VB Fanforum
VB - Brøndby - Printable Version

+- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum)
+-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13)
+--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15)
+--- Thread: VB - Brøndby (/showthread.php?tid=30)

Pages: 1 2 3

RE: VB - Brøndby - SteenBiilmann - 08-12-2025

Tjah, mine forventninger er helt i bund, og jeg er ærligt talt heller ikke lige så spændt som jeg plejer at være, når VB skal spille.

Kunne vi dog bare få lidt at glæde os over...

RE: VB - Brøndby - colazero - 08-12-2025

Jeg synes omvendt en hjemmekamp og også en aftenkamp på et forhåbentlig godt fyldt Nørreskoven mod Brøndby kan noget. Jeg glæder mig til kampen. Har ikke de helt store forventninger men måske derfor.... Det var jo det samme mod FCK. Og forhåbentlig er niveauet udlignet en smule med deres to karantæner til Divkovic og Nartey.

Jeg glæder mig dog også til en pause fra fodbold og ikke mindst alt det der kommer til at ske i januar. Ok, ikke slankekuren

RE: VB - Brøndby - Vindueknækkeren - 08-12-2025

(08-12-2025, 04:43 PM)colazero Wrote: Jeg synes omvendt en hjemmekamp og også en aftenkamp på et forhåbentlig godt fyldt Nørreskoven mod Brøndby kan noget. Jeg glæder mig til kampen. Har ikke de helt store forventninger men måske derfor.... Det var jo det samme mod FCK. Og forhåbentlig er niveauet udlignet en smule med deres to karantæner til Divkovic og Nartey.

Jeg glæder mig dog også til en pause fra fodbold og ikke mindst alt det der kommer til at ske i januar. Ok, ikke slankekuren

Man skal nyde sådan en aften som denne så længe de varer Wink

RE: VB - Brøndby - VB-Koebenhavner - 08-12-2025

(07-12-2025, 11:23 AM)Vindueknækkeren Wrote:
(07-12-2025, 09:13 AM)Victor Wrote: Skal de begge byttes eller den ene med den anden?

Enggard ud og ravn ind. Enggaard har fandme været sløj. Nu så jeg lige den halvleg hvor Ravn spillede imod viborg. Han formår jo at gøre det bedre end enggard

Var det ikke Ravn der laver den hjerneblødning, hvor bolden serveres til Viborg så de kan slukke og lukke endeligt til 4-1?

Jeg må give Victor ret-der er ingen idealopstilling- kun en damage control-opstilling

RE: VB - Brøndby - Duffy_DK - 08-12-2025

Ekstremt ringe spil.

Ufatteligt at de træner sammen næsten hver dag og har brugt de sidste 5 måneder til at lære hinanden at kende.

Man kan ikke se det på spillet.

RE: VB - Brøndby - SteenBiilmann - 08-12-2025

Jamen jamen jamen altså. Midt i al tristessen, så kommer der pludselig et lille mirakel. Det er godt nok en rutchebanetur at være VB-fan.

Fedt at se os spille og vinde. Der var gnist og vilje. Ja, medgivet, mod et Brøndby hold som var opsat helt mærkfærdigt, og ramt efter deres nederlag mod Fredericia. Cooper tog markant mange mærkelige beslutninger.

RE: VB - Brøndby - IvRak - 08-12-2025

Hvad skal man sige efter sådan en kamp.

Vi vinder 2-1 over Brøndby i en kamp hvor vi ikke spiller godt, men dog kæmper godt for sagen.

Det var uanset hvad en forløsende sejr mod Brøndby, som for mig personligt er det hold jeg helst ser Vejle slå.

Vi kan gå til Vinterpause med en anelse mere håb. Det er ikke helt umuligt.

RE: VB - Brøndby - colazero - 08-12-2025

Superfed aften i skoven. Ja, første halvleg var ringe fra begge hold men anden halvleg var måske ikke toptop fodbold men dog dramatisk og det er jo også en form for underholdning. Det der glæder mig mest er faktisk den reaktion holdet kom med efter Brøndbys udlingning. Straks gik man frem og jagtede en scoring igen og ja- det gav et straffe. Eller to. Marginalerne med os i den situation men sådan skal det også være en gang imellem. God afslutning på et mildest talt problematisk efterår. Det giver da forhåbninger for foråret som ikke behøver være en lang nedtælling til nedrykning. Vi er stadig de store favoritter men chancen skal da jages og nu kommer der en lang opstart, et transfervindue og ikke mindst en ny træner. Det bliver spændende.

RE: VB - Brøndby - Victor - 09-12-2025

Først: Vikar Kielstrup har bestået. Fire kampe, seks points, samt et mindre hul til overlevelse,
end da han startede, er godkendt. Han kan gå ind i julen med oprejst pande!

Kampen: Alt efter temperament kan man kalde 1. halvleg en kedelig omgang spillen på tværs og bagud, eller et dybt fokus på at holde sammen på kæderne og det taktiske koncept. Jeg vælger det sidste. Kielstrup havde sat holdet godt op.

Vi kom flot ud til 2. halvleg, hvor "benbrækkeren" Mike Vestergaard foretog et flot, teknisk løb over en halv banelængde (havde ikke regnet med, at han kunne gøre det) - og lidt efter scorede GG så flot. Stadion rejste sig og en kedelig 1. halvleg blev nu afløst af en vild 2., der sent vil blive glemt... Dyb koncentration og tænders gnidsel over hele banen, Brøndby angreb desperat, og da vi så lavede fejlen ved udligningen, tænkte jeg, at nu var det slut, men denne gang var fru Fortuna - og Bismark, som er så god, at han skal have meget mere spilletid til foråret! - med os. Hjerneblødning fra Pench og straffe. Selvfølgelig brændte Enggaard (dumt, at lade ham tage det), men heldigvis var VAR fokuseret på Mikkelsen og Duin fik så chancen. Taget rejste sig!

Kæmpe ros til alle spillerne. Flot, at vi kunne holde fast, da Lasse N var nødt til at gå ud.

Der er håb til foråret.

RE: VB - Brøndby - VB-stralis - 09-12-2025

Fantastisk flot fight i 2. halvleg. Ankom først efter pausen (kunne ikke være der før), men for dén da, der var underholdning for alle pengene!
Vi spillede ikke vanvittigt flot spil, men indsatsen (energien/viljen) var der denne gang - endelig.

Må se halvlegen igen, men bemærker, at BIF først udligner, da Sønderskov kommer ind, og chancen opstår fra hans side.
Desuden det glade vanvid at sætte Enggaard til at sparke straffesparket. Knægten var jo et rystende espeløv. Totalt bleg da han gik til bolden!

Havde vi dog spillet med samme energi & gejst hele sæsonen, var points'ene kommet, og spillet havde været mere frigjort & flydende.

Nu skal der hentes ny træner (den rette denne gang) og nye spillere - især er jeg focuseret på en/flere angriber/e.
Chiakha gjorde det ikke. En midterforsvarer. En venstreback.

Løbet er ikke kørt. Vi har hentet ekstremt få sejre. Vi er pinligt ringe på udebane. Heldigvis er både SIF og RFC skidt kørende,
FCF bør vi kunne hamle op med. Starter vi med at slå dem, er chancerne pæne (rimelige). Vi møder SIF og RFC to gange hver i nedrykningsspillet.
Er vi bedre end dem, er alt åbent. Chancen er der. Den skal forfølges! Vi skal tro på det: Tro kan flytte bjerge!