VB Fanforum
VB - Vendsyssel (4-1) - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: VB - Vendsyssel (4-1) (/showthread.php?tid=108)

Pages: 1 2 3 4 5 6

RE: VB - Vendsyssel - Hannibal - 04-09-2026

(04-09-2026, 05:20 PM)SteenBiilmann Wrote: Så skal From spille 9'er.. ?

Ja enten ham eller duelund eller Bach 
Det bliver lidt interessant.
På en måde fedt at vatnhamar starter inde.

RE: VB - Vendsyssel - SteenBiilmann - 04-09-2026

Ja, på mange måder en frisk start mht startopstillingen. Mange nye, og ingen frygt for at skifte. Det kan jeg godt lide. 

Jeg noterer mig med lettere frygt og undren at Nielsen er foretrukket for Lund, som imo har spillet fint. Og at Sørensen også starter. Men ok, Vendsyssel burde Sørensen måske kunne matche.

Jeg gad godt at vide hvad der er galt med Faghirs fysik. Så langt et forløb hvor han øjensynligt ikke kan komme sig fysisk - det er altså underligt.

Og så glæder det mig at Kristensen er på mål. Ønsker self Larsen god bedring.

RE: VB - Vendsyssel - Victor - 04-09-2026

Det er på en måde fedt...og dybt overraskende! Lund har været bedste mand de seneste kampe! Han må være lidt syg eller en lille fiber eller noget. Direkte sat af fatter jeg ikke. Vatnhamar har jo kun været med i en træning!

RE: VB - Vendsyssel - SteenBiilmann - 04-09-2026

Vi mister Tobias Bach i vinterpausen. Ham kan vi ikke holde på. Til gengæld kommer han til at give mega-slanten i klubkassen.

Efter 1. halvleg: Det er selvfølgeligt hyggeligt og rart at mose en modstander så meget og så markant. Men inden vi går helt amok i selvfed selvros, så må vi også erkende at det er to hold fra to forskellige niveauer der mødes i dag. Men ja. det er jo dejligt at vinde kampe og at se vores spillere stråle. Så i stedet for at vade yderligere rundt i det, så lad os glæde os over den walkover vi er halvvejs i her til aften.

RE: VB - Vendsyssel - Jonathan Togo - 04-09-2026

Mine bekymringer ift. udskiftninger i startopstillingen er godt nok blevet gjort til skamme, flot indsats. Det er som om at Gunde og Hetemi bare skal holde styr på det defensive og få bolden op til de fire forreste, så skal det hele nok gå. Lidt sjusk fra Marcussen, til tider, men fint han fik scoret. Karlsson ser rigtig god ud.

Vendsyssels målmand har ikke en god dag på kontoret.

RE: VB - Vendsyssel - VB-Koebenhavner - 04-09-2026

En fin indsats - og på midtbanen vælter vi os i masser af mulige startformationer.

Forsvaret så fint ud- indtil Syssel fik bedre fat i 2.havleg.

Jeg vil gerne se det under pres fra en dygtigere modstander. Karlsson og Vatnhamar virker dog som rigtig gode signinger

Offensivt er det jo bare nougat for øjnene, når kombinationerne flyder med Duelund i spidsen

Alt i alt naturligvis en mere end godkendt præstation

RE: VB - Vendsyssel - colazero - 04-09-2026

Suveræn første halvleg og min tro på det kunne blive svært at spille mod dem blev gjort til skamme. Der løste holdet opgaven perfekt. Noget sløjt efter pausen. Der kom vi aldrig rigtigt i gang. Men svært at være helt utilfreds. Gode debuter over hele linien. Også hjemmebanedebuterne.

RE: VB - Vendsyssel (4-1) - Victor - 04-09-2026

Fantastisk 1. halvleg, med et hav af  målchancer. Vi var hele tiden en smule foran i tanker og handling mod et ikke ringe Vendsyssel-hold. De fik bare ikke et ben til jorden i dagens kamp.
2. halvleg en smule mere på det jævne, men igen med utallige målchancer. Vendsyssels mål kosmetik.

Tobias Bach...Hvad skal man sige?
Kasper: Igen god i målet. Tager han pladsen fra Nicolai?
Gunnar: En no bullshit-spiller, der spillede sikkert nede bagved. Havde kun en fejlaflevering. Sikker debut!
P: Pissegod, den korte tid han var på banen. Viste hurtigt, at han er de 5,6 mio. værd: Havde en suveræn lusket stikning til Bismark, som denne skammeligt misbrugte. Absolut klassespiller!
Lucas Lund: Kom ikke til så meget, men løb og løb efter alt.
Karlsson: Virker næsten allerede indspillet.

Det tog kun tyve min, at knække nordjyderne, så var den kamp forbi. Så let går det nok ikke fremover, men spillerne gjorde det godt i dag!

RE: VB - Vendsyssel (4-1) - Mads - 04-09-2026

Lasse Nielsen skælder og smælder på Karlsson og Vatnhamar ved Vendsyssels mål. De sløser og holder ikke øje med angriberen, der kan score et let mål. En situation der aldrig må blive farlig.

RE: VB - Vendsyssel (4-1) - Jonathan Togo - 04-09-2026

Som før nævnt spillede vi en suveræn første halvleg og det er en mine øjne mange år siden vi har spillet så godt som vi gjorde i første halvleg og i Silkeborg kampen, pt. Ser vores angrebsspil let og flyende ud.

Hverken Nikolaj Larsen eller Kasper Kristensen er specielt gode til at komme ud af feltet, hvilket jeg også synes var tydeligt i dag, jeg synes dog at Kasper havde en god kamp med fødderne. Lasse Nielsen havde en opdækningsfejl ved forreste stolpe, som man ikke må lave, men 1. Division er heldigvis tilgivende.

Der er kæmpe niveau forskel i mellem Superligaen og 1. Division, særlig på individuel kvalitet. Bach er pt. meget overlegen på sine gode dage. Jeg havde håbet på at se Faghir 20-30 min. i dag, er han småskadet, træner han for dårligt, eller er han bare ikke god nok? Han skal være klar når vi møder hold som står lavt mod os.