![]() |
|
Aarhus Fremad - VB - Printable Version +- VB Fanforum (https://vb-fanforum.dk/forum) +-- Forum: Vejle Boldklub (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=13) +--- Forum: Kampe (https://vb-fanforum.dk/forum/forumdisplay.php?fid=15) +--- Thread: Aarhus Fremad - VB (/showthread.php?tid=105) |
RE: Aarhus Fremad - VB - SteenBiilmann - 28-08-2026 Jeps. hvis han kan holde niveauet. RE: Aarhus Fremad - VB - VB-stralis - 28-08-2026 Muligt jeg stadig ikke ganske er landet efter kampen i går, som jeg så på storskærm på Fuerteventura. Men lurer på, om ikke kampen i går var "gennembruddet"! At de mange sejre har sat sig, så vi rider på en bølge af succes. Præcis som sidste sæson - dog med omvendt fortegn - hvor vi ikke kunne komme ud af den onde cirkel! Kan garantere for, at glæden rakte helt ud til det yderste af Europa! Søndag kl 14 møder vi så Aarhus Fremad. Et hold vi 'altid' har haft store problemer med. De ligger på en 5. plads, har efter 5 runder 8 points (2 sejre, 2 uafgjorte, 1 nederlag). Score 7-5. (VB's score til sammenligning 16-10) Gennemsnitligt er der i rækken scoret/indkasseret 7,3 mål/kamp. Fremad: Gennemsnitligt angreb/godt forsvar. Kender ikke meget til holdet, men en del tyder på, at vi skal holde øje med Kaastrup (scoret 3 af deres mål). Efter sigende har de mistet en del spillere, men slog i 1. runde Hobro 2-1, og har netop spillet 0-0 i Fredericia. Hvis vi spiller op til vores bedste og forhåbentlig har fundet opstillingen i dét forsvar - ligger der tre points i Aarhus og venter! PS. Mht. målmandsposten nøjes jeg i første omgang med at glæde mig over Kristensens præstationer i de kampe, han har spillet. Så får vi se, hvordan Larsen spiller fremover. Hvis fejlene fortsætter, kan vi jo hurtigt skifte. Tror ikke på idéen om at dele pladsen. RE: Aarhus Fremad - VB - Victor - 28-08-2026 Nu har jeg kigget lidt på billeder fra Riisvangen Stadion. Med lidt god vilje kan vi kalde det et serie 1-stadion: Minitribune og jordvolde rundt om. Håber, at spillerne er forberedt på, at det hverken ligner Køge eller Koldings stadioner. Hvis de ikke ved det forinden, kan de næsten få et chok. Sådanne ydmyge forhold kan påvirke præstationen i den forkerte retning. RE: Aarhus Fremad - VB - colazero - 28-08-2026 (28-08-2026, 08:34 PM)Victor Wrote: Nu har jeg kigget lidt på billeder fra Riisvangen Stadion. Med lidt god vilje kan vi kalde det et serie 1-stadion: Minitribune og jordvolde rundt om. Håber, at spillerne er forberedt på, at det hverken ligner Køge eller Koldings stadioner. Hvis de ikke ved det forinden, kan de næsten få et chok. Sådanne ydmyge forhold kan påvirke præstationen i den forkerte retning. Jeg er sikker på spillerne hurtigt overvinder det "chok". Med undtagelse af udlændingene i truppen, så er jeg 100% sikker på at spillerne kender til Riisvangen. De har sikkert også spillet der på et tidspunkt. From har i hvert fald. Den der køber jeg altså ikke. RE: Aarhus Fremad - VB - Hannibal - 29-08-2026 Jeg troede egentlig de havde fået et ordentlig stadion efter renoveringen Af Riisvangen.men de fleste af pengene er vel gået til kunstgræs banen med varme Og lys. RE: Aarhus Fremad - VB - Victor - 29-08-2026 De er slet ikke begyndt at renovere den endnu. RE: Aarhus Fremad - VB - SteenBiilmann - 30-08-2026 Jeg bliver skuffet hvis vi ikke starte med Camara inde i dag. Jeg synes han har været fremragende på det seneste. Mht 9'er positionen, så starter Faghir velsagtens. Han og klubben har jo dette genopbygningsprojekt kørende, og det kræver antageligt jævnlig spilletid. Hvilket vil kunne forsvares, hvis han kan hjælpe med at spille os til oprykning, evt. spille ½-1 år for os i suppen, og så blive solgt igen. Omvendt synes jeg at det er lidt synd for Bismark hvis han ryger på bænken på grund af ovenstående. Jeg synes også han har gjort det flot. Men sådan er det jo, og der er da heldigvis lidt konkurrence om pladsen pt. Og hvad mon planen er med From? Får vi Karlsson at se? Så kan jeg se på VB's hjemmeside at vi fortsat råder og Christian Gammelgaard. Men selv om han er god, så må han på bænken til fordel for Camara. ( ;-) ). RE: Aarhus Fremad - VB - Hannibal - 30-08-2026 (29-08-2026, 08:56 PM)Victor Wrote: De er slet ikke begyndt at renovere den endnu. Det har du da ret i.jeg har været et år foran alle andre. Havde gået og tænk de havde lånt Silkeborgs stadion sidste sæson. Det er åbenbart først her til efteråret. Tak for info. RE: Aarhus Fremad - VB - Administrator - 30-08-2026 Karlsson starter på højre back og Gundelund på midten sammen med Hetemi. From på bænken. Nicolai Larsen Karlsson - Velkov - Lund - Sørensen Hetemi - Gundelund Camara - Duelund - Bach Faghir Bænken: Kristensen, Nielsen, Vestergård, GG, Lauritsen, From, Marcussen, Max Jensen og Bismarch RE: Aarhus Fremad - VB - Kurt - 30-08-2026 Ser ud til at det bliver en våd omgang. Forhåbentlig ikke noget med lyn og torden. |