Threads: 6
Som om vi ikke har mødt Viborg nok på det seneste, så tager vi da også en træningskamp mod dem. Det skriver Viborg selv. VB har mig bekendt ikke selv meldt andre ud endnu, men det kommer nok en af de kommende dage. Jeg ser disse kampe som mere vigtige denne gang pga den nye træner.
Threads: 3
Jeg husker desværre ikke, hvor jeg har læst det, men der er igennem medier meldt ud, hvem Vejle møder i optakten herhjemme. Der stod endvidere, at Vejle i år tager på træningslejr på Cypern i stedet for Tyrkiet og at der også her vil være træningskampe, dog uden at nævne konkrete modstandere.
Threads: 1
19-12-2025, 02:41 PM
(This post was last modified: 20-12-2025, 01:49 PM by VB-stralis.)
Viborg har som vi træningsstart mandag den 5. jan. '26. Otte dage efter møder de hjemme Randers.
Lørdag den 17. jan hedder det: Vejle Boldklub-Viborg FF kl. 13
(- de har derpå træningslejr 21.- 31. jan i Alicante, Spanien. mon ikke VB's program ser omtr. tilsvarende ud?)
VB træningsstart mandag den 5. jan. Lørdag den 17. jan møder vi hjemme Viborg FF. - Træningslejr på Cypern. - Så vidt, så godt.
NÆSTE TURNERINGSKAMP: MANDAG 9. FEB KL 19: VB vs. FCF (om 51 dage)
- vinder vi den, samtidig med at SIF taber til Viborg, og Randers taber i Brøndby, ser stillingen således ud:
9. RFC 19 points, 10. SIF 19 points, 11. VB 16 points, 12. FCF 14 points - (straks noget lysere, ikk!?)