Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ivan Prelec - kan en ung kroat genrejse Vejle Boldklub?
Constantin Galca?
Reply
(03-11-2025, 02:12 PM)mikkelsen1980 Wrote: Constantin Galca
Det virker ikke helt til, at folk har forstået, hvordan ting fungere i klubben under Zolotko. De eneste trænere, som Tønder har ansat siden 2016 er Peter Sørensen og så Mølby/Kielstrup konstellationen. Peter Sørensen var på ingen måde en succes, mens Mølby og Kielstrup jo var en bragende succes. Så har han nok lagt en god anbefaling ind på Prelec v2 til Hemmersham. Men at give Tønder skylden for de andre trænere i Zolotko æren er altså at skyde forbi skiven.
Reply
Synes også vi har hørt, at alt ikke var rosenrødt under Galca. Lang afstand til spillerne, og han krævede store investeringer i truppen, hvis han skulle forsætte.
Reply
Så kom fyringen:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/senest...blog-embed

Steffen Kielstrup og Morten Bisgaard overtager i resten af efteråret, oplyser superligaklubben.
Reply
(03-11-2025, 04:32 PM)SteenBiilmann Wrote: Så kom fyringen:

https://www.dr.dk/sporten/fodbold/senest...blog-embed

Steffen Kielstrup og Morten Bisgaard overtager i resten af efteråret, oplyser superligaklubben.

Det eneste rigtige!
Reply
Kommer ikke til at juble over det men ja, det er det eneste rigtige. Skulle have været i seneste landskampspause. Alt held og lykke til Ivan Prelec herfra. Jeg kan godt være en smule ked af det. Ikke sjovt at se klubben i den situation og ikke sjovt for Ivan. Men det er alligevel rigtigt gjort.

Spændende hvem man får ind. Foreløbig skal vi til vinterpause med håb for foråret. Ni point op er for meget, selvom det var nogenlunde det samme i foråret. Kan vi få det minimeret til 4-5 point, så ser det bedre ud for forårssæsonen.
Reply
Er ham den kroatiske assistenttræner der stadig, eller er han også blevet fyret?
Reply
(02-11-2025, 07:51 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(02-11-2025, 07:22 PM)Duffy_DK Wrote: Tønder har en vanvittig rekord i at ansætte trænere som ikke har kunnet præstere i VB. Det er helt grotesk så mange skod trænere han har fået til klubben.

Den eneste toptræner han har lykkedes med, var han for nærig til at forlænge med.

Hvilken træner er det ?

Det må da være Galca. (men ja, lang afstand til spillerne, og hans engelsk tæt på ikk-eksisterende!)

Jeg havde lidt på fornemmelsen, at GuldGlen kunne være i kikkerten - det synes jeg ikke, det lød som om i Totalfodbold i aftes.
Var nu heller ikke på nogen måde min ønsketræner. Har aldrig været 'vild' med ham.

Mit store ønske er Johann Hoff Thorup. Dog lidt usikker på, om han vil bruge nogle måneder på at redde os.
Sikkert dyr, men mon ikke hans bekendtskab med Hemmersam måske kunne være en fordel for os? Håber ....
Reply
Jeg ved, ad omveje, hvem der bliver ny fysisk træner i VB. Jeg skriver det selvfølgelig ikke, fordi det skal klubben melde ud.

Men jeg har et par spørgsmål: Hvorfor plejer det at være sådan, at også den fysiske træner fyres, når træneren fyres? Fordi træneren er dårlig, behøver den fysiske træner ikke at være det.

VAF skriver, at Chr. Nørgaard først kom hjem i lørdags fra sin jordomrejse. Har han så haft mulighed for at få indflydelse på, ikke alene hvem der bliver fysisk træner, men i det hele taget sammensætningen af hele trænerteamet?
Reply
(05-01-2026, 10:06 AM)Victor Wrote: Jeg ved, ad omveje, hvem der bliver ny fysisk træner i VB. Jeg skriver det selvfølgelig ikke, fordi det skal klubben melde ud.

Men jeg har et par spørgsmål: Hvorfor plejer det at være sådan, at også den fysiske træner fyres, når træneren fyres? Fordi træneren er dårlig, behøver den fysiske træner ikke at være det.

VAF skriver, at Chr. Nørgaard først kom hjem i lørdags fra sin jordomrejse. Har han så haft mulighed for at få indflydelse på, ikke alene hvem der bliver fysisk træner, men i det hele taget sammensætningen af hele trænerteamet?

Det lyder til at den fysiske træner var en som prelec har taget med. Han var der også sidste gang at prelec var træner her. Så det kan være at de 2 følges eller noget
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)