Thread Rating:
  • 1 Vote(s) - 5 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Oddset Pokalen: Viborg - VB
(04-12-2025, 08:37 PM)vbfyn Wrote: Det er jo et gratis gæt, at Vekic ville have afværget én eller flere af scoringerne, og det ville en mere erfaren keeper måske have gjort. Men de unge og urutinerede skal jo spille for at få den læring og erfaring. Jeg synes, det er unfair at blaime Haahr, at der ved Viborgs tredje mål står tre forsvarere og kigger, men den enlige Viborg spiller følger op og scorer. Det samme skete i kampen mod OB, men den er der ingen, der har kritiseret Vekic for.

Lidt ligesom at folk kritisere prelec for de mindste fejl. Men kielstrup sejler får hårdt og han er den bedste ever jo...
Reply
(04-12-2025, 08:37 PM)vbfyn Wrote: Det er jo et gratis gæt, at Vekic ville have afværget én eller flere af scoringerne, og det ville en mere erfaren keeper måske have gjort. Men de unge og urutinerede skal jo spille for at få den læring og erfaring. Jeg synes, det er unfair at blaime Haahr, at der ved Viborgs tredje mål står tre forsvarere og kigger, men den enlige Viborg spiller følger op og scorer. Det samme skete i kampen mod OB, men den er der ingen, der har kritiseret Vekic for.

Alt der foregår herinde af snak og debat er jo gratis gæt.

Jeg synes sådan set det er fint at Haahr spiller kampen, og han får noget erfaring, og Vekic får en pause. 
Det ændrer dog ikke på, at det jeg ser fra Haahr er ikke en kommende Superliga-målmand, desværre.
Min indlæg handlede nu heller ikke om at blaime Haahr for noget, men bedømmelsen fra kampen synes jeg ikke er "fornuftig" men nok nærmere "acceptabel". 
Ved godt det er tomme ord, og ligegyldige nuancer.
Reply
Efter min mening stod Haahr en ok kamp. Det var ikke hans skyld at vi tabte. Og så mener jeg også at det er fornuftigt at give ham spilminutter i pokalen, som jo ikke koster point i superligaen, så han evt. kan være førstekeeper hvis vi ryger i 1. div. Jeg mener godt han som minimum kan have niveauet til næstebedste række. Og måske endda udvikle sig yderligere derfra. Som et antal af de øvrige unge også vil kunne.

Off topic: Vindueknækker; Din tone og negativitet begynder for mig personligt at blive ret anstrengende. Men måske er jeg den eneste der har det sådan. God weekend til dig, og til alle andre VB-fans.
Reply
Returkamp i dag. Forventningerne til at vi går videre er nok ikke tårnhøje hos ret mange. Det er svært at se os vinde med fire mål over Viborg der lige har banket os to gange. Men det skal da have et forsøg og vi kommer jo med en succesoplevelse. Skal det lykkes skal vi godt fra start og foran relativt hurtigt. I det mindste i første halvleg. Vi kan lige så godt sende de bedste, da der er ferie bagefter. Der er dog den risiko at hvis vi får røde kort, så skal det afsones mod Fredericia i SL med mindre vi ryger ud, som det nok forventes. Så der skal vi virkelig passe på.
Reply
Mest spændt på at se, hvor 'mange' der dukker op. VB har jo gjort sit til at tilskuertallet bliver lavt ved at stille med et halvt reservehold i første kamp.
En indstilling jeg på ingen måde billiger!
I stærkeste opstilling så vi, hvor meget der skal til (tabte 2-5!) - hvorefter vi sender et reservehold (tabte 1-4!).
Håber naturligvis på sejr - men VB slukkede lyset for sig selv. Latterligt.
Reply
Jeg forventer ikke over 4000 men håber alligevel folk vil møde op til den sidste kamp. Ja, mulighederne er ikke store for at gå videre men så i det mindste for at ønske spillerne en god jul efter et - trods alt - ganske fint 2025. Her tænker jeg selvfølgelig primært på ejerskiftet og overlevelsen i sommer. Fodbold er jo også at vise støtte i med- og modgang. Men med sløjt vejr, et endnu sløjere udgangspunkt og midt i juletravlhed har jeg da også en forståelse for at nogen prioriterer anderledes i dag. Men jeg skal nok komme :-).

Og skulle miraklet ske, hvem vil så ikke gerne have været til stede :-).
Reply
Jeg er i hvert fald til stede...
Men der er godt nok god plads hér 30 minutter før kampstart....
Og klubbens SoMe er måske allerede taget på juleferie..
Ingen optakt, ingen opstilling.
Ud fra opvarmningen at dømme ligner det det stærkeste opstilling.
Men vi må se, hvem der løber på banen.
God kamp og god jul
Reply
En småkold eftermiddag i Nørreskoven gav en sejr. Desværre ikke nok men for et hold der har tabt meget kan alle sejre i det mindste bruges mentalt. Var det fortjent? Ikke som jeg så det :-). Ikke målt på chancer hvor Viborg havde flere store chancer men en flot kamp af Vekic holdt os inde. Og ud af det blå fik vi så chancen på et straffespark der blev brændt men udnyttet på returen. Det gav i det mindste lidt varme i kroppen og spænding til sidst. En spænding der blev lidt større da Viborg fik rødt kort. Desværre fik vi aldrig helt udnyttet det overtag så det endte kun med 1-0 og exit for denne gang. Set over de to kampe helt fortjent Viborg kom videre. Så en sejr der kan bruges til at sige, at vi nu har vundet tre hjemmekampe i træk og det er da en form for fremgang.

Så er der vinterferie og det bliver spændende på mange punkter. Først og fremmest hvem der sidder i trænersædet til den første kamp.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)