08-11-2025, 06:40 PM
Personligt er jeg overhovedet ikke tændt på ideen om Claus Nørgaard må jeg sige. Seneste rigtige cheftrænerjob er flere år siden, og selvom det ikke er det der skal være afgørende, så synes jeg alligevel en i den alder skulle have været etableret som cheftræner nu. Så er jeg mere hooked på en yngre trænertalent der lige nu fungerer som assistent. Ikke desto mindre tror jeg han er blandt favoritterne til positiionen. Det kan sikkert godt blive godt. Det er bare ikke lige noget der får mig op at ringe. Han er også på den liste som VAF har af kandidater. De skriver at han blev tilbudt rollen som sportsdirektør inden Hemmersam men han takkede nej. Har lige været på en længere rejse med familien.
Derudover har de Michael Hansen fra Fredericia. Det vil være en overraskelse hvis vi kan fiske ham i en SL konkurrent. Så er der Kim Engstrøm fra Middelfart som tidligere har været i VB som U19 træner. De har også Stefan Madsen som er assistent i FC København. Jacob Neestrup var jo et smut i Viborg og udvikle sig. Måske det kunne være noget uden jeg kender det store til ham. Johannes Hoff Thorup har de også på deres liste. Det ved jeg ikke hvor realistisk det er. Det kunne bestemt være spændende. Og endelig er der Martin Thomsen som er assistent i Viborg. Har primært cheftrænererfaring fra Hobro.
Derudover har de Michael Hansen fra Fredericia. Det vil være en overraskelse hvis vi kan fiske ham i en SL konkurrent. Så er der Kim Engstrøm fra Middelfart som tidligere har været i VB som U19 træner. De har også Stefan Madsen som er assistent i FC København. Jacob Neestrup var jo et smut i Viborg og udvikle sig. Måske det kunne være noget uden jeg kender det store til ham. Johannes Hoff Thorup har de også på deres liste. Det ved jeg ikke hvor realistisk det er. Det kunne bestemt være spændende. Og endelig er der Martin Thomsen som er assistent i Viborg. Har primært cheftrænererfaring fra Hobro.