VB Fanforum
Aarhus Fremad - VB - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: Aarhus Fremad - VB (/showthread.php?tid=105)

Pages: 1 2 3 4 5

RE: Aarhus Fremad - VB - colazero - 30-08-2026

Det er Kasper Kristensen på mål.

RE: Aarhus Fremad - VB - Administrator - 30-08-2026

Fik ikke fat på om det var skade eller sygdom der i sidste øjeblik holder Nicolai ude af målet informelle til den annoncerede startopstilling.

RE: Aarhus Fremad - VB - Mads - 30-08-2026

(30-08-2026, 02:01 PM)colazero Wrote: Det er Kasper Kristensen på mål.

Larsen er blevet syg. Pløger på bænken.

Første halvleg hvor vi kæmper noget med det. Fin start men ellers har det været sløvt. Mange afleveringer uden den rigtige adresse og for mange andenbolde vi ikke vinder.

RE: Aarhus Fremad - VB - SteenBiilmann - 30-08-2026

Ja på en ærgerlig baggrund (NL syg) kom mine tanker om Kristensen på mål så alligevel til at gå i opfyldelse. Jeg synes han har gjort det fint igen i dag.

Karlsson også fint fra start på højre back.

Offensiven noget tandløs i 1 halvleg. Vejret har nok en del at sige. Faghir med to brændte chancer. Jeg synes han virker uskarp og ufokuseret i dag. Jeg ville skifte ham med Bismark i pausen.

Det pisser ned i Århus, så det vil nok desværre også præge 2. halvleg.

Vi skal op i gear.

Bach har virkelig en off day. Alle hans actioner mislykkes om det er tæmninger, afleveringer eller indgreb. Efter din start de første 10 minutter har vi kæmpet mere med det og Aarhus Fremad har haft godt styr på kampen og chancerne.

RE: Aarhus Fremad - VB - Jonathan Togo - 30-08-2026

Sløj første halvleg hvor flere ikke rammer dagen, jeg er særligt skuffet over Tobias Bach som har lavet et utal af tekniske fejl, han skal virkelig se at komme i gang, Faghir virker også for langsom i dag når han bliver dækket så tæt og på de to chancer han har fået har han glippet fælt. Giv dem 10 min. mere og så må Bismarck, Gustav og From i spil, måske Tobias Lauridsen i stedet for Gundelund for at øge tempoet?

RE: Aarhus Fremad - VB - SteenBiilmann - 30-08-2026

Hmmm, en noget lunken kamp hele vejen igennem. Måske var det vejret. Vi må videre.

Bedre anden halvleg og jeg synes godt vi kan være skuffede over kun at få et point. Men ingen katastrofe. Fint indhop af From. Kunne godt have scoret et mål. Jeg synes lidt for mange forkerte beslutninger når vi kom op til deres mål.

Lucas From med den forkerte afslutning, så han havde chancen. Enten kort og højt i målet eller fladt og langt. Valgte desværre højt og i den lange side, den svære måde at score på.

En kamp der blev bøvlet for os. Vi havde nogle få chancer i anden halvleg, men savnede, bl.a. fra Gustav, at han forsøgte udefra frem for kombinere sig gennem et tæt felt.

Kan ikke finde ud af, om vi skal glæde os mest over clean sheet eller være skuffede over manglede scoring modsat.

Vi er stadig topholdet.