Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddset Pokalen: Viborg - VB
Så blev kvartfinalerne mod Viborg fastlagt..
Viborg - VB, onsdag 3/12 kl. 20.15.
A propos sene kamptidspunkter... Huh

Returkamp i Nørreskoven, lørdag 13/12 kl. 15.
Reply
Ingen skriver noget. Alle åbenbart ligeglade eller deprimerede.

Vi skal gå efter at tabe med højest et mål. Forventer at vi stiller i stærkeste opstilling.
Reply
Nu er der lang tid til foråret, hvor semifinalerne spilles, men skulle vi gå videre, er det p.t. svært at se, at vi skulle have nogen som helst chance over to kampe mod FCK, FCM eller AGF, som er de tre sandsynlige mulige modstandere.
Men alligevel forventer jeg også, at klubben tager kampen alvorligt og stiller med stærkest mulige hold. Et nederlag som sidst i Viborg vil ødelægge alt før returkampen.
Reply
Forventer, at klubben stiller i absolut stærkeste opstilling. Forventer dog en slap indstilling ligegyldigt hvem, vi stiller med!
Det er så historisk ringe, hvad dét hold 'præsterer'!
Reply
(03-12-2025, 03:54 PM)Victor Wrote: Ingen skriver noget. Alle åbenbart ligeglade eller deprimerede.

Vi skal gå efter at tabe med højest et mål. Forventer at vi stiller i stærkeste opstilling.

Deprimeret, og måske lidt indifferent. Det er ikke et rart sted at være. Håber en god kamp i dag, kan gøre det hele lidt bedre igen.
Reply
Vejles startopstilling:
Tobias Haahr - Thomas Gundelund, Lasse Nielsen, Valdemar Lund, Lasse Flø - Mike Vestergård, Mads Enggård, Mikkel Duelund - Tobias Bach, Anders K. Jacobsen, Jonathan Amon.

På bænken er Vekic, Sørensen, Duin, Velkov, Camara, Sønderskov, Ravn, Lykkebak og Pitu.

Må indrømme jeg ikke rigtig tænder på denne kamp. Det er sjældent jeg har det sådan og så er det endda en pokalkvartfinale. Jeg sidder med en fornemmelse af at Viborg allerede lukker den i aften med 3-0 eller sådan noget.
Reply
Rimelig tandløst igen. Viborg med et par store chancer og kunne sagtens have ført mere, men vi slap resultatmæssigt nådigt fra 1. halvleg. Tænker mit 3-0 virker meget realistisk. Kan ikke se dette hold lige pludselig finde så meget frem af kvalitet og selvtillid på femten minutters pause.
Reply
Jeg er også markant mere ligeglad end jeg plejer at være.

Vi bliver da også udspillet i perioder i 1. halvleg, og skal være glade for t de kun er foran med 1-0. Vi stiller med et par eller 3 marginalspillere, men det er hverken værre eller bedre end de mere faste. Målet kom på en fejlaflevering af Lund, fulgt op af alt for langsomt tilbageløb af Nielsen og samme Lund. 

Hvis vi kun taber 1-0 så er der da lidt håb til returen. Men jeg tvivler.
Reply
Hvor er det da bare frygteligt at se hvordan vi gang på gang laver fejl i opspillet som bliver straffet. Det er virkelig pinligt det her. Ikke Superliganiveau. Stor respekt i øvrigt til de fans der er taget derop en sen onsdag for det her.

Og så ser vi Viborg lave lidt fejl i defensiven som vi selvfølgelig ikke udnytter på samme måde.
Reply
Er kun blevet mere deprimeret. Vi mangler en Gravesen, der kan piske folk i gang.

Eller noget kvalitet ala Hjulsager.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)