Threads: 2
25-02-2026, 12:12 AM
(This post was last modified: 25-02-2026, 09:09 AM by VB-stralis.)
Hvad jeg lod mig mærke med? Eller hvad jeg lagde mærke til? Jeg forstår ikke ganske spørgsmålet. Prøver alligevel:
Der var fin gang i træningen. Velkov og Tabadtadze løbetrænede for sig, da de andre spillede 'rigtig bold'.
Velkov desuden med tyk bandage om den ene underarm. Så 'lidt' besynderligt/bekymrende(?) ud. Tror dog på ham til søndag.
Lasse Nielsen og Hjulsager deltog stadig ikke. Duelund ejheller (vist 'bare' noget med en 'hævet fod').
Synes Bismarck er kommet fint i gang igen. Scorede et flot flot mål. Georgieren er også fint med.
Tobias Bech glæder sig helt vildt til GF-kampen. Forståeligt, han kommer jo derfra.
HVOR HAR VI DOG - IKKE MINDST MED NEDERLAGET MOD FREDE (men også det mod svage Randers!) SPILLET OS SELV HELT UD I TOVENE!
LÆS BANKES ARTIKEL OM SITUATIONEN INDEN SIDSTE KAMP I INDLEDENDE RUNDE!
TABER VI SØNDAG TIL GF, OG VINDER FREDE OVER SIF - HAR VI TI POINTS OP TIL STREGEN. TI !!!!! !!!!!
GANSKE VIST MATEMATISK MULIGT - MEN MEN MEN ... VI SKAL JO NÆRMEST SPILLE SOM FCM - OG BÅDE FCF & SIF NEDSMELTE. REN TEORI !
Threads: 2
Vi stod igår i en lille gruppe på 5 mand. Jeg i grågrøngrumset Limpopo-farvet frakke! Så vist ikke dig!?
Hvorom alting er:
HVOR HAR VI DOG - IKKE MINDST MED NEDERLAGET MOD FREDE (men også det mod svage Randers!) SPILLET OS SELV HELT UD I TOVENE!
LÆS BANKES ARTIKEL OM SITUATIONEN INDEN SIDSTE KAMP I INDLEDENDE RUNDE!
TABER VI SØNDAG TIL GF, OG VINDER FREDE OVER SIF - HAR VI TI POINTS OP TIL STREGEN. TI !!!!! !!!!!
GANSKE VIST MATEMATISK MULIGT - MEN MEN MEN ... VI SKAL JO NÆRMEST SPILLE SOM FCM - OG BÅDE FCF & SIF NEDSMELTE. REN TEORI !
Threads: 7
Nå så har Stefan Velkov nu brækket underarmen og har den i gips jævnfør Viva Vejle Podcast's seneste afsnit. Han bliver nok ikke klar til kampen mod gymnastikforeningen. Synes nu også han har underpræsteret i flere kampe i træk nu. Jeg tænker umiddelbart at det bliver Lund, Latsabidze og Gundelund som center backs og Gundelund til højre, hvis vi spiller med en 3-back-kæde. Det ser rigtigt skidt ud for kampen for defensiven. Jeg selvom jeg tror på mirakler i fodbold, frygter jeg også at det kan blive en snitter til os igen, da AGF virkeligt er godt spillende.
Threads: 7
Den ene dårlige nyhed efter den anden. Det ser meget skidt ud.
Threads: 8
Det udstiller i endnu højere grad hvor katastrofalt det var at vi ikke hentede forstærkninger til centerforsvar, venstre back og angreb i vinterpausen. Den totale mangel på rettidig omhu bider os i dén grad i halen. Jeg håber fandme at Hemmersam har røde ører.