Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hærværk på Vejle Stadion
Undskyld mig men hva fanden sker der! Nogle der ved hvem der laver løger på nørreskovens stolthed?
Reply
VAF skriver, at det er tre Fredericia-fans, der har lavet hærværket i november. Politiet kender identiteten på dem.

Jeg tror, de kommer til at betale ved Kasse 1.

Klubben ved dog endnu ikke, hvordan det forholder sig med forsikring osv.

Håber, at VB-fans viser klasse og værdighed ved ikke at tage hævn på den ene eller anden måde.
Reply
Så ser vi nok ikke dem til den første kamp i foråret. Det var vel nok ærgerligt. Nok de samme som stod og råbte pædofile efter os da vi var dernede.
Reply
(10-01-2026, 10:29 AM)Victor Wrote: VAF skriver, at det er tre Fredericia-fans, der har lavet hærværket i november. Politiet kender identiteten på dem.

Håber, at VB-fans viser klasse og værdighed ved ikke at tage hævn på den ene eller anden måde.

Syntes vi SKAL tage hævn på dem! Lader vi bare dem slå på os og så bliver vi liggende som små hvalpe?
Reply
(10-01-2026, 08:32 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(10-01-2026, 10:29 AM)Victor Wrote: VAF skriver, at det er tre Fredericia-fans, der har lavet hærværket i november. Politiet kender identiteten på dem.

Syntes vi SKAL tage hævn på dem! Lader vi bare dem slå på os og så bliver vi liggende som små hvalpe?

Jeg synes ikke man skal opfordre til hærværk overhovedet. Det siger jo mest om disse tre sinker som i mine øjne er de små hvalpe.
Reply

Kan vi ikke få banned Vinduesknækkeren fra dette forum? Synes en del af hans opslag er under lavmålet/trollagtige, men det her sætter alligevel bundniveauet. Det bør ikke være en holdning og attitude, der er gangbar blandt VB-fans (eller fans af nogen andre klubber i øvrigt.)
Reply
Enig! Jeg ved ikke, hvad Vinduesknækkeren mener med "hævn", men hvis det er at svine Monjasa Park til på samme måde som de tre Frede-sinker har gjort på Vejle Stadion, viser det bare, at vi ikke er bedre end dem.

Hvis han med hævn mener at lave et banner eller en slagsang, så er det ok for mig.
Reply
(10-01-2026, 10:22 PM)Søhus Wrote:

Kan vi ikke få banned Vinduesknækkeren fra dette forum? Synes en del af hans opslag er under lavmålet/trollagtige, men det her sætter alligevel bundniveauet. Det bør ikke være en holdning og attitude, der er gangbar blandt VB-fans (eller fans af nogen andre klubber i øvrigt.)

Kom med eksempler på trollagtige opslag ? bare fordi du ikke er enig behøves det ikke være troll

(11-01-2026, 09:01 AM)Victor Wrote: Enig! Jeg ved ikke, hvad Vinduesknækkeren mener med "hævn", men hvis det er at svine Monjasa Park til på samme måde som de tre Frede-sinker har gjort på Vejle Stadion, viser det bare, at vi ikke er bedre end dem.

Hvis han med hævn mener at lave et banner eller en slagsang, så er det ok for mig.

Ja tak, slagsange og banner er fedt! Og så skal blok e lade vær med at synge om at vi hader horsens når vi ikke spiller imod dem haha. Syng dog at vi hader fredericia
Reply
Enig Søhus.
Reply
(11-01-2026, 03:10 PM)SteenBiilmann Wrote: Enig Søhus.

haha. Bare fordi i ikke kan lide folk med andre holdninger
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)