Threads: 5
Jeg har støttet op om IP i en lang periode, men jeg mener også at han skulle været fyret i landsholdspausen. Han har helt sikkert fine kompetencer på det personlige plan, og han virker jo enormt sympatisk. Men det vinder vi altså ikke fodboldkampe på. Performance er så elendig at det er eneste udvej. Hellere i dag end i morgen. Men desværre synes ledelsen at være ekstremt stædig. Det vil jo også være en erkendelse af deres egen fejl, hvis/når han fyres.
Threads: 0
Tror såmænd han går selv (igen). Men er ikke sikker på det hjælper noget. Synes der mangler noget vilje og kvalitet fra spillernes side.
Threads: 2
Jeg tror han får indtil vinterpausen og så bliver der evalueret.
Jeg hæfter mig ved at der er ro i geledderne, spillerne virker til stadig at tro på trænerens visioner og tanker.
Threads: 2
Klubben har et kæmpe forklaringsproblem, hvis de fyrer Ivan. Pilen vil kun pege i en retning: Tønder og ingen anden en Tønder. Vil bestyrelsen være villig til også at ofre ham?
Peger den ikke ligeså meget på Hemmersam? Ikke at det ændre så meget, men det er trodsalt ham, der har hyret Prelec i denne omgang. Javel, sikkert på anbefaling fra Tønder, men det har stadig været Hemmersams ansvar.
Nu tabte vi endnu en kamp i dag, så tiden må vel snart være til at der skal ske noget nyt. Man kan altid sige at det aldrig er sikkert at VB rykker ned, men altså det er ved at være svært. Men ja, som der bliver skrevet, så er det spørgsmålet om det stikker dybere og om den også ligger på Hemmersam - eller Tønder, alt efter hvem der har ansat ham. For er han ansat før eller efter at Hemmersam er kommet til, vi ved jo næsten kun hvornår han er blevet præsenteret udadtil. Men dermed sagt, som også er blevet sagt i et indlæg længere oppe, spillerne virker jo også til at have mistet noget fighter vilje. Godt nok så spillede de en god anden halvleg i dag.
Men hvis Prelec bliver fyret, hvem er Vejle så attraktiv at komme til? Hvem kan vi tiltrække. Der blev nævnt tre navne i optagten på tv, men er det realtiske at sådanne navne vil til Vejle, hvis de næsten ligger til nedrykning?
Tønder har en vanvittig rekord i at ansætte trænere som ikke har kunnet præstere i VB. Det er helt grotesk så mange skod trænere han har fået til klubben.
Den eneste toptræner han har lykkedes med, var han for nærig til at forlænge med.