Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Træningskampe - vinteropstart 2026
Fandt iøvrigt en live stream fra kampen mod Botev

https://www.youtube.com/live/FPAgGQyK1yo
Reply
1-1 mod Botev Vratsa.

Botev kom foran i det 83. minut. VB udlignede i det 88. minut. Assist fra Amon, mål af nr 37.
Reply
Udligning af Nicolas Gammelgaard.

Storebror (Christian Gammelgaard) og Duelund scorede de to mål i første kamp, der blev tabt 3-2.
Reply
Jeg noterer mig, at Gundelund igen ikke var anfører. Denne gang Duelund. Samt at Duin var fraværende i begge kampe. Endvidere er det også værd at notere, at Bisse var tilbage i kamp og at Faghir igen spillede en times tid.
Reply
Ja, Wahid 80 min. kan tyde på, at han måske alligevel ikke er fodboldinvalid. Jeg siger tak.
Reply
I kampen mod topholdet FC Ararat stillede vi op, som følger: Vekić - Nielsen Velkov Lund - G*G Vestergaard Hjulsager Bach - Duelund © Faghir
Det ligner så småt A-holdet. Spillet tilsyneladende klart på rette vej, fint - men nytter så lidt, når man indkasserer 3 mål (endda 2 selvmål)!
(Bismarck og Nicklas G*G indskiftede). Faghir fik det meste af kampen, blev dog ikke rigtig nævnt i kampreferatet!). Kampen endte 2-3.
Duelund og G*G scorede. Men det gjorde Velkov og Lund også, i eget net! Der er noget, der skal rettes op på hér!

I kampen mod Botev Vratsa stillede vi op, som følger: Haahr - MaxJ Klaster CS - Flø Ravn Enggaard Lykkebak Tabatadze - Camara AK ©
(indskiftere Bisse Amon NG*G): Kampen endte 1-1 (NG*G scorede)
Tænker, det er tæt på A-holdet mod Ararat - og B-holdet mod Botev. Nørgaard var tilfreds med spillet, så - der er (måske) håb.

Om 3 dage lukker vinduet, og vi har 'forstærket os med en 18-årig u-spiller og at sende Chiakha & Hujber afsted. Om 12 dage møder vi FCF!
Reply
I den første kamp på Cypern spillede vi 1-1. Målscorer Tobias Back
I første kamp i går tabte vi 2-3. Målscorere Duelund og G*G (straffe)
I anden kamp i går spillede vi 1-1. Målscorer Nicklas G*G

I allerførste kamp spillede vi uden vilje og struktur.
I går hang spillet klart bedre sammen men scorede 2 i eget net!
I den sidste kamp spillede vi nogenlunde , men KÆMPEDE med at skabe chancer (AK, Camara)!

Dét, der falder mest - og i dén grad - i øjnene, er mangelen på angribere.
Jelle Duin var ude, Faghir kom ikke frem til noget, AK og Camara ejheller.
Hvem, forestiller man sig, skal score vores mål??? Duelund måske - men ofte skadet. Hvem ellers?

VINDUET LUKKER OM 2 DAGE! - VI SKAL VÆRE KLAR TIL SEJR OVER FREDE OM 11! - DET ER NU, VB!!
Reply
Det, jeg henholder mig til, er, at Nørgaard er positiv. Vi aner intet om modstandernes kvalitet og har ikke set kampene. Kort sagt: vi ved ingenting!

Jeg er mere tryg ved Nørgaard og Hemmersam end verdenssituationen. Jeg er tryg ved, at de ved, hvad de vil, at de har kontakt med ejerne og ved, hvor mange penge de må bruge på en ny mand (eller flere). Hvis der kommer noget ind, er det fordi, det har kunnet lade sig gøre. Hvis ikke, har det ikke kunnet lade sig gøre. Mere er der ikke at sige.
Reply
(28-01-2026, 08:56 PM)vbfyn Wrote: Jeg noterer mig, at Gundelund igen ikke var anfører. Denne gang Duelund. Samt at Duin var fraværende i begge kampe. Endvidere er det også værd at notere, at Bisse var tilbage i kamp og at Faghir igen spillede en times tid.

Jeg tror ikke vi skal lægge noget i det. Hvis Mike Vestergaard igen havde været anfører, så tror jeg noget var i gære, men når bindet skifter hver kamp, så betyder det nok nærmere tilfældigt
Reply
Gunde var på ingen måde overbevisende i efteråret. Desuden er han på ingen måde en anførertype.
Måske Velkov? Eller Vestergaard? (evt Duelund?)
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)