4 hours ago
Vi mangler en nier. Sørensen er ok i divisionen men for dårli til superliga.
|
Sommertransfervinduet 2026
|
|
4 hours ago
Vi mangler en nier. Sørensen er ok i divisionen men for dårli til superliga.
4 hours ago
Nyeste rygte siger Velkov til Sønderjyske...
Gretarsson fra Sønderjyske til AGF. Så er det nok rigtig nok med Velkov derned. Ham kommer jeg godt nok til at savne. Fed personlighed. Altid en god fighterindstilling.
2.25 mio kroner for Velkov.
3 hours ago
(This post was last modified: 3 hours ago by SteenBiilmann.)
Ja den vil gøre ondt, hvis det sker. Selv om Vatnhamar er kommet ind.
Den er sgu nok god nok... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig...rliga-klub
3 hours ago
For mig at se er det ok at sælge Velkov. Han har sine klare styrke i luftspillet, når forsvarskæden står dybt. Han er tæt på livsfarlig, når man gerne vil spille langs jorden fra eget mål og stå med høj forsvarslinje.
3 hours ago
Latterlig lav pris for Velkov. Og nu mangler vi så stadig en CB.
3 hours ago
Jeg synes det er et stort tab. Efter min opfattelse er det vigtigt med forsvarsspillere med forskellige kompetencer, så vi kan spille på flere måder alt efter modstanderen. Samtidig ved vi, at Velkov fungerer i Vejle - og det er også vigtigt.
3 hours ago
(This post was last modified: 2 hours ago by VB-Koebenhavner.)
Hos mig røg VB's transfervindue fra en rigtig fin karakter et par niveauer ned.
Hvis færingen ikke slår til eller bliver skadet står vi med Lund og Gammelfar i midterforsvaret -og måske Gitz som vi ikke kender niveauet på endnu. Og så for sølle 2, 2 mio kroner-hvor er det latterligt!! En stor trussel på dødbolde og i det hele taget i modstanderens felt er nu væk. Øv VB! et stort skår i glæden over de 2 tilgange idag -og den sidste af dem åbenbart med en tilbagekøbsklausul!
3 hours ago
Velkov nu bekræftet.
3 hours ago
Men mon ikke salget betyder at Gitz er ved at være klar igen. Med Nielsen Vatnhamar og Lund kan jeg ikke se vi mangler på den position. Jeg kommer i den grad til at savne Velkov men synes vi er dækket fint ind der.
|
|
« Next Oldest | Next Newest »
|