Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akademiet tæsker de gule
Vejles Ungdomshold har allesammen vundet over AC horsens i deres kampe! Det er dejligt at høre.
Reply
Ja det virkeligt glædeligt, at vi kan smadre salamidrengene med vores akademihold. Mega fedt at flere U-17-spillere fik debut i går på U-19-holdet. Jeg håber U-19-holdet tager 3. pladsen. Der er 12 point tilbage for dem at spille om og det er tæt i subtoppen. 

Håber A-holdet også giver ACH tæsk i næste sæson, hvis ikke de rykker op.
Reply
Bare lige et indspark herfra om selve debatten herinde. Jeg synes, at når man starter en ny tråd op, så har man også et ansvar for den. For eksempel at man i dette konkrete tilfælde lige kunne have ulejliget sig med at skrive hvordan holdene klarede sig - jeg tænker på resultaterne i det mindste. En ny tråd med en "one liner" - kunne den linie ikke være skrevet i en af de eksisterende? Måske også en overskrift der gør at tråden også fremadrettet vil kunne bruges? Jeg er ikke debatredaktør her så dette er blot min mening, men på det gamle forum synes jeg der var en god disciplin, hvilket også gjorde det nemmere at lede efter noget historisk hvis der var en information man kunne huske man havde set men ikke lige hvor.

Men her kommer det:

U15 vandt 3-0
U17 vandt 5-2
U19 vandt 3-0
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)