Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Claus Nørgaard - vestjyden vender hjem som cheftræner
Det understreger så bare min pointe om, at ingen store trænere kun har haft succes. Jeg ved ikke, om der findes nogen. Jürgen Klopp måske? Eller nogen andre et eller andet sted.
Reply
På 'bold' skriver de om ansættelsen af Claus Nørgaard bl.a:

Vejle Boldklub havde et meget travlt sommervindue.
Der blev skiftet godt og grundigt ud i truppen, og det skal bestemt ikke gå lige så vildt for sig til januar.
Men der kan altid ske noget. Hemmersam udtaler:
- "Overordnet set forventer jeg, at det bliver noget mindre aktivt end i sommer.
- Men derfor kan der stadig godt ske justeringer. Både ind og ud. Så det er vel det, jeg forventer."

VB overvintrer med 13 points efter 18 kampe. Claus Nørgaard starter i VB i januar og får debut den 9. februar.
Træningsstart om 12 dage, turneringen genoptages om knap 7 uger.

To spillere, der gerne må 'returneres' er, Christian Sørensen og Chiakha. Vel også Lund. Tør vi satse på Hjulsager?
Og er Lasse Nielsen nu 'over the Hill'?
Reply
(24-12-2025, 01:41 AM)VB-stralis Wrote: På 'bold' skriver de om ansættelsen af Claus Nørgaard bl.a:

Der blev skiftet godt og grundigt ud i truppen, og det skal bestemt ikke gå lige så vildt for sig til januar.
- "Overordnet set forventer jeg, at det bliver noget mindre aktivt end i sommer.
- Men derfor kan der stadig godt ske justeringer. Både ind og ud. Så det er vel det, jeg forventer."

VB overvintrer med 13 points efter 18 kampe. Claus Nørgaard starter i VB i januar og får debut den 9. februar.

To spillere, der gerne må 'returneres' er, Christian Sørensen og Chiakha. Vel også Lund. Tør vi satse på Hjulsager?

Et eller andet sted der tror jeg sgu på valdemar lund! Han har selv sagt at han har haft det mentalt rigtig hårdt grundet hans tid i norge. Hvis vi kan få den lund som der var i fck så har vi en dygtig spiller i forsvaret!
Reply
Som jeg ser det, så er det vigtigste at vi får styr på - venstre back. Det er simpelthen vores akilleshæl. Både når det er 2 og tre i bagkæden. Det er både synd og skam at Tobias Bach, skal bruge sine kræfter på at spille en slags wingback. En stærk venstre back tror jeg også ville betyde, at vi kan nøjes med at spille med 2 i midterforsvaret - 4-3-3.
Reply
(22-12-2025, 09:48 AM)Victor Wrote: Det understreger så bare min pointe om, at ingen store trænere kun har haft succes. Jeg ved ikke, om der findes nogen. Jürgen Klopp måske? Eller nogen andre et eller andet sted.

(24-12-2025, 01:41 AM)VB-stralis Wrote: På 'bold' skriver de om ansættelsen af Claus Nørgaard bl.a:

Returnere Christian Sørensen til hvem? Han er trodsalt købt af VB. En lidt anden case end Chiakha og Lund.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)