Threads: 14
8 hours ago
(This post was last modified: 8 hours ago by Victor.)
Også enig med Stralis og Togo.
Kunne vi ikke sende Hjulsager op i Skandinavien? Nej, siger jeg selv, det tror jeg ikke, han vil. Han har, så hut jeg hvisker, kone og tre børn, og sidste år udtalte han, at han ønskede at komme hjem til DK igen og få noget ro på familiemæssigt (måske også vedr. børnenes skolegang osv).
Enten skal han genintegreres, eller også må vi bruge en mio., eller hvor meget det er, og få ophævet kontrakten. Det, der sker nu, er ikke værdigt.
Threads: 3
6 hours ago
(This post was last modified: 3 hours ago by VB-stralis.)
att OAOA: Har hørt andre sige det - synes udtrykket var fint: At han mestendels forsøger at dække feltet af fremfor at tackle igennem.
Såmænd bare det ...
"Eller kan CN nosse sig sammen til at tage en afbalanceret voksensamtale de to imellem, så VB kan få glæde af alt den fodbold Hjulsager har i sig?"
"Desuden uværdigt!" - Helt enig med Billmann & Victor.
Threads: 0
Mht Velkov forstår jeg ikke helt, hvad der er sket. Klubben vil ikke stå " i vejen for ham" Undskyld mig det var ikke Real Madrid eller mere hjemligt FCM, AGF , FCK eller FCN der kaldte, vel.
Det var Superligaens nr sjok, en mindre klub end VB med halvt så mange tilskuere, uden brand og blandt de store favoritter til nedrykning.
Hvad i det scenarie gjorde at klubben i en oprykningssæson sælger en af vore absolut bedste- måske endda vore bedste - og efterlader os med et forsvar der skal spilles sammen på kort tid og med en række ubesvarede spørgsmål.
Nu er jeg jurist og i min verden er kontrakter altså til for at overholdes. Jeg fatter ikke, at man lod Velkov gå - for at han kunne forfølge den store chance at komme til ..... SønderjyskE !!!!
Jeg synes det er at spille hasard med vores oprykning- og nogen gange går hasard godt- vi får se!
Helt enig ellers i lovprisningen af transfervinduet--selv om vi for 3. sæson i træk ikke fik hentet en proven angriber. Denne gang gør det så fmtl. mindre, da vi har mange at vælge mellem på de offensive positioner
Threads: 10
Det eneste argument jeg ser i den handel er penge. Både til klubben og til spilleren. Det er jo sådan store dele af vores verden fungerer. Like it or not.