Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FC Nordsjælland - VB (3-3)
Overraskende point og flot comeback.

Men hvor har VB dog et par røvelendige spillere nede i det forsvar.
FORZA VB 4EVER
Reply
3-3 på udebane mod FCN.

Nej sigerne vil sige vi var heldige at FCN får smidt en mand ud og vi dermed får overtaget.

Og det kan man godt følge.
I starten af 2. halveg er det ikke til at se vi er en mand i overtal, og vi tillader FCN at score 2 mål. Og komme bagud 0-3.

Men til slut, i nærmest ren desperation lykkes det os faktisk at komme ind i kampen og til sidst udligne.

Og uanset hvad, er det sgu flot kommet igen.

Jeg håbede desperat at vi kunne score et sidste mål og vinde kampen, men det lykkedes ikke.

Man kan sige hvad man vil, men uafgjort med FCN på udebane er et OK resultat.
Reply
Isoleret set et rigtig godt resultat med uafgjort i Farum.
Det ligner helt tydeligt et mentalt problem. Det er vildt at se, hvad er lidt tilfældigt mål gør hvad mentaliteten. Lige pludselig tør vi godt have bolden og spiller den egentlig ret fint rundt. Fodbold er et mærkeligt spil indimellem..
Reply
Flot comeback i de sidste 30 minutter. Og vi havde jo faktisk mulighederne til 4 - 3. Alligevel sad man bare og ventede på en FCN scoring til 4 - 3. Det havde været symptomatisk for vores sæson...
Forhåbentlig giver det et boost til de næste kampe.
Reply
Lol nu står VB træneren og roser AK efter hans indsats idag. Forfanden da manden lavede jo intet!
FORZA VB 4EVER
Reply
Igen igen vinder vi 2. halvleg!
Reply
(20-02-2026, 10:23 PM)Duffy_DK Wrote: Lol nu står VB træneren og roser AK efter hans indsats idag. Forfanden da manden lavede jo intet!

Det passer jo ikke. Han havde ikke bolden meget, men han sprintede jo rundt i pres al den tid han var på banen. Som jeg hørte det, så roste han hele holdet og fremhævede AK for en professionel tilgang til spillet og for at sætte holdet over sig selv
Reply
Fint at vi endelig får et point, hvis man taber tilstrækkeligt mange kampe i streg så mister spillerne troen på træneren, så om vi rykker ned eller ej så er det vigtigt at Nørgaard viser at han kan gøre truppen konkurrencedygtig. Forsvaret sejler dog igen i dag og her mangler vi virkeligt kvalitet, som jeg ser det har vi ingen centrale forsvarsspillere som kan fungere ordentligt i en 3-back kæde. Velkov kan være okay med en dygtig og hurtig back ved hans side, men det er heller ikke optimalt. Valdemar Lund er også udfordret i mange facetter af spillet og Lasse Nielsen er også for længst over the Hill. Vildt at Henmersam har hentet to langsomme forsvarsspillere og kombineret dem med en Velkov som også er langsom. Derudover har han også hentet C. Sørensen som heller ikke kan løbe mere. Magnus Jensen som Sønderjyske hentede i sommer havde været oplagt, men det samme kan jeg sige om et utal af andre spillere.

Jeg er pt. meget skuffet over det arbejde som Hemmersam har præsteret i to transfervinduer, jeg synes mange af handlerne har været direkte perspektivløse. Hvad skal vi eksempelvis med Hjulsager, Lasse Nielsen og Christian Sørensen i 1. Division, hvorfor skal vi bruge et år på at spille Valdemar Lund i form? Jeg har ikke en urealistisk tro på at vi kan vælge spillere fra de øverste hylder, men der må som minimum være en plan med det vi foretager os, så de spillere vi bruger enten har kvalitet til Superligaen eller at de som minimum kan udvikles til at have det på sigt.

11 mod 11 er vi i dag mange niveauer fra FCN og vi har pt. ingen kollektive spidskompetencer hverken defensivt eller offensivt. Jeg ser dog et hvis lys i Camara, derudover er jeg ked af at vi ikke har en option på Engaard, han kan blive god med tiden. Derudover selvfølgelig også en “thumbs up” til Duelund for indsatsen i 2. Halvleg.
Reply
Spændende hvilken impact dette får på holdet. Et par slag i mavesækken med nederlaget til Fredericia og Randers og nede 0-3 mod ti mand fra FCN. Så alligevel komme tilbage og få 3-3. Ja, vi har jo set de foregående år hvordan et godt resultat kan kickstarte holdet. Der er helt sikkert noget selvtillid nu at bygge videre på frem mod AGF kampen. AGF er gode lige nu, men det er også et hold vi på det seneste har haft et godt tag på hjemme. Og med sejre over FCK og Brøndby på hjemmebane har vi vist at vi kan tage nogen af de store hold.

I dagens kamp - selvfølgelig ros til Duelund men jeg synes også Camara har vist han er vokset. Er han færdigudviklet og perfekt? Nej, men han har både noget fart og teknik som vi kan få glæde af når der bliver lidt mere plus på temperaturerne.

Men jeg må også give ret i at det røde kort gik vores vej. Jeg synes kun den var til gult. Men ok, FCN kom jo alligevel på 3-0 så jeg ved heller ikke hvor stor indflydelse det fik alligevel. Man kan vel stadig med rimelighed mene, man skulle kunne forsvare en tremålsførding hjem med en mand i undertal.
Reply
Naturligvis et flot comeback og en fin mentalitet- og godt spil med en mand i overtal mod et hold der nok ubevidst troede, at sejren var hjemme.

Meeen -sikken dog nogen rædsler vi havde været vidne til inden. En gruopvækkeende 1. halvleg og rystende ringe 11 mod 10 indtil 3--1 målet.

Hvad er der galt med Velkov? Har valgteat spille sine 3 ringeste kampe for VB her fra 2.del af sæsonen. Havde ledelsen sørget for kvalitetsmæssig bredde i truppen, var han i den grad blevet sat af.

Der er lang vej til noget acceptabelt-men skal da ikke underkende det "kick" et sådant comeback kan give truppen
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)