Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
FC Nordsjælland - VB (3-3)
Det ser jo nærmest umuligt ud med alle de fraværende spillere.. spændt på om hvor vi stiller op i 3-5-2 uden en 9’er. Jeg ser mere Camara og især GG som kantspillere. For mig vil det give mere mening med 3-4-3 med Duelund som falsk 9’er og Camara og GG på kanterne, selvom den konstellation heller ikke er optimal..
resultatet må i dag være underordnet, lad os i stedet håbe en på helhjertet præstation.
Reply
Vi er svineheldige med kun at være bagud 1-0 ved pausen. Taktisk stiller vi helt vanvittigt naivt op, og endnu mere vanvittigt så ændrer vi det ikke før ca. 20 min inde. De har en boldbesiddelse på 91% det sidste kvarter af halvlegen. Vi er udspillet. De er bedre end os på alle pladser. Og taktisk. Vi kan intet. Vi vil intet. Det er simpelthen så skidt.

Der kan være et halmstrå i form af det røde kort på tacklingen på Due. Forhåbentlig er Due ikke langtidsskadet.

Hold kæft hvor er vi ringe.
Reply
Prelec kunne have gjort det her lige så skidt. FCN skal have 2-3 røde kort mere før vi har en chance.
Reply
Jeg tror desværre ikke, at det røde kort ændrer så meget..
Vi må håbe, Duelund bliver klar igen
Reply
Jeg glæder mig faktisk til at se om vi kan vinde en halvleg hvor vi er 11 mod 10. Jeg tvivler.

Nå, men det var da flot at vi holdt i 3 minutter.

Vores forsvar sejler. Vi har intet angreb. Vores træner er endnu et flop i den lange række.
Reply
Selv de spillere som var gode tidligere bliver ringere og ringere for hver kamp se på Velkov han er helt væk efter vinterpausen.
FORZA VB 4EVER
Reply
11 mod 10 betyder jo ingenting når dem med 10 har bolden hele tiden.
Reply
Jeg vil gerne være den første til delvist at æde mine ord. Vi kan faktisk godt lidt, når vi spiller 11 mod 10. Flot af Duelund, og taktisk også - trods alt - godkendt af Nørgaard her i de seneste 15 minutter. Lad os se hvor vi ender...
Reply
Puha, sidde da en vending den kamp tog :-). Vil sgu ikke hverken undskylde eller æde hatte for min kritik tidligere, men roses skal hvor roses kan. Det var et supercomeback af holdet. Lidt tom for ord lige nu.
Reply
Hmmm, tjah hvad skal man sige. Håbløs 1 halvleg, som pegede direkte i 1. division på alle parametre. Ligeså de første vel ca 10 min af 2. halvleg. Opgivende, taktisk dumt og udynamisk, tæt på ugideligt. Men lidt ændringer taktisk, og det naturlige fysiske overtag der er med 11 mod 10 gjorde at vi fik vendt kampen mod alle odds. Jeg troede ikke på det, men holdet modbeviste mig (og andre?). Tak for det. Nu er der trods alt et lillebitte håb der stadig er tændt..
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)