Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
U17 landsholdet.
Når nu klubben ikke vil skrive om det - andet i et par billedtekster i kampreferat på U19... - så vil jeg da gerne.
Benjamin Nicolaisen og Kerim Sejdic er begge udtaget til U17 EM i Estland senere på måneden. Begge spillere gør sig på klubbens U19 hold.
Tillykke til de to dygtige drenge.
Og tillykke til akademiet for det gode arbejde
Reply
(15-05-2026, 08:19 AM)vbfyn Wrote: Når nu klubben ikke vil skrive om det - andet i et par billedtekster i kampreferat på U19... - så vil jeg da gerne.
Benjamin Nicolaisen og Kerim Sejdic er begge udtaget til U17 EM i Estland senere på måneden. Begge spillere gør sig på klubbens U19 hold.
Tillykke til de to dygtige drenge.
Og tillykke til akademiet for det gode arbejde

Ja det så jeg godt i går - det er fantastisk! Sejdic så spændende ud, da han kom ind i et par træningskampe i sommers for førsteholdet. Han virker til at være et stort talent og til at have slået Yusuf Faghir af i angrebet lige nu(han har så også været skadet). 
Sindsygt stærkt! Så får de god, international erfaring fra højeste niveau. Det er vigtigt for de unge gutter. Stærkt arbejde af akademiet, ja.
Reply
Begge fik spilletid i den første kamp mod Montenegro. Nicolaisen fik flest minutter nemlig 81 hvor han blev udskiftet med Sejdic. Danmark vandt 2-1.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)