligt at de citerede indlæg vises med en anden farve eller baggrund som i det gamle forum? Jeg synes ikke det er så overskueligt at se hvad der er citat og hvad der er nyt. Det er selvfølgelig et spørgsmål om vaner, men kan det lade sig gøre må I gerne overveje det.
Lidt apropos indlæg med citater fra tidligere, er det muligt at de citerede indlæg vises med en anden farve eller baggrund som i det gamle forum? Jeg synes ikke det er så overskueligt at se hvad der er citat og hvad der er nyt. Det er selvfølgelig et spørgsmål om vaner, men kan det lade sig gøre må I gerne overveje det.