Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hvad skal vi hente ind? Vintertransfervinduet 2026
(07-01-2026, 11:08 AM)VB-stralis Wrote: Det ser ud til, at vi det næste halve år 'hænger på' Chiakha. FCK i hvert fald ikke interesseret ('surprise surprise'!).
Hvem har vi i front med superligakvalitet? Faghir (meget tvivlsomt). AK (tvivlsomt). Amon (usikkert). Duin (usikkert).
De andre offensivspillere endnu ikke færdigtudviklede. - Et rygte går på Kasper Junker. Har han stadig kvaliteten? -
Forleden hørte jeg om endnu en afrikaner på vej. - Inden årsskiftet oplevede jeg endnu en 'afrikansk' yngling.

- Må se om der bliver tid til et spiontogt i Parken torsdag. Der har tilsyneladende ikke været reel boldtræning endnu.
Grundet snedække, dårlig traktor og bib-tests .....

Dårlig traktor? haha det må være en joke, håber ikke det er sandt ellers er det pinligt..
Reply
Jeg ved ikke, om traktoren er dårlig. VAF skriver, at den var frosset fast.

Ang. Chiakha er jeg glad for, at han bliver (med mindre FCK sælger ham). Hvis jeg har ret i, at det kan tage op til et halvt år at komme på toppen, så vil han slå igennem i foråret. Det vil jeg vælge at tro på indtil det modsatte er bevist.
Reply
(07-01-2026, 04:33 PM)Victor Wrote: Jeg ved ikke, om traktoren er dårlig. VAF skriver, at den var frosset fast.

Ang. Chiakha er jeg glad for, at han bliver (med mindre FCK sælger ham). Hvis jeg har ret i, at det kan tage op til et halvt år at komme på toppen, så vil han slå igennem i foråret. Det vil jeg vælge at tro på indtil det modsatte er bevist.

Syntes en traktor er dårlig hvis den er frosset fast ligefrem.. Men enig i amin!
Reply
Med tanke om at 4 mand er sorteret fra til trænings lejren.

Så tænker jeg der skal hentes til midterforsvaret, vi ligger altid tæt på karantæne og forsvinder Sønderskov så er vi sårbare her. Men måske det dækkes af med backs som prøvet i træningskampe.

Pitu væk så noget nyt frisk blod til mitbanen, hvis det ikke dækkes internt.

Tænker ikke der kommer en afløser for Hujber, der er vi godt dækket af, så mere en venstre back.

Så ikke mindst en 9 selvom de ikke hænger på træerne.
Reply
Tipsbladet skriver, at Pitu har interesse fra hjemlandet. Både Dinamo og Rapid Bukarest skulle have et godt øje til Alexi Pitu.
Reply
(20-01-2026, 01:17 PM)xhofa Wrote: Tipsbladet skriver, at Pitu har interesse fra hjemlandet. Både Dinamo og Rapid Bukarest skulle have et godt øje til Alexi Pitu.

Campo erfarer at også nogle portugisiske klubber og en spansk klub fra LaLiga2 også er interesseret.
Reply
Nogen der ved noget om på hvilke pladser
Vi leder efter forstærkninger.
Synes ikke klubben Har meldt noget ud.
Spørgsmålet er vel om man synes man har hentet
nok ind i sommers.
Og man venter på at potienalet bliver forløst
Efter et halvt års sammenspil.
Det vil alligevel være noget af et sats efter min
Mening.
Reply
Kedeligste transfervindue i mange år i VB. Eller så er dem der hører noget på vandrørerne ikke flyttet med til det nye forum :-). Nej, der er ikke meget at komme efter af rygter. Om en uge lukker det.
Reply
(26-01-2026, 10:43 AM)colazero Wrote: Kedeligste transfervindue i mange år i VB. Eller så er dem der hører noget på vandrørerne ikke flyttet med til det nye forum :-). Nej, der er ikke meget at komme efter af rygter. Om en uge lukker det.

Det er også fint. Nu plejer folk jo at brokke sig over at der bliver hentet for meget ind, men nu er det for kedeligt?
Reply
Jo ikke nødvendigvis de samme der brokker sig over det ene som det andet.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)