Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddset Pokalen: Viborg - VB
Fuldt fortjent sejr til Viborg. Tillykke til dem. Vi er et hold i ruiner.

VB har desværre intet at gøre i pokalen, og med al sandsynlighed heller ikke i suppen. Nu skal vi bruge returkampen som god træning for de unge, og vinterpausen til at finde en spiller eller to (angriber og midterforsvarer) og en ny træner. Alle 3 skal være indstillet på 1. div. næste år.
Reply
Jeg kom ved en fejl til at slette min post.

Men essensen var at jeg ikke kan finde meget positivt at sige, Viborg kom nemt til deres chancer og få af vores spillere kunne være deres indsats bekendt.

Overordnet en ret ringe indsats.
Reply
Tredje 3-måls nederlag på stribe og 12 mål imod....
Defensiven var ellers noget af dét, der fungerede fornuftigt i starten af sæsonen, men nu har vi hverken en defensiv, en midtbane eller et angreb.
Der bliver god plads på tribunen til returkampen.
Der burde være gratis adgang og gratis julebajere...
Reply
Hold nu kæft ledelsens dansker projekt er fejlet fuldstændigt!

10 danskere i startopstillingen mod et Viborg hold der sparer normale startspillere. Den ene VB spiller var ringere end den anden.

Det rammer ledelsen fuldstændigt i røven at man i en hjerneblødning genansatte Prelec og var alt for længe om at smide ham ud igen.

Kielstrup har ikke magien denne gang. Vi har intet angreb, ledelsen troede man kunne fedte sig igennem med AK og co. og vi har intet forsvar. Modstanderne scorer så let som ingenting.

Aner faktisk ikke hvad der skal gøres, men det nuværende VB projekt kører kvalitetsmæssigt på all-time low. Ledelsen har været utroligt naive omkring dette projekt.

Spillerne har givet op og jeg tænker det har mange VB fans også.
FORZA VB 4EVER
Reply
(03-12-2025, 11:26 PM)Duffy_DK Wrote: Spillerne har givet op og jeg tænker det har mange VB fans også.
Forfærdeligt at gennemleve en sådan kamp. Et hold totalt uden selvtillid - tilsyneladende også uden evner og vilje 
- hvordan det så kan lade sig gør at nedbryde et team så voldsomt og så hurtigt!? Prelec måske - men Kiel ikke et hak bedre!

Tredje 3-måls nederlag på stribe og 12 mål imod. Score 3-12!
Defensiven var ellers noget af dét, der fungerede fornuftigt, men nu har vi hverken defensiv, midtbane eller angreb.
Der bliver tomt på tribunerne til returkampen. - Der burde være betaling til tilskuerne for at komme .....

Og så stiller vi uden Vekic, Velkov og til gengæld med Lykkebak og Sander Ravn.
Ved stillingen 1-3 - travlhed for at reducere - lunter Gunde frem ad banen. Deres 4. mål sat i gang af en total fejlaflevering af en rød.
Alle burde skamme sig (måske Bach undtaget). Alle!
Reply
Jeg har medlidenhed med ledelsen og spillerne. Hemmersam har tidligere udtalt, at han havde lidt sværere ved at falde i søvn for tiden. Vær sikker på, at når han siger "lidt sværere", mener han "meget sværere". Lasse Nielsen har udtalt, at han hverken ser Onside eller sociale medier de næste par dage efter en kamp, fordi det er meningsløst. Han ved godt selv, hvad der er gået galt.

Vi andre kan gå på arbejde eller gå en tur. Eller sige, at vi er skide ligeglade. Spillerne står meget mere i det. De kan ikke melde sig ud.

Klub, trup og trænere står lige nu i så dybt et hul, at de næsten ikke kan se det mindste lysglimt, når de kigger op. Og siderne i det hul ser glatte ud. Jeg ved ikke, hvordan de kan komme op.

Dette efterårs udvikling (læs: afvikling) fra den fantastiske sejr over OB (som jeg mente var den bedste kamp i 25 år) til den nuværende situation er for mig fuldstændig uforståelig.

På mandag mod Brøndby forventer jeg i det mindste arbejdsraseri. Det kan alle yde
Reply
ARBEJDSRASERI ER DA DET MINDSTE, MAN KAN FORLANGE: OG AT VI STILLER I STÆRKESTE OPSTILLING (hvilket vi IKKE gjorde igår!

- " Hold nu kæft ledelsens danskerprojekt er fejlet fuldstændigt!
10 danskere i startopstillingen mod et Viborg hold der sparer normale startspillere! Den ene VB'er ringere end den anden!
Ledelsen (!!!) genansatte i en hjerneblødningPrelec og var alt for længe om at smide ham ud igen!

Kielstrup har slet slet ikke magien. Intet angreb! Ledelsen prøvede fedte sig igennem med AK & co - endda uden forsvar!
Modstanderne scorer mål på stribe - så let som ingenting!

Det nuværende VB projekt kører kvalitetsmæssigt på all-time low. Ledelsen har været utroligt naive.
Deres opgave at få holdet på sporet. Indtil videre kører det - ja videre - som om intet var hændt. Fortsætter ui samme rille. scorer 1 og indkassere 3-4 stks hver gang!
- Spillerne har givet op og jeg tænker det har mange VB fans også." (citat Duffy)

I dén grad. Afregningen kommer nu: Tilskuerne bliver væk. Bare vent. Først mod Brøndby - helt ekstremt mod Viborg om 8 dage!
Reply
Jeg synes, Haahr gør det fornuftigt i målet. Han har måske ikke de store redninger, men han kan ikke direkte lastes for nogle af scoringerne. Måske skulle han have pareret bolden et andet sted hen end ud midt i feltet ved den tredje scoring, men præcis som mod OB står der tre (3...!) forsvarere og kigger, mens en modstander sender riposten i nettet...
Reply
(04-12-2025, 01:17 PM)vbfyn Wrote: Jeg synes, Haahr gør det fornuftigt i målet. Han har måske ikke de store redninger, men han kan ikke direkte lastes for nogle af scoringerne. Måske skulle han have pareret bolden et andet sted hen end ud midt i feltet ved den tredje scoring, men præcis som mod OB står der tre (3...!) forsvarere og kigger, mens en modstander sender riposten i nettet...

Mål nr 3(?) hvor han skubber den helt forkert ud i feltet igen?

Og kan godt være at han ikke skal tage nogen af dem, men tror ikke Vekic ville ha' lukket fire mål ind i den kamp. Haahr fylder desværre for lidt.
Reply
Det er jo et gratis gæt, at Vekic ville have afværget én eller flere af scoringerne, og det ville en mere erfaren keeper måske have gjort. Men de unge og urutinerede skal jo spille for at få den læring og erfaring. Jeg synes, det er unfair at blaime Haahr, at der ved Viborgs tredje mål står tre forsvarere og kigger, men den enlige Viborg spiller følger op og scorer. Det samme skete i kampen mod OB, men den er der ingen, der har kritiseret Vekic for.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)