Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Amin Chiakha
Farzam Abolhosseini spekulerer i om FCK kan finde på at hente Amin tilbage allerede i januar, som vi ved de har mulighed for. Det har måske ikke ligefrem været en stor succes indtil videre i VB, men jeg synes nu Amin kæmper godt for det og er blot havnet i en klub hvor tingene ikke kører. Stadig et stort talent. 

Kunne Stephen Odey være en mulig afløser hos os hvis det er? Han har ikke scoret meget for Randers i lang tid, men jeg synes han har noget som vi måske kan forløse. Randers vil gerne af med ham.
Reply
(07-11-2025, 10:23 AM)colazero Wrote: Farzam Abolhosseini spekulerer i om FCK kan finde på at hente Amin tilbage allerede i januar, som vi ved de har mulighed for. Det har måske ikke ligefrem været en stor succes indtil videre i VB, men jeg synes nu Amin kæmper godt for det og er blot havnet i en klub hvor tingene ikke kører. Stadig et stort talent. 

Kunne Stephen Odey være en mulig afløser hos os hvis det er? Han har ikke scoret meget for Randers i lang tid, men jeg synes han har noget som vi måske kan forløse. Randers vil gerne af med ham.

Stephen Odey er ikke en målscorer, hvis det er sådan en type du er på udkig efter det. Han bliver som type beskrevet meget godt af Rasmus Berthelen i en af de Randers podcasts som Mediano lavede for nylig. Han er mere en opspil og oplæg type. At han bankede mål ind i starten, var en anormalitet.

Mht. FCK og Chiakha. Cornelius er kronisk skadet og som alternativ har de kun unge Dadason. Men lad os se, jeg tror det afhænger af hvor meget europæisk FCK forventes at skulle spille i foråret.
Reply
(07-11-2025, 10:57 AM)Mads Wrote:
(07-11-2025, 10:23 AM)colazero Wrote: Farzam Abolhosseini spekulerer i om FCK kan finde på at hente Amin tilbage allerede i januar, som vi ved de har mulighed for. Det har måske ikke ligefrem været en stor succes indtil videre i VB, men jeg synes nu Amin kæmper godt for det og er blot havnet i en klub hvor tingene ikke kører. Stadig et stort talent. 

Stephen Odey er ikke en målscorer, hvis det er sådan en type du er på udkig efter det. Han bliver som type beskrevet meget godt af Rasmus Berthelen i en af de Randers podcasts som Mediano lavede for nylig. Han er mere en opspil og oplæg type. At han bankede mål ind i starten, var en anormalitet.

Mht. FCK og Chiakha. Cornelius er kronisk skadet og som alternativ har de kun unge Dadason. Men lad os se, jeg tror det afhænger af hvor meget europæisk FCK forventes at skulle spille i foråret.

Der er også den mulighed, at Chiakha selv vil ophæve lejeaftalen. 
Det turbulente efterår i VB med en håbløs taktik, kan meget vel have tæret på hans selvtillid. 
Men meget kan afgøres i de sidste kampe, hvor det nye trænerteam skal forsøge at få noget positivitet ind på holdet.
Reply
Det blev desværre ikke til en billet til AFCON for Amin Chiakha. Det var ellers en af motiverne for at tage til Vejle, men et problemtisk efterår for holdet kostede. Forhåbentlig kan han komme med Algeriet til VM i stedet for.

Spørgsmålet er så om han overhovedet kommer til at spille flere kampe for os. Han har ikke været med i truppen på det seneste, og der er rygter om Gladbach og Rennes skulle være interesseret i ham.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)