![]() |
|
Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Spillere og trænere (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=16) +--- Thread: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? (/showthread.php?tid=13) |
RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - Duffy_DK - 03-11-2025 Ja pinlig læsning for Tønder. Jeg håber at Tønder ABSOLUT ikke får nogen som helst indflydelse på hvem som bliver den nye træner. RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - Hansen - 03-11-2025 (03-11-2025, 08:20 PM)Duffy_DK Wrote: Ja pinlig læsning for Tønder. Jeg tvivler på at Tønder har haft ret meget at sige under Zolotko? RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - SteenBiilmann - 03-11-2025 Riddersholm afviser - gudskelov - her til aften på tv at han vil være træner i VB. Jeg håber ikke at han bluffer. Efter min mening skal vi have en ung træner med nye idéer. Ikke en af de gamle dinosaurer. RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - Vindueknækkeren - 04-11-2025 (03-11-2025, 11:29 PM)SteenBiilmann Wrote: Riddersholm afviser - gudskelov - her til aften på tv at han vil være træner i VB. Jeg håber ikke at han bluffer. Det er godt nok lort for vejle... Så må vi tage FREDERIK BIRK! RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - VB-stralis - 04-11-2025 Et kæmpe ønske herfra er JOHANN HOFF THORUP (måske dyr, men har vi råd til at lade være?). Langtfra sikker på, at han er interesseret, men - Money Talks. Evt kun sæsonen ud!? Hans bekendtskab med Hemmersam kunne/burde vel også være en fordel. Med lovning på et par angribere i pausen!? Christian Lønstrup vel også et bud. Men tænker, han trives i sit 'enevældige' styre i Hillerød, som endda ligger til oprykning. Claus Nørgaard, som for et par år siden var trænerassistent (analytiker) i VB!? Sympatisk og særdeles dygtig! Han er ude at rejse Jorden rundt med familien (fra juni til december), derpå håber han på et trænerjob i DK! (ang. Riddersholm: Sad også og lurede på, om han bluffede. Det lød dog som om, at han håber på udlandet. Undertegnede heller ikke ganske vild med ham. Men kan man ikke få dén, man elsker - må man elske dén, man får!) JOHANN HOFF THORUP - JA TAK <3 RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - VB-Koebenhavner - 04-11-2025 (03-11-2025, 07:15 PM)SteenBiilmann Wrote: Jeg er ikke enig i din analyse af manden. Sorry. Jeg synes det han har vist i de seneste mange år efterhånden, har været alt andet end offensivt. Og så mener jeg at hans personlighed passer rigtigt dårligt ind i VB. Jeg synes han virker mere skør end passioneret.Galca og Ivan de 2 sæsoner hvor han stod bag oprykning samt hvor han reddede os.Og så Kiel/Mølby. Alle andre mere eller mindre NITTER! RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - colazero - 04-11-2025 Jeg synes nu også Sormani gjorde det godt. Rykkede os op i SL for første gang i lang tid. Det blev nok lidt for kaotisk i SL men alt i alt en god træner. Og så tror jeg Glen bluffede :-). Ved ikke, har det bare på fornemmelsen. Han taler godt for dig må jeg sige, og det er nok mit største problem med ham. Lidt for meget i munden men langt mellem de gode resultater. Specielt de senere år. RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - colazero - 04-11-2025 Tipsbladets seks foreslag er Glen Riddersholm, Søren Krogh, Kristoffer Wichmann, Frederik Birk, Claus Nørgaard og Morten Carlsen. Af dem er Riddersholm min nummer 1 og der er langt til nummer 2. https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superliga/seks-bud-paa-vejles-nye-traener?fbclid=IwY2xjawN3DSRleHRuA2FlbQIxMQABHktwajwapxKSZXdF8YLRXaplmN5WJgBLI2NiGwdZMixLWY2dnkiDte5VHiJU_aem_rPXN-HKlemx4sEVwYiLQ4Q RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - vbfyn - 04-11-2025 Riddersholm: gerne Nørgaard: måske Birk: måske De tre øvrige: nej tak RE: Ny træner, primo 2026. Hvem skal det være? - Duffy_DK - 04-11-2025 KÆMPE nej til de 5. De er håbløs elendige. CN kunne være spændende outsider. |