Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Blok E stemning
Kan vi få en aldersgrænse på Blok E? Jeg syntes vi burde fokusere på at få de bedste fans og vi skal fokusere på stemningen!
Reply
I min optik bør VB være en inkluderende klub, hvor alle vores fans er velkomne på alle pladser og tribuner. Derfor er jeg ikke enig i forslaget om aldersbegrænsninger og lignende.

I øvrigt er jeg heller ikke glad for negativ fanopførsel/tilråb osv. Som f.eks. at råbe at vi hader nogen eller at kalde andre klubber er noget negativt. 

Efter min mening bør vi holde os for gode til det, og komme med positive og konstruktive meldinger, tilråb, sange osv til vores egne.
Reply
(01-11-2025, 07:41 PM)SteenBiilmann Wrote: I min optik bør VB være en inkluderende klub, hvor alle vores fans er velkomne på alle pladser og tribuner. Derfor er jeg ikke enig i forslaget om aldersbegrænsninger og lignende.

I øvrigt er jeg heller ikke glad for negativ fanopførsel/tilråb osv. Som f.eks. at råbe at vi hader nogen eller at kalde andre klubber er noget negativt. 

Efter min mening bør vi holde os for gode til det, og komme med positive og konstruktive meldinger, tilråb, sange osv til vores egne.

Så det jo godt at BLOK E ikke laver andet end at svine prelec til! Det er så barnligt....

Siger bare at stemningen vil blive bedre hvis dem der står der er indforstået med at står man på det lille afsnit så er det for at lave stemning og ikke sidde og spise pølser og lave tikoks!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)