Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gustav Knudsen
Er der nogen der ved, hvad planen er med Gustav Knudsen? Han har ikke nogen kontrakt ifølge transfermarkt og vi har ikke hørt noget særligt om ham fra VB i lang tid. Jeg går ud fra at han har en eller anden midlertidig kontrakt hvor han får penge alligevel, men synes det er mærkeligt der ikke er kommet noget nyt om det endnu. 
https://www.transfermarkt.com/gustav-knu...er/1017271

Ifølge denne artikel om ham fra 2023 havde han kontrakt til han blev seniorspiller sidste sommer: 
https://vejle-boldklub.dk/vb-skriver-kon...d-maalmand

Det virker ikke til at VB vil satse på ham langsigtet, da han ikke har fået forlænget sin deciderede kontrakt - og hvorfor vil vi så beholde ham, når vi også har andre ungdoms-målmænd hvis der bliver brug for en 3.målmand. Undrer mig over, at vi ikke har ophævet med ham endnu og fundet en anden. Hemmersam taler hele tiden om det langsigtede projekt og denne her case virker bare som et skridt i den modsatte retning. Jeg er dog glad for at se en spiller fra Bredballe på seniorholdet og jeg håber at han er værd at satse på og at han får en kontrakt, hvis han er god nok til at udfordre de andre målmænd på sigt og tage pladsen. Ved bare ikke om det er en hindring, at han "kun" er 1,85 m høj i modsætning til de 2 andre målmænd i truppen, der er 1,91 og 1,92 m høje. Han bliver 20 år til juli og skal til at have spilletid, hvis han skal udvikle sig mere. Han har fået 7 kampe med 2 clean-sheets i U-19-ligaen siden juli 2025, hvilket ikke er nok.
Reply
Han blev præsenteret på scenen til Kickoff i lørdags, så tænker det er Transfermarkt der ikke er opdateret.
Reply
Han har kontrakt til 30.06.26
Reply
(10-02-2026, 11:21 AM)pegro Wrote: Han har kontrakt til 30.06.26

Har du en kilde på det og i såfald hvem/hvad/hvor? Jeg har støvsuget internettet i månedsvis, for at få det bekræftet. Hvad tænker i om mine andre spørgsmål ang. Gustav Knudsen?
Reply
(10-02-2026, 10:33 PM)7120 Wrote:

Har du en kilde på det og i såfald hvem/hvad/hvor? Jeg har støvsuget internettet i månedsvis, for at få det bekræftet. Hvad tænker i om mine andre spørgsmål ang. Gustav Knudsen?

Gustav og Clemens Astrup fik deres  kontrakter forlænget med et år, men det er aldrig blevet offentliggjort. Jeg kan desværre ikke oplyse kilden.
Der er flere gode målmænd på Akademiet, så det er nok svært at vurdere, hvad der skal ske med Gustav og for den sags skyld Tobias Haahr. De trænger i hvert fald til at få mere spilletid.
Reply
(09-02-2026, 05:22 PM)colazero Wrote: Han blev præsenteret på scenen til Kickoff i lørdags, så tænker det er Transfermarkt der ikke er opdateret.

Det er den så nu. 

https://www.transfermarkt.com/gustav-knu...er/1017271
Reply
(10-02-2026, 10:57 PM)pegro Wrote:
(10-02-2026, 10:33 PM)7120 Wrote:

Gustav og Clemens Astrup fik deres  kontrakter forlænget med et år, men det er aldrig blevet offentliggjort. Jeg kan desværre ikke oplyse kilden.
Der er flere gode målmænd på Akademiet, så det er nok svært at vurdere, hvad der skal ske med Gustav og for den sags skyld Tobias Haahr. De trænger i hvert fald til at få mere spilletid.

Tak for gode, brugbare svar! Har bare hele tiden syntes, det var mærkeligt, at det ikke blev offentligtgjort. Det jo ikke mafiaen, men underholdningsbranchen, så forstår ikke, hvorfor klubben går ud med sådanne nyheder om spillere i førsteholdstruppen der har fået forlænget kontrakter og også generelt deler mere info om hvordan det går med vores ungdomsspillere.
Dejligt at det nu er på Transfermarkt også, så er det nemmere at overskue. Selvfølgelig har Knudsen været på kontrakt - går ikke ud fra det var et frivilligt arbejde for ham at spille for VB i Superligaen som reservemålmand. 

Ja der er flere gode, så det er svært at vurdere hvem der står hvor i køen. Det kan nok også ændre sig løbende. Ja det gør de godt nok!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)