Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Noget er helt galt - foråret 2026!
JEG ER EN YDERST INKARNERET FAN AF VB - MEN ER EJERNE DET OGSÅ?

- under denne overskrift skriver VB fan gennem 30 år, Oskar Christensen, en hudflettende analyse af ejernes tilsyneladende mishandling af VB.
Bl.a skriver han:

- Ak! hvor forandret - det er titlen på en novelle af Steen Steensen Blicher - en historie om tab og bristede illusioner.
Der kunne sagtens skrives en novelle - ja, måske endda en roman - om VB med samme titel.

- Med den lange kikkert på alt det, der har forandret VB fra at være en magtfaktor i dansk topfodbold, en talentfabrik
og eksponent for teknisk offensiv fodbold til en defensiv dværg i Superligaen - og formentlig snart ude af den.

... og sådan fortsætter han sit lange indlæg. Men læs selv på vafo.dk. Håber så meget, at klub og ejere læser med.
Og at de vil melde lidt ud om fremtiden. Men det er sikkert for meget forlangt!
Reply
Minder denne sæson ikke bare ufatteligt meget om 06/07 med Champions Club, store ambitioner og en masse umotiverede eks-profiler fra Aab, der var i ringe form og uden motivation og disciplin?

Jeg kan i hvert fald godt se nogle paralleller.
Reply
(12-04-2026, 01:07 PM)Allan Simonsen Wrote: Minder denne sæson ikke bare ufatteligt meget om 06/07 med Champions Club, store ambitioner og en masse umotiverede eks-profiler fra Aab, der var i ringe form og uden motivation og disciplin?

Jo det synes jeg, den gør - du har helt ret. Champions Club klingede i hvert fald hult i den sæson. Det var virkeligt frustrerende dengang, at det lige var Horsens, der tog 10. pladsen i sæsonen.
I denne sæson er det Fredericia på 10.pladsen lige nu, men det er ikke meget bedre. Synes godt nok vi har haft mange skader i denne sæson, men det forudså jeg i sommers med de meget tvivlsomme anskaffelser. Jeg var meget skuffet over at vi fik Wahid Fahgir tilbage fx da jeg havde fulgt med med i igennem flere år, hvordan det gik ham i Tyskland. (alt skal ikke handle om ham, det var bare et eksempel).
Reply
(12-04-2026, 01:07 PM)Allan Simonsen Wrote: Minder denne sæson ikke bare ufatteligt meget om 06/07 med Champions Club, store ambitioner og en masse umotiverede eks-profiler fra Aab, der var i ringe form og uden motivation og disciplin?

Du blander to sæsoner sammen. Jeg synes ikke det giver mindelser dertil. Jeg ser bestemt ikke umotiverede og udisciplinerede spillere.
Reply
(12-04-2026, 04:34 PM)OAOA Wrote:

Du blander to sæsoner sammen. Jeg synes ikke det giver mindelser dertil. Jeg ser bestemt ikke umotiverede og udisciplinerede spillere.

Gør jeg?

Måske ikke i så ekstrem grad som dengang, men jeg ser ikke den store gnist længere hos Hjulsager, Sørensen og egentlig også Duelund, selvom de da bestemt stadig er professionelle Smile
Reply
(12-04-2026, 06:30 PM)Allan Simonsen Wrote:
(12-04-2026, 04:34 PM)OAOA Wrote:

Gør jeg?

Måske ikke i så ekstrem grad som dengang, men jeg ser ikke den store gnist længere hos Hjulsager, Sørensen og egentlig også Duelund, selvom de da bestemt stadig er professionelle Smile

Virkelig?

Sørensen jublede helt vildt da vi udlignede mod OB og reddede en på stregen mod Randers.
Hjulsager har været skadet længe og har nok i at selv komme tilbage i form.
Duelunds indsats synes jeg gør hvad han kan.
Reply
(12-04-2026, 10:19 PM)Mads Wrote:
(12-04-2026, 06:30 PM)Allan Simonsen Wrote:
(12-04-2026, 04:34 PM)OAOA Wrote: Du blander to sæsoner sammen. Jeg synes ikke det giver mindelser dertil. Jeg ser bestemt ikke umotiverede og udisciplinerede spillere.

Gør jeg?

Virkelig?

Sørensen jublede helt vildt da vi udlignede mod OB og reddede en på stregen mod Randers.
Hjulsager har været skadet længe og har nok i at selv komme tilbage i form.
Duelunds indsats synes jeg gør hvad han kan.

Men 10 point fra Fredericia, som vi har et langt større budget end, minder om noget Champions Club - også de store ambitioner.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)