Threads: 12
09-08-2026, 03:39 PM
(This post was last modified: 09-08-2026, 03:42 PM by Tobias Jacobsen.)
Nå det sagde jeg for tidligt, åbenbart! Godt at se Bismarck i målscorerens rolle igen!
Kampen der bliver ved med at give. 4-4!!! Larsen ser ikke god ud i dag.
Threads: 4
Nicolai Larsen har vel ikke haft en eneste redning eller positiv bidrag i hans første 3 kampe. Han har kostet.
Threads: 10
Du godeste et freakshow af en fodboldkamp. Totalt kaos, og to forsvar der sejlede totalt.
Jeg synes at Larsen virker usikker i flere omgange, og koster vel også et mål.
Velkov og Camara sådan set godkendt - og det siger så alt om Sørensen og Gunde.
Flot offensiv kamp af midtbanen. Bedste kamp jeg har set fra Hetemi. Defensivt burde de nok have taget lidt mere fra, men som vi snakkede om i en anden tråd, så er det nogle små midtbanespillere vi har.
Fint offensivt, dog synes jeg at Faghir virker lidt længere væk fra formen end jeg havde troet og forventet.
Threads: 0
09-08-2026, 04:06 PM
(This post was last modified: 09-08-2026, 04:35 PM by McLovin.)
13 point ud af 15. Stærkt!
Faghir er satme go! Viser flere gange glimt at stjernestøv og lægger bolden vanvittigt af. Hvis han kan holde sig skadesfri, så bliver han vanvittig. Men han skal bedømme på andre arbejdsopgaver, end KUN målscoring.
Gundelund. Snorksover igen igen igen.
Threads: 2
Vi er også nødt til at rose holdets moral i dag. Det er stærkt at komme tilbage så mange gange.
Men de personlige fejl. Uha, der er et større arbejde der venter.
Threads: 14
Underholdende kamp og vi vandt heldigvis. Ni forskellige målscorere. Jeg kan ikke lige huske en 5-4 kamp i Nørreskoven. Husker en 4-5 mod Horsens. Der er nok at tage fat på i kvaliteten men vigtigst med en sejr.
Threads: 0
Faghir når aldrig at blive helt målfarlig, men han er sindssyg vigtigt ift at binde spillet sammen.
Threads: 14
Hvordan kan 2-2 være et selvmål? Kan se det er registreret sådan flere steder.
Threads: 10
Den blev rettet af, af en forsvarsspiller. Var ikke gået i mål hvis der ikke havde været en afretning.