VB Fanforum
Ris, ros og ideer - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: VB-Fanforum.dk (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=11)
+--- Forum: VB-Fanforum.dk (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=12)
+--- Thread: Ris, ros og ideer (/showthread.php?tid=2)

Pages: 1 2

Ris, ros og ideer - Administrator - 26-10-2025

I denne tråd er i velkomne til at sende ris, ros og gode ideer til forummet. Hjælp til at forbedre forummet er velkommen.

TAK til Michael for at starte et nyt forum. - SteenBiilmann - 26-10-2025

Dette blot som en simpel tak til Micahel for at starte dette nye debatforum. Må jeg foreslå, at folk opretter sig med deres eget navn, og ikke anonymt som i det gamle forum. Det skaber imo et mere åbent, redeligt og ærligt debatforum. Vh Steen

Er der mon nogle medlemmer af TCR her i det nye forum, som kan svare på om det gamle forums historik er slettet, eller om vi evt kunne kopiere det til dette forum?

RE: Ris, ros og ideer - Kurt - 27-10-2025

1000 tak for at der er nogen, der gider have bøvlet med denne side! Smile

RE: Ris, ros og ideer - mikkelsen1980 - 28-10-2025

Dejligt med et nyt forum. Fungere meget bedre end Facebook
Tak Smile

RE: Ris, ros og ideer - Mads - 31-10-2025

Jeg tror det er en god ide hvis vi får sat en grænse på hvor mange gange man kan citere et citat, så man ikke får mange indlejrede citater. Jeg mener grænsen var 3 i det gamle forum.

Jeg undersøger det når jeg er tilbage ved en computer.

RE: Ris, ros og ideer - xhofa - 31-10-2025

(31-10-2025, 11:53 AM)Mads Wrote: Jeg tror det er en god ide hvis vi får sat en grænse på hvor mange gange man kan citere et citat, så man ikke får mange indlejrede citater. Jeg mener grænsen var 3 i det gamle forum.

Jeg undersøger det når jeg er tilbage ved en computer.

God idé. Det skulle gerne være ændret nu.

RE: Ris, ros og ideer - colazero - 01-11-2025

Godt med et brugbart forum igen i stedet for Facebooks kaotiske opsætning. Facebook er godt til mange ting. Som ordentlig debatforum ikke så meget. Og mærkværdigt nok så får det det værste frem i (nogen) folk at skrive fra deres Facebook profil. Der synes jeg debatten på The Crazy Reds nu hedengangende forum var mere civiliseret, selvom bølgerne også kunne gå højt der engang imellem. Forhåbentlig kan det overføres hertil og hvorfor ikke? Det er vel de samme brugere som finder vej her. Måske man skulle høre TCR om et link til forummet, så brugere fra tidligere kan finde det?

Lidt apropos indlæg med citater fra tidligere, er det muligt at de citerede indlæg vises med en anden farve eller baggrund som i det gamle forum? Jeg synes ikke det er så overskueligt at se hvad der er citat og hvad der er nyt. Det er selvfølgelig et spørgsmål om vaner, men kan det lade sig gøre må I gerne overveje det.

RE: Ris, ros og ideer - Administrator - 02-11-2025

Det er prøvet, der er skrevet til TCR om muligheden for at linke, men desværre uden svar.

Også god ide at ændre på udseendet af det citerede, hvis det er muligt. Det undersøger vi lige.

RE: Ris, ros og ideer - mikkelsen1980 - 04-11-2025

Hvis muligt, så kunne fornat af dato måske ændres?
Eksempel fra Blok E tråden: 11-02-2025
Forstod ikke lige hvorfor der var et indlæg fra februar, når forum er helt nyt.

RE: Ris, ros og ideer - xhofa - 04-11-2025

(04-11-2025, 08:56 AM)mikkelsen1980 Wrote: Hvis muligt, så kunne fornat af dato måske ændres?
Eksempel fra Blok E tråden: 11-02-2025
Forstod ikke lige hvorfor der var et indlæg fra februar, når forum er helt nyt.

Ved ikke om der er en anden admin, der allerede har ændret det. Men her står det i hvert fald rigtigt. Og når jeg kigger på overordnede indstillinger for forummet, ser det også korrekt ud.