Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hærværk på Vejle Stadion
(11-01-2026, 09:05 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(11-01-2026, 03:10 PM)SteenBiilmann Wrote: Enig Søhus.

haha. Bare fordi i ikke kan lide folk med andre holdninger

Vindueknækkeren, det handler jo ikke kun om holdninger, men at komme med påstande, som om de var sande, og holde ved. Og når nogen så retter det, påstår du noget andet. Tænk over hvad du bidrager med, tak.
Reply
Nu gør moderator det heller ikke bedre ved at skrive: "Fredericia hærværk på Vejle Stadion". Skal vi absolut tvære i det?

Var det ikke nok fortsat at kalde det: "Hærværk"?

Til Vinduesknækkeren: Skriv klart, om du mener, at der skal begås hærværk mod Fredericia på den ene eller anden måde, eller om du kun mener, de skal drilles med f.eks. slagsange og bannere e.l. Hvis det første er tilfældet, mener jeg, du skal udelukkes fra forum.
Reply
(12-01-2026, 11:39 AM)Victor Wrote: Nu gør moderator det heller ikke bedre ved at skrive: "Fredericia hærværk på Vejle Stadion". Skal vi absolut tvære i det?

Til Vinduesknækkeren: Skriv klart, om du mener, at der skal begås hærværk mod Fredericia på den ene eller anden måde, eller om du kun mener, de skal drilles med f.eks. slagsange og bannere e.l. Hvis det første er tilfældet, mener jeg, du skal udelukkes fra forum.

Jeg mener at vi skal tage hævn med nogle slagsange eller bannere. Men syntes at folk har en tendens til at blive lidt hykleriske herinde så snart man er uenig eller siget noget andet end hvad de mener. Mods der giver en - reputation fordi man er uenig er det mest barnlige haha. Jeg får sikkert mere minus reputation for at sige det her
Reply
(12-01-2026, 12:21 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(12-01-2026, 11:39 AM)Victor Wrote: Nu gør moderator det heller ikke bedre ved at skrive: "Fredericia hærværk på Vejle Stadion". Skal vi absolut tvære i det?

Jeg mener at vi skal tage hævn med nogle slagsange eller bannere. Men syntes at folk har en tendens til at blive lidt hykleriske herinde så snart man er uenig eller siget noget andet end hvad de mener. Mods der giver en - reputation fordi man er uenig er det mest barnlige haha. Jeg får sikkert mere minus reputation for at sige det her
Hvis det bare var det du mente, så fred være med det. Men det kunne jo også være du skulle se lidt indad i forhold til din kommunikation, som kan være meget konfrontatorisk. Nogle gange handler det ikke kun om at man er uenige med hinanden, men også om måden tingene siges på. Jeg opfattede i hvert fald dit indlæg vedr. Fredericia, som ret aggressivt og konfliktoptrappende, derfor reagerede jeg. Jeg synes jo det er fedt at være fan af en klub, hvor fansene faktisk generelt opfører sig ordentligt og jeg har ikke selv det store behov for at "svare" igen på en så tåbelig aktion, som de såkaldte Fredericia-fans udførte. Det er simpelthen på så lavt et niveau, at de ikke fortjener andet svar end at vi selvfølgelig klart tager afstand fra det.
Reply
(12-01-2026, 01:53 PM)Søhus Wrote:
(12-01-2026, 12:21 PM)Vindueknækkeren Wrote:

Hvis det bare var det du mente, så fred være med det. Men det kunne jo også være du skulle se lidt indad i forhold til din kommunikation, som kan være meget konfrontatorisk. Nogle gange handler det ikke kun om at man er uenige med hinanden, men også om måden tingene siges på. Jeg opfattede i hvert fald dit indlæg vedr. Fredericia, som ret aggressivt og konfliktoptrappende, derfor reagerede jeg. Jeg synes jo det er fedt at være fan af en klub, hvor fansene faktisk generelt opfører sig ordentligt og jeg har ikke selv det store behov for at "svare" igen på en så tåbelig aktion, som de såkaldte Fredericia-fans udførte. Det er simpelthen på så lavt et niveau, at de ikke fortjener andet svar end at vi selvfølgelig klart tager afstand fra det.

Jeg mener bare at jeg syntes vi skal svare igen imod dem. Om det er på den ene eller anden måde. Det overrasker mig ikke hvis vi ikke svare igen, i mean blok e er jo mere en familie tribune end en stemningstribune..
Reply
Jeg tænker du skal rette henvendelse til Blok E for at få det iværksat. Jeg ved ikke hvor meget folkene som styrer der læser med her, men de har da en Facebookside. Hvis der skal ske noget på den front som du selv lægger op til så kom i gang.

Derudover er jeg ikke tilhænger af at nogen skal bannes her fra siden. Vi har alle ret til vores holdninger, men man må forvente at blive modsagt. Sidens moderatorer må afgøre hvor langt man kan tillade sig at gå, men siden er for eksempel ikke længere en repræsentant for The Crazy Reds og er også helt uafhængig af VB (ret mig endelig hvis jeg tager fejl her). Men uanset hvad så vil synspunkter skrevet her på en eller anden måde pege mod klubben, så tænk over at det kan stille VB i et dårligt lys.
Reply
(12-01-2026, 09:02 PM)colazero Wrote: Jeg tænker du skal rette henvendelse til Blok E for at få det iværksat. Jeg ved ikke hvor meget folkene som styrer der læser med her, men de har da en Facebookside. Hvis der skal ske noget på den front som du selv lægger op til så kom i gang.

Derudover er jeg ikke tilhænger af at nogen skal bannes her fra siden. Vi har alle ret til vores holdninger, men man må forvente at blive modsagt. Sidens moderatorer må afgøre hvor langt man kan tillade sig at gå, men siden er for eksempel ikke længere en repræsentant for The Crazy Reds og er også helt uafhængig af VB (ret mig endelig hvis jeg tager fejl her). Men uanset hvad så vil synspunkter skrevet her på en eller anden måde pege mod klubben, så tænk over at det kan stille VB i et dårligt lys.

Enig i at alle har ret til deres holdninger og der skal være højt til loftet og så videre. Men jeg synes bestemt ikke at  opfordringer til vold eller hærværk bør have en plads i dette forum. Og sådan læste jeg umiddelbart Vinduesknækkerens indlæg. Men hvis det bare handler om fredelige metoder/protester, så fint med mig.
Reply
(12-01-2026, 09:02 PM)colazero Wrote: Jeg tænker du skal rette henvendelse til Blok E for at få det iværksat. Jeg ved ikke hvor meget folkene som styrer der læser med her, men de har da en Facebookside. Hvis der skal ske noget på den front som du selv lægger op til så kom i gang.

Jeg gør mit bedste ved at opfordre folk på blok e at ligge telefonerne væk/synge med og bidrage til stemningen når jeg er på stadion. Er enig i at vi har ret i vores holdninger! Godt sagt min ven
Reply
Enig med Søhus i, at hvis nogen opfordrer til kriminelle handlinger, som f.eks. hærværk eller vold, så er det ud af forum på røv og albuer.

Men jeg læser også Vinduesknækkerens seneste indlæg derhen, at han ikke har tænkt sig at leve op til sit navn og f.eks. smadre ruder eller anden form for hærværk.

Jeg ved heller ikke, om der skal køres mere rundt i det her og laves slagsange og bannere e.l., bare fordi der er tre idioter i Fredericia. Men det vil i givet fald være fredeligt og derfor ok
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)