Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
3 af de sidste 4 kampe er på udebane.

Fredericia derimod, har 3 af de sidste 4 kampe på hjemmebane.
Reply
Først og fremmest giver det i min Verden absolut ingen mening, at vi spiller mandag (sidst) i næste runde og fredag (først) derefter!
Naturligvis er vi fysisk klar, men en klar fordel at have 7 dage til forberedelse på en ny opgave fremfor 4! Dvs kun én 100% reel træning!

Desuden utroligt så få VB-søndagskampe (de dage der vil komme flest tilskuere).

Endelig underligt med alle de hjemmebane-/udebanekampe i træk. Kan da ikke være så svært at planlægge hjemme-ude-hjemme-etc!?
Men skal det være, så helst hjemmekampene først, så vi kan få nogle sejre(!) og 'tro på det'! Ikke mindst med VB's udebanehistorik in mente!

HVOROM ALTING ER: DER SKAL NU SEJR PÅ SEJR PÅ SEJR - OG NEDERLAG ER NU 'NO-GO'!
Reply
(09-03-2026, 08:18 AM)VB-stralis Wrote: Først og fremmest giver det i min Verden absolut ingen mening, at vi spiller mandag (sidst) i næste runde og fredag (først) derefter!
Naturligvis er vi fysisk klar, men en klar fordel at have 7 dage til forberedelse på en ny opgave fremfor 4! Dvs kun én 100% reel træning!

Desuden utroligt så få VB-søndagskampe (de dage der vil komme flest tilskuere).

Endelig underligt med alle de hjemmebane-/udebanekampe i træk. Kan da ikke være så svært at planlægge hjemme-ude-hjemme-etc!?
Men skal det være, så helst hjemmekampene først, så vi kan få nogle sejre(!) og 'tro på det'! Ikke mindst med VB's udebanehistorik in mente!

HVOROM ALTING ER: DER SKAL NU SEJR PÅ SEJR PÅ SEJR - OG NEDERLAG ER NU 'NO-GO'!

Tænker at de hold der spiller europæiske turneringer oplever værre. Vi er ikke i et sted hvor at vi kan tillade os at brokke os over manglende forberedelse.
Reply
Lige ret for alle må da være et mindstekrav! Hvorfor skal VB som de eneste kun have fire dage????
(- bare et spørgsmål om at lægge det ind på computeren: "Alle hold mindst 6 dages forberedelse!")
Reply
Dét ord kender jeg ikke. Men har lidt for ofte set balletten "Svanens Død" opført på Stadion! Desværre ...
Reply
I seneste spillerunde blev det til nederlag til både AaB og Horsens.
Kunne måske godt ligne en 1. division næste år med både VB, Silkeborg, Horsens og AaB. Det kan godt gå hen og blive et hundeslagsmål om den oprykning igen.
Reply
(10-03-2026, 09:50 AM)xhofa Wrote: I seneste spillerunde blev det til nederlag til både AaB og Horsens.
Kunne måske godt ligne en 1. division næste år med både VB, Silkeborg, Horsens og AaB. Det kan godt gå hen og blive et hundeslagsmål om den oprykning igen.

Glem ikke Kolding! De har voldsomme ambitioner dernede - nyt stadion og et koncept med masser af driftige erhvervsfolk. De er i SL inden for de næste tre sæsoner, tror jeg.
Reply
Alle hold vi kommer til at møde næste år vil være svære. 1 division er ikke en badebillet længere som den måske har været andre år. Udover de nævnte vil jeg også fremhæve Aarhus Fremad som vi nærmest taber til hver gang vi spiller træningskampe mod dem. Men jeg synes også det er værd at nævne, at de andre selvfølgelig også medtager VB i ligningen over svære hold. Så vi skal ikke bruge for meget krudt på at være underdanige overfor Kolding og dem der. Og Horsens - jeg har set dem flere gange i denne sæson og det hold er ret overvurderet. Jeg synes deres plaering meget godt afspejler den kvalitet jeg har set fra dem. Så de skifter sikkert halvdelen i sommerpausen og det ved vi jo ikke nødvendigvis er en fordel.
Reply
Så kom de sidste to kampe på plads: søndag 10. maj kl 14 VB vs FCF og - søndag 17. maj kl 14 OB vs VB

VAF's kommentar:
Hvorvidt der er spænding tilbage, når VB når så vidt, afhænger af klubbens evne til at lære noget nyt i denne sæson:
At vinde fodboldkampe. Der skal vindes rigtigt mange - vel 8 af 10 - hvis VB skal have nogen chance for at gøre det spændende.

Den største lækkerbisken er vel hjemmekampen mod FCF, der potentielt kan blive afgørende,
hvis de to mandskaber ligger inden for afstand af hinanden. Dén tid den glæde!
Reply
Det var vist Kurt, der skrev, at Duelund var en luksusspiller. Der er ikke meget "luksus" over hans udtalelser til VAF i dag.

Han er ekstremt glad for at være i VB, og bliver, selvom det næste år hedder 1. division. Tommel op fra mig for de udtalelser.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: SteenBiilmann, 1 Guest(s)