11-02-2026, 08:46 PM
VAF skriver, at Jelle Duin er ude i længere tid. Så streger vi ham som angriber.
|
Jelle Duin
|
|
11-02-2026, 08:46 PM
VAF skriver, at Jelle Duin er ude i længere tid. Så streger vi ham som angriber.
11-02-2026, 10:12 PM
12-02-2026, 09:36 AM
Ja, hvad bilder han sig ind at blive skadet? Det kan han ikke være bekendt.
12-02-2026, 11:31 AM
12-02-2026, 01:09 PM
Jeg ved godt, at Nørgaard har udtalt, at klubben gik efter forstærkninger - også til offensiven - her i januar. Det er i hvert fald naivt at tro på, at en offensiv bestående af Faghir, aldrende AK og kronisk skadet Duin er konkurrencedygtig i SL. Ja ja, vi har også GG samt Camara, Bismarck og Duelund, men ingen af dem er 9'er...
Faghir overraskede meget positivt i første kamp, vi må håbe, han holder hele foråret...
12-02-2026, 04:52 PM
Virkeligt ærgeligt at Duin er ude igen, havde glædet mig til at se ham spille.
12-02-2026, 10:52 PM
(This post was last modified: 13-02-2026, 04:42 AM by VB-stralis.)
Nu er klubbens utilstrækkelighed da for alvor udstillet: Duin skadet. AK håbløs. Faghir 'på vej'. Hvilket 'superliga'angreb!
Langsomt forsvar, der selv laver målene i egen ende. Gunde med alibibold. Vi har intet angreb! Bismarck ude i de seneste mange kampe. Nu skadet! CN siger saftsuseme så: Netop på Duins position har vi alternativer nok! - WHAT? Vi har NUL !!! I hjemmekampen mod Frede fik vi vist, at vi er ringere end rækkens ringeste! - Den eneste med suppeklasse forleden var Back. Ville ledelsen ikke? Kunne den ikke? Dette tegner til at blive ALLE TIDERS RINGESTE SUPERLIGA-HOLD!
06-03-2026, 04:37 PM
Ikke noget særligt men alligevel - så lige et opslag på Jelle Duins Facebook fra 2017. Dengang skrev han (oversat fra hollandsk) "Efter 10 måneders fornyelse af min korsbåndsoperation får jeg endelig lov til at lave minutter igen i dag". Så allerede dengang var han ramt af en alvorlig skade. Nogen er bare forfulgt at uheld. Korsbåndsskader har det dog med at forfølge en, men har dog indtryk af at den langvarige sidste år skyldtes noget andet.
06-03-2026, 06:31 PM
(06-03-2026, 04:37 PM)colazero Wrote: Ikke noget særligt men alligevel - så lige et opslag på Jelle Duins Facebook fra 2017. Dengang skrev han (oversat fra hollandsk) "Efter 10 måneders fornyelse af min korsbåndsoperation får jeg endelig lov til at lave minutter igen i dag". Så allerede dengang var han ramt af en alvorlig skade. Nogen er bare forfulgt at uheld. Korsbåndsskader har det dog med at forfølge en, men har dog indtryk af at den langvarige sidste år skyldtes noget andet. Interessant. Det er godt nok trist, hvordan mange fodboldsspillere får ødelagt deres karrierer af skader. Listen er virkeligt lang. Jeg håber han kommer ovenpå igen, selvom hans korsbånd nok altid Her giver han udtryk for i december, at han begyndte for tidligt på holdet og fik endnu en skade, så det spiller selvfølgelig også ind for nogle spillere: https://sport.tv2.dk/live/fodbold/2024-1...9c04afc167 Dengang var det en skade, han skulle opereres for i skulderen og genoptræne i 7,5 måneder. Det er immervæk også en god rum tid. Så det er ikke kun korsbåndsskader, han har været plaget af, men hans krop virker udsat generelt. Han fik også en skade i brystmuskulaturen sidste år. Vi har ham 15 måneder endnu, så håber virkeligt snart, han bliver klar og bliver en god angriber for os i den kommende sæson, hvis han kan holde sig skadesfri. |
|
« Next Oldest | Next Newest »
|