Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noget er helt galt - foråret 2026!
Han beskytter sine medarbejdere. Kaster ikke en stadig forholdsvis ny Hemmersam under bussen. Ja, det er nok gratis men alligevel hvad en øverste leder skal gøre i den situation. Kan faktisk ikke se ham sige andet - udadtil.

VAF har en artikel hvor de klart melder ud at der skal hentes kvalitetsspillere til oprykning. Og så skal der tyndes ud i truppen. Det er klart at 1. division sætter sine begrænsninger men det er stadig muligt at finde gode spillere til jobbet. Personligt synes jeg man skal kigge lidt på hvad der er i overskud fra FCMs akademi. Jeg synes ofte det er høj kvalitet. Også selvom det er spillere der ikke lige kunne slå igennem der. De virker bare godt skolet.
Reply
(16-05-2026, 10:10 AM)colazero Wrote: Han beskytter sine medarbejdere. Kaster ikke en stadig forholdsvis ny Hemmersam under bussen. Ja, det er nok gratis men alligevel hvad en øverste leder skal gøre i den situation. Kan faktisk ikke se ham sige andet - udadtil.

VAF har en artikel hvor de klart melder ud at der skal hentes kvalitetsspillere til oprykning. Og så skal der tyndes ud i truppen. Det er klart at 1. division sætter sine begrænsninger men det er stadig muligt at finde gode spillere til jobbet. Personligt synes jeg man skal kigge lidt på hvad der er i overskud fra FCMs akademi. Jeg synes ofte det er høj kvalitet. Også selvom det er spillere der ikke lige kunne slå igennem der. De virker bare godt skolet
Jaja lad os skide på vores egen akademidrenge og hente fra Midtjylland.
Reply
Det er så heller ikke det colazero siger. Vi kan jo ikke nøjes med at bruge vores egne. Vi er også nødt til at hente spillere udefra. Og der er FCMs akademi da et fint sted at scoute. Så vindueknækker - endnu et ukonstruktivt og forfejlet indlæg fra din side. I den meget lange række.
Reply
(16-05-2026, 01:49 PM)SteenBiilmann Wrote: Det er så heller ikke det colazero siger. Vi kan jo ikke nøjes med at bruge vores egne. Vi er også nødt til at hente spillere udefra. Og der er FCMs akademi da et fint sted at scoute. Så vindueknækker - endnu et ukonstruktivt og forfejlet indlæg fra din side. I den meget lange række.

Hvis vi skal hente spillere ind, så skal vi hente nogle topspillere. Ikke de unge fra Midtjylland? Nævn 3 fra Midtjyllands akademi der vil gå ind og gøre en forskel på vores hold.
Reply
En spiller som Sofus Johannesen, der har spillet sæsonen i Fredericia, er fra FCM's akademi. Ham så jeg da gerne i VB.
Reply
(16-05-2026, 09:58 PM)vbfyn Wrote: En spiller som Sofus Johannesen, der har spillet sæsonen i Fredericia, er fra FCM's akademi. Ham så jeg da gerne i VB.

Så det du siger er at vi skal prioritere andre akademispillere over vores egne?
Reply
Det var en meget kreativ udlægning. Jeg nævner én spiller fra FCM's akademi, og så skal vores egne akademister skrottes...
Vi skal naturligvis bringe så mange af vores egne som muligt i spil, men de kan jo ikke stå alene. Og vi skal også have forstærkninger udefra.
Reply
(17-05-2026, 08:39 AM)vbfyn Wrote: Det var en meget kreativ udlægning. Jeg nævner én spiller fra FCM's akademi, og så skal vores egne akademister skrottes...
Vi skal naturligvis bringe så mange af vores egne som muligt i spil, men de kan jo ikke stå alene. Og vi skal også have forstærkninger udefra.

Vi skal ikke hente fra andre akademier ifølge mig. Hvis vi skal hente spillere skal der være nogle vi ved der er top spillere som kan hæve vores niveau.

(16-05-2026, 01:49 PM)SteenBiilmann Wrote: Det er så heller ikke det colazero siger. Vi kan jo ikke nøjes med at bruge vores egne. Vi er også nødt til at hente spillere udefra. Og der er FCMs akademi da et fint sted at scoute. Så vindueknækker - endnu et ukonstruktivt og forfejlet indlæg fra din side. I den meget lange række.

Hva så gamle steen blev du stille?? Indså du lige at det du skrev var helt skudt i hovedet?
Reply
Du er for meget. ALT for eget.

Og jeg står naturligvis helt ved hvad jeg skriver og har skrevet. Vi skal naturligvis bruge vores egne spilleren, men også hente udefra. Og hvis der er folk fra andres akademier som kan bruges, så er det en fin mulighed imo. Også fra FCMs akademi. Jeg kender ikke ham Sofus fra FCM/FCF, men det er vel et eksempel på en spiller som har potentialet. 

Jeg beklager Vinduesknækker, men jeg har fået nok af dig. Din form og tone er simpelthen ikke ok.
Reply
(17-05-2026, 10:31 AM)SteenBiilmann Wrote: Du er for meget. ALT for eget.

Og jeg står naturligvis helt ved hvad jeg skriver og har skrevet. Vi skal naturligvis bruge vores egne spilleren, men også hente udefra. Og hvis der er folk fra andres akademier som kan bruges, så er det en fin mulighed imo. Også fra FCMs akademi. Jeg kender ikke ham Sofus fra FCM/FCF, men det er vel et eksempel på en spiller som har potentialet. 

Jeg beklager Vinduesknækker, men jeg har fået nok af dig. Din form og tone er simpelthen ikke ok.

Du skriver om ting du ikke ved om.. Lav din research i stedet for at spille Peter Sørensen i ondside studiet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)