Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VB - AGF (1-2)
(22-02-2026, 01:46 PM)Tobias Jacobsen Wrote: Tør vi drømme om en uafgjort igen i denne kamp? En sejr er nok umuligt at tro på ift. AGF's kvaliteter, men mindre kan også gøre det. Jeg er med på at der skal ske et mirakel, hvis vi skal have point med fra denne kamp, men man plejer at sige, at alt kan ske i fodbold. AGF fik uafgjort mod FCF d. 15/2, så jeg mener også, vi bør tro på det. 

Spillere der umiddelbart er skadede/syge til kampen:
Wahid Faghir, Lundrim Hetemi, Jelle Duin, Damian Van Bruggen, Tobias Lauritsen, Lasse Nielsen, Andrew Hjulsager, Ransford Amoo, Giorgi Tabatadze

Spillere uden for truppen:
Alexi Pitu

Karantæner: 
Ingen (Vestergård er tilbage efter sin karantæne)

Det kunne være rædselsfuldt hvis vi mister flere, det er lige netop vores lod at vi mister endu en spiller i start 11'ern til det rædsomme skadesspøgelse
Reply
"Spillere uden for truppen: Alexi Pitu" - skriver Tobias Jacobsen. - Jeg talte netop med Pitu i dag. Trænede 100 pct med - i øvelser/kamp.
Han ser sig på ingen måde uden for truppen. Jeg spurgte: Hvorfor ikke i det mindste på bænken? - Svaret lød: "Ask manager!" Wink ....
Reply
(24-02-2026, 02:34 PM)VB-stralis Wrote: "Spillere uden for truppen: Alexi Pitu" - skriver Tobias Jacobsen. - Jeg talte netop med Pitu i dag. Trænede 100 pct med - i øvelser/kamp.
Han ser sig på ingen måde uden for truppen. Jeg spurgte: Hvorfor ikke i det mindste på bænken? - Svaret lød: "Ask manager!" Wink ....

Så du træningen i dag? Hvis ja hvad lod du mærke til?
Reply
(24-02-2026, 02:34 PM)VB-stralis Wrote: "Spillere uden for truppen: Alexi Pitu" - skriver Tobias Jacobsen. - Jeg talte netop med Pitu i dag. Trænede 100 pct med - i øvelser/kamp.

Interessant med en update på ham. Håber godt nok at se ham på bænken mod AGF! Fedt at høre, at han ikke ser sig selv som uden for truppen. Det har bare klart virket sådan - også på de rumænske artikler, der er blevet skrevet om ham på det sidste. At han ikke engang kan komme på holdet i bundklubben i superligaen på trods af mange skader. Det tror jeg umiddelbart, man er overrasket over i Rumænien. Har stadigvæk store forventninger med ham, da jeg synes, han har virket spændende i glimt - især også med de lækre skills, man kan se ham udføre på youtube. Jeg har rettet mit startindlæg nu.
Reply
Hvad jeg lod mig mærke med? Eller hvad jeg lagde mærke til? Jeg forstår ikke ganske spørgsmålet. Prøver alligevel:
Der var fin gang i træningen. Velkov og Tabadtadze løbetrænede for sig, da de andre spillede 'rigtig bold'.
Velkov desuden med tyk bandage om den ene underarm. Så 'lidt' besynderligt/bekymrende(?) ud. Tror dog på ham til søndag.
Lasse Nielsen og Hjulsager deltog stadig ikke. Duelund ejheller (vist 'bare' noget med en 'hævet fod').
Synes Bismarck er kommet fint i gang igen. Scorede et flot flot mål. Georgieren er også fint med.
Tobias Bech glæder sig helt vildt til GF-kampen. Forståeligt, han kommer jo derfra.

HVOR HAR VI DOG - IKKE MINDST MED NEDERLAGET MOD FREDE (men også det mod svage Randers!) SPILLET OS SELV HELT UD I TOVENE!
LÆS BANKES ARTIKEL OM SITUATIONEN INDEN SIDSTE KAMP I INDLEDENDE RUNDE!
TABER VI SØNDAG TIL GF, OG VINDER FREDE OVER SIF - HAR VI TI POINTS OP TIL STREGEN. TI !!!!! !!!!!

GANSKE VIST MATEMATISK MULIGT - MEN MEN MEN ... VI SKAL JO NÆRMEST SPILLE SOM FCM - OG BÅDE FCF & SIF NEDSMELTE. REN TEORI !
Reply
(25-02-2026, 12:12 AM)VB-stralis Wrote: Hvad jeg lod mig mærke med? Eller hvad jeg lagde mærke til? Jeg forstår ikke ganske spørgsmålet. Prøver alligevel:
Der var fin gang i træningen. Velkov og Tabadtadze løbetrænede for sig, da de andre spillede 'rigtig bold'.
Velkov desuden med tyk bandage om den ene underarm. Så 'lidt' besynderligt/bekymrende(?) ud. Tror dog på ham til søndag.
Lasse Nielsen og Hjulsager deltog stadig ikke. Duelund ejheller (vist 'bare' noget med en 'hævet fod').
Synes Bismarck er kommet fint i gang igen. Scorede et flot flot mål. Georgieren er også fint med.
Tobias Bech glæder sig helt vildt til GF-kampen. Forståeligt, han kommer jo derfra.

HVOR HAR VI DOG - IKKE MINDST MED NEDERLAGET MOD FREDE (men også det mod svage Randers!) SPILLET OS SELV HELT UD I TOVENE!
TABER VI SØNDAG TIL GF, OG VINDER FREDE OVER SIF - HAR VI TI POINTS OP TIL STREGEN. TI !!!!! !!!!!

GANSKE VIST MATEMATISK MULIGT - MEN MEN MEN ... VI SKAL JO NÆRMEST SPILLE SOM FCM - OG BÅDE FCF & SIF NEDSMELTE. REN TEORI !

Hvilken farve jakke havde du på? Jeg overvrægede også den træning, i den kolde formiddag..
Reply
Vi stod igår i en lille gruppe på 5 mand. Jeg i grågrøngrumset Limpopo-farvet frakke! Så vist ikke dig!?

Hvorom alting er:

Reply
Nå så har Stefan Velkov nu brækket underarmen og har den i gips jævnfør Viva Vejle Podcast's seneste afsnit. Han bliver nok ikke klar til kampen mod gymnastikforeningen. Synes nu også han har underpræsteret i flere kampe i træk nu. Jeg tænker umiddelbart at det bliver Lund, Latsabidze og Gundelund som center backs og Gundelund til højre, hvis vi spiller med en 3-back-kæde. Det ser rigtigt skidt ud for kampen for defensiven. Jeg selvom jeg tror på mirakler i fodbold, frygter jeg også at det kan blive en snitter til os igen, da AGF virkeligt er godt spillende.
Reply
Den ene dårlige nyhed efter den anden. Det ser meget skidt ud.
Reply
Det udstiller i endnu højere grad hvor katastrofalt det var at vi ikke hentede forstærkninger til centerforsvar, venstre back og angreb i vinterpausen. Den totale mangel på rettidig omhu bider os i dén grad i halen. Jeg håber fandme at Hemmersam har røde ører.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)