Threads: 12
Godt kæmpet af gutterne. Jeg forstår simpelthen bare ikke, hvorfor vi ikke skifter mere ud. Kunne godt have set Amon og Subasic på banen for at give lidt mere energi i presspillet de sidste 10 minutter. Skaber minder om Prelec tid hvor der ofte ikke blev skiftet ud og tit alt for sent.
Threads: 10
Øv.
Og Fredericia vinder, så der er endnu længere op til redning.
Det positive i kampen er at vi holder nullet i 1 halvleg, og vi spiller sådan set ok i forsvar og på midtbanen i flere perioder. Offensiven er helt væk, og det er meget kendetegnende for os i denne sæson, at det er Velkov der scorer. Han fik da taget revanse for de seneste svage kampe.
Havde vi dog bare hentet en angriber i vinters..
Threads: 1
Katastrofal dag med de øvrige resultater.
Men det er VBs egen skyld at VB er en taber klub i øjeblikket.
FORZA VB 4EVER - TØNDER RAUS - NØRGAARD RAUS
Threads: 14
Lige i denne kamp havde vi fortjent en bedre skæbne. Marginalerne var mod os. Det er ok. Det sker engang imellem. Så er de med os i andre kampe. Et bundholds lod er dog at være tæt på - få centimetre - på at komme på 2-1 og 30 sekunder senere være bagud med samme cifre.
Threads: 13
Vi spiller en god kamp.
Gider ikke nævne, at vi har bolden næsten over stregen i den ene ende, hvorefter de går op og scorer sekunder senere. Et bundholds lod. En klassiker.
Threads: 3
01-03-2026, 10:05 PM
(This post was last modified: 01-03-2026, 10:44 PM by VB-stralis.)
Meget enig - vores skæbne denne dag var et bundholds! Trækker nitten trods vi fuldt ud med - og måske havde fortjent sejren.
Vi fik annulleret et mål for off-side - og var derpå nær ved at score (handlede om millimeter) - hvorefter GF scorede et halvt minut efter
- ligeledes efter en mulig off-side.
Vi spillede godt - spillede lige op med klassens duks. Men måtte alligevel strække gevær.
Meget synd for holdet - i dag havde vi mindst fortjent uafgjort - men den miserable placering skyldes for mange udfald
- og ikke mindst manglende forstærkninger i angrebet i vinterpausen (nr 8, 9, 10, 11, 12, 13 14 15 ELLER 35, Lars) !
vbkfyn rammer den på 'bold' rigtigt godt:
- Kampen i dag et godt eksempel på, hvorfor AGF ligger nr. 1, mens vi er nr. 12. De havde alle marginalerne på deres side.
Kendelserne sikkert rigtige, men
- vi får et mål annulleret for en minimal offside
- en bold reddet på stregen, som ved første øjekast så ud til at være inde.
- minuttet efter scorer AGF sejrsmålet efter en mulig offside i opspillet.
Det ser naturligvis svært ud med ti kampe og ti points til redning, men kan vi "lave en Fredericia" og vinde de rigtige kampe, så....
Threads: 15
Jeg skal bare indrømme at blok e skuffede mig.. Den tifo jaja det fint. Jeg vil heller have vi synger i stedet for at lave tifo. Når man står iblandt fansene og ser flere stå og glo fodbold i stedet for at synge, så bliver man ramt på STOLTHEDEN!. " Halsterklæderne frem og syng med på jylland rubin" DER VAR FLERE HALSTØRKLÆDER FREMME VED AGF END HELE VEJLE STADION HAHAHAHA. VI TIL GRIN PÅ BLOK E, VI SKAL MANDE OS OP!!!!
02-03-2026, 08:42 AM
(This post was last modified: 02-03-2026, 08:49 AM by VB-stralis.)
"Fredericia vinder, så der er endnu længere op til redning.
- Offensiven er helt væk, og det er meget kendetegnende for os i denne sæson, at det er Velkov der scorer.
Han fik da taget revanche for de seneste svage kampe. - Havde vi dog bare hentet en angriber i vinters.." (St Billmann)
Sagen i en nøddeskal! Så er jeg ligeglad med, om det er en 7 - 8 - 9 - 10 - 11 - 12 - 23 - eller 34'er, Lars!
I går fik vi så meget af bundholdets 'held'. Vi får annulleret et tyndt off-side mål, GF får et tyndt off-side mål.
Foruden den famøse bold, der dansede på/over stregen. - GF får en heldig(!) sejr! - Suk.
Det er svært/op ad bakke. Men intet andet at gøre end at kæmpe videre: Nu møder vi de 'ringe' hold. 30 points at hente!
(att tcrLars: Hvordan du får Tobias Beck/Bech transformeret om til Per Beck Andersen - jeg fatter nada! En joke?)
02-03-2026, 09:10 AM
(This post was last modified: 02-03-2026, 09:12 AM by Kurt.)
Vi har bare ikke HELDET med os . Vores spil i de sidste 4 kampe kunne have givet mindst 5 point mere, end det ene sølle, vi fik i Farum. Vi har i 75 pct. at tiden spillet til at få point. Fredericia har holdt - ok de er dygtige, men de har været spillet i bund i store dele at de tre første kampe (har ikke sat deres kamp mod Silkeborg). Vi må sætte vores lid til at hEldet tilsmiler os i nedrykningsspillet.
Threads: 13
02-03-2026, 09:18 AM
(This post was last modified: 02-03-2026, 09:23 AM by Victor.)
Der er en bemærkning fra CN, jeg bider mærke i, og det er, at Vejle lige nu er i gang med et længere projekt. Tak for det!
Det betyder, at der er styr på økonomien, så vi kan klare en sæson eller to nede i 1. division, fordi han er ved at bygge holdet op. Men lige på det punkt er jeg skeptisk. Hvilken fremtid er der i de konstant skadede Wahid og Hjulsager, Lasse Nielsen (37), ligeledes gamle AK og underpræsterende Chr. Sørensen? Endvidere har jeg svært ved at se, at vi kan holde på de gode unge, Gammelgaard og Flø - og også Bach. Og hvem tror, at landsholdsmålmand Vekic vil med ned i 1. division?
Jeg ser derfor et helt forandret hold næste år.
Hvis vi kan holde på alle dem fra i går (selvfølgelig ikke Engggaard), ser det godt ud. Men det tror jeg overhovedet ikke, vi kan.