Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - Brøndby
Jeg aner ikke, hvilken startopstilling, vi skal stille med, fordi uanset om vi stiller i stærkeste opstilling eller ej, så falder holdet sammen ved det mindste vindpust.

Men selvfølgelig skal vi tro på det. BIF er også ustabile, om end væsentligt mindre katastrofalt usikre end os.

Hvem der end spiller fra start - eller senere kommer ind - kan vi kun  forlange arbejdsraseri (kombineret med at bruge den indvendige side af hovedet).
Reply
(06-12-2025, 10:04 AM)Victor Wrote: Jeg aner ikke, hvilken startopstilling, vi skal stille med, fordi uanset om vi stiller i stærkeste opstilling eller ej, så falder holdet sammen ved det mindste vindpust.

Men selvfølgelig skal vi tro på det. BIF er også ustabile, om end væsentligt mindre katastrofalt usikre end os.

Hvem der end spiller fra start - eller senere kommer ind - kan vi kun  forlange arbejdsraseri (kombineret med at bruge den indvendige side af hovedet).

Byt ravn og enggard
Reply
Skal de begge byttes eller den ene med den anden?
Reply
(07-12-2025, 09:13 AM)Victor Wrote: Skal de begge byttes eller den ene med den anden?

Enggard ud og ravn ind. Enggaard har fandme været sløj. Nu så jeg lige den halvleg hvor Ravn spillede imod viborg. Han formår jo at gøre det bedre end enggard
Reply
Enggård er for mig den største skuffelse af alle i denne sæson. Og der er ellers nok at tage af...
Intet output og ingen vilje og gejst. Har han overhovedet vundet en tacking...?
Det er virkelig sløjt.
Så skal vi hellere spille med Ravn eller Lykkebak..
Reply
Skal efterårssæsonen bare i nærheden af at være bestået, så skal vi vinde her mens Silkeborg taber til FC Nordsjælland. Det vil efterlade os seks point fra overlevelse hvilket trods alt ikke er umuligt at hente. Det er nok også venligt at kalde det bestået, men det er jo jul så næstekærligheden blomstrer.

Nej, jeg er klar over at det er svært at sammenspille så mange nye spillere på kort tid og det var forventeligt at det ville blive svært. Men udover FCK sejren, som jeg stadig ikke forstår overhovedet kunne lade sig gøre, har det mere eller mindre været pil nedad hele vejen. Og med tre kampe i træk der er tabt med tre mål, så øger det ikke optimismen. De fejl der er begået er ikke et udslag af manglende sammenspil. Det er manglende kvalitet, energi, selvtillid og den slags. De mål der er blevet lukket ind har for de flestes vedkommende været efter uacceptable præstationer. Velkov for eksempel som upresset spiller bolden lige i fødderne på en OBer som upresset løber ned og scorer. Blot en af desværre alt for mange.

Vi slog FCK så lad os få pokker slutte ordentlig af med en god præstation og give Brøndby kamp til stregen. Så kan de for min skyld gå på juleferie og glemme den pokalkamp.
Reply
Vi er jo i en situation, hvor vi er glade for lidt. Efter dagens resultater er vi sikre på at overvintre et point bedre end sidste år, hvor der var ti points op. Det er altid noget...

Hvis der i morgen kl. 20.52 kun er seks points op, er overlevelse ikke helt umulig. Det går vi efter.
Reply
Tak til vore bundrivaler, FCF, der i seneste runde formåede at tvinge Brøndby ud i gule/røde kort, så vi slipper for Djordevic og Narny.
Fredes fortjeneste. - Hertil kommer, at både Klaiber og Vallys mildest talt er tvivlsomme. Vi tager da hellere end gerne det hele med!

Tvivler dog på, at dette er nok til, at vi kan byde Brøndby op til dans.
Tvivler endda på, om VB i sin nuværende forfatning ville være i stand til at slå BIF, om vi så spillede 11 vs 7.

Mogens G Madsen (VAF tidligere chefredacteur) skrev i dagens klumme, at VBs omegnsklubber burde være så venlige at sende
et drengehold (dvs. reserveholdet) op til træningskamp mod VB - bare for at give VB holdet en fornemmelse for sejr.

Det har tilsyneladende været de åbne forsvars kampe i denne week-end. Lige i VB's ånd!

PS. OM VI SÅ VINDER OVER BRØNDBY OG SLÅR VFF UD I POKALEN - ER SÆSONINDSATSEN DUMPET - OG DÉT MED ET BRAG!
Reply
- "Vi vil bevise over for fans'ene og os selv, at vi er stærkere..." (quote Steffen Kielstrup)

Ja tak, det har I nu haft 18 kampe til at bevise: Da I endnu ikke var sammenspillede, vandt I 4-0 over OB.
14 kampe senere (og klart bedre sammenspillede) taber I så 0-3 til selvsamme. Hvordan synes I selv, det går?

I Viborg 2-5 - belært af dén kamp tager I et par uger efter til selvsamme sted og taber 1-4. Hvordan synes I selv, det går?

Endelig skal I foruden logo/klub og fans også tænke på ejerne/sponsorerne, der betaler 'festen'. Hvor lang tror I, deres tålmodighed er?

Dette er ABSOLUT SIDSTE CHANCE - måske endda kun teoretisk - for at hænge på med neglene! Historisk ringe sæson Sad .....
Reply
Vi hentede hurtigt fire point med uafgjort hjemme mod Randers og sejren over OB. Totalhøsten er 10 point indtil videre. Sidste sæson var det 6 point så udover en fornuftig start tilbage i sommer, så har efteråret 2025 været lige så ringe som 2024. Det kan dog ændres markant med en sejr i aften. 13 point er måske ikke helt godkendt - jeg mener jo at når man er så langt henne som vi er er nu, så skal snittet være minimum på 1 point pr kamp - men det vil dog rette lidt op på det. Kom så VB.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)