30-01-2026, 02:01 PM
Tobias Lykkebak skifter til AB. Nu når vi lader ham smutte et halvt års tid, formoder jeg der er kommet nogen klausuler med i kontrakten. Såsom tilbagekøb eller videresalg.
|
Hvad skal vi hente ind? Vintertransfervinduet 2026
|
|
30-01-2026, 02:01 PM
Tobias Lykkebak skifter til AB. Nu når vi lader ham smutte et halvt års tid, formoder jeg der er kommet nogen klausuler med i kontrakten. Såsom tilbagekøb eller videresalg.
30-01-2026, 03:29 PM
Jeg erindrer ikke et transfervindue med så lidt aktivitet i VB. Det er sgu lidt skræmmende synes jeg...
Med mindre de mener, vi har truppen.
Men jeg tror nærmere, de er ude efter en spidsangriber, som de har givet et bud, som denne tygger på. Klubben vil ikke gå længere økonomisk, fordi de ikke vil kostes rundt med. Lige nu gælder det om at have is i maven. Hvis dette er rigtigt, er jeg enig. At blive stresset og gå efter det næstbedste er der ingen mening i. "Det næstbedste" har vi i truppen.
30-01-2026, 05:50 PM
Hvis de mener, de har truppen uden nogen tilføjelser, så vil jeg mene -og så man håne mig bagefter, hvis jeg tager fejl- at det er udtryk for direkte sportslig inkompetence. En pensionist i forsvaret, ingen angribere og de 4-5 spillere der kunne være dem, der på en god dag bar os igennem. er omvandrende skadesstuer
Desværre tror jeg snarere at vi har at gøre med ejere, der ikke kan lave regnestykket på hvad en nedrykning og en evt. længere årrække i 1.division koster!
30-01-2026, 08:16 PM
Det kan du mene, men virkelighedens verden er, at tre dage inden vinduet lukker, har vi taget afsked med tre (hvor Chiakha efter min mening er et stort tab) og kun fået en ny på 18 år ind.
Det kan være, at du får ret i, at ejerne vil bygge langsomt op og er indstillet på en årrække i 1. division.
31-01-2026, 06:46 AM
(This post was last modified: 31-01-2026, 06:48 AM by VB-stralis.)
At vi, tre dage inden vinduet lukker, har taget afsked med tre, understeger da blot det håbløse i situationen lige nu.
Men enig med dig i, at det er virkelighedens verden! (gør det ikke bedre!) Vi har nu TO DAGE - mindre end to døgn - til at få rettet op på misèren. Vi stod med rækkens klart svageste hold - har svækket det - forventer man, at den nye træner (ikke troldmand) skal udøve mirakler? For naivt. Tro ikke, at de andre hold ikke gør alt for at undgå en grum skæbne. En nedrykning koster vel 18-20 mio - pr år! Kom nu på banen, VB - vi mangler en stopper og angriber - mindst! At håbe på AK, Amon, Duin - Faghir, grænser til det naive! Om 2 dage lukker vinduet! Om 9 dage skal vi være klar, og klart bedre! - end da vi tog på 'juleferie'!
31-01-2026, 10:45 AM
(31-01-2026, 06:46 AM)VB-stralis Wrote: At vi, tre dage inden vinduet lukker, har taget afsked med tre, understeger da blot det håbløse i situationen lige nu. 2 dage er tid nok
Farzam Abolhosseini fra Tipsbladet sagde forleden at han stadig forventede at VB ville handle, og jeg tror også stadig det sker. Mit bud er at man har følere ude efter Rasmus Lauritsen fra Brøndby og Kasper Junker. Men begge har også sagt at de afventer deres situation. Ja, Lauritsen sagde direkte om der kom noget mere attraktivt. Det er såmænd fair nok. Vi kan ikke forvente af VB er drømmedestinationen for mange lige nu. Men heller ikke en klub som ingen under nogen omstændigheder vil til. Spillerne skal også først og fremmest tænke på dem selv og derfor så kan VB ofte heller ikke lukke det tidligt.
Men rygtestrømmen har godt nok være sløv. Er det fordi Facebook Møller ikke er så aktiv længere :-)?
31-01-2026, 01:57 PM
(31-01-2026, 12:30 PM)colazero Wrote: Farzam Abolhosseini fra Tipsbladet sagde forleden at han stadig forventede at VB ville handle, og jeg tror også stadig det sker. Mit bud er at man har følere ude efter Rasmus Lauritsen fra Brøndby og Kasper Junker. Men begge har også sagt at de afventer deres situation. Ja, Lauritsen sagde direkte om der kom noget mere attraktivt. Det er såmænd fair nok. Vi kan ikke forvente af VB er drømmedestinationen for mange lige nu. Men heller ikke en klub som ingen under nogen omstændigheder vil til. Spillerne skal også først og fremmest tænke på dem selv og derfor så kan VB ofte heller ikke lukke det tidligt. Lauritsen spurgte allerede i sommers om at komme videre fra Brøndby. På daværende tidspunkt var han fast mand. Det siger man vel ikke, hvis ambitionerne er VB? Ville elske at få ham tilbage, men kan ikke se det for mig. Rygtestrømmen er naturligvis lav, når der ikke sker
31-01-2026, 02:52 PM
Nu er Sønderskov også væk. Skifter til Esbjerg. Næstbedste række er måske også mere hans niveau lige nu, men jeg havde dog håbet, vi havde satset mere på ham. Så har vi vel kun Velkov, Lasse Nielsen og Lund til midterforsvaret...?
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|