Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
https://www.tipsbladet.dk/nyhed/superlig...gt-tilbage
Reply
Flipper simpelthen ud over tanken om at vi bare er en klub
Der spiller Brøndby talenter varme.
Det der nu kommer fra Brøndby lyder jo som
Vi er en joke i Vejle.
Kunne være dejlig med en udmelding fra klubben.
Jeg kan simpelhen ikke se hvad vi får ud af det hvis det passer.
Reply
(Yesterday, 06:46 PM)Hannibal Wrote: Flipper simpelthen ud over tanken om at vi bare er en klub
Vi er en joke i Vejle.

Vi får i så fald mellem 2 og 5 millioner
Reply
Jeg tror den snak der var et andet sted om Fredericia, Midtjylland og Etim og hvor meget det lugtede godt kan fordufte nu, for det her er nøjagtig det samme. Eneste forskel er at FCM havde max antal spillere ude på leje man må have. Jeg synes det er fedt man kan hente en spiller i den alder i en klub som Brøndby, men jeg bryder mig faktisk ikke om at det er på de vilkår - som vi tror vi kender :-). Men lad os da høre hvad VB har at sige om det. Så kan det være det giver bedre mening.
Reply
(Yesterday, 06:48 PM)OAOA Wrote:
(Yesterday, 06:46 PM)Hannibal Wrote: Flipper simpelthen ud over tanken om at vi bare er en klub
Vi er en joke i Vejle.

Vi får i så fald mellem 2 og 5 millioner
Tak for at prøve at muntre mig op,så det bedste der kan ske er
At han bliver rigtig god.brøndby køber ham tilbage.
Imens har han optaget pladsen for nogle andre som havde en
Fremtid i Vejle.
Jeg føler mig stadig overbevist om denne handel ikke er så dårlig 
Som den ser ud.
Vi har vel ikke kæmpet for at få ham,som der er blevet meldt ud.
For så at gå med til at kunne levere ham tilbage.for småpenge.
Reply
(Yesterday, 06:58 PM)colazero Wrote: Jeg tror den snak der var et andet sted om Fredericia, Midtjylland og Etim og hvor meget det lugtede godt kan fordufte nu, for det her er nøjagtig det samme. Eneste forskel er at FCM havde max antal spillere ude på leje man må have. Jeg synes det er fedt man kan hente en spiller i den alder i en klub som Brøndby, men jeg bryder mig faktisk ikke om at det er på de vilkår - som vi tror vi kender :-). Men lad os da høre hvad VB har at sige om det. Så kan det være det giver bedre mening.

Vi skal forhåbentlig ikke henvise til Brøndby, hvis der kommer et bud på Mathias om fx 1.5 år..? Det var jo dét, der var tilfældet med Etim, hvor Fredericia henviste til FCM, da der kom forespørgsler på ham
Reply
Nå, lad P ligge - eller rettere: løbe, så han kan komme i form...Vi må gå ud fra, at klubben ikke har skudt sig selv i foden med en kanon. De har vejet for og imod og frem og tilbage og kommet til et resultat. Det bør vi være tilfredse med.

Velkommen til P - ham glæder jeg mig til at se!

Noget andet lige nu: Små fem timer til vinduets lukning...Vi har fået dem ind, vi ønsker. Men hvem forsvinder? Skal vi forberede os på et chok? Jeg tænker her på, at de sælger f.eks.Tobias Bach.

"Vi fik et tilbud, vi ikke kunne sige nej til. Vejle Boldklub er også en forretning, og vi skal sælge spillere hvert år for at få det  hele til at hænge sammen. Vi er stolte af at have udviklet xx til at kunne sende ham videre og vi ønsker ham alt godt i hans fremtidige karriere."
Reply
(Yesterday, 07:34 PM)Victor Wrote: Nå, lad P ligge - eller rettere: løbe, så han kan komme i form...Vi må gå ud fra, at klubben ikke har skudt sig selv i foden med en kanon. De har vejet for og imod og frem og tilbage og kommet til et resultat. Det bør vi være tilfredse med.

Velkommen til P - ham glæder jeg mig til at se!

Noget andet lige nu: Små fem timer til vinduets lukning...Vi har fået dem ind, vi ønsker. Men hvem forsvinder? Skal vi forberede os på et chok? Jeg tænker her på, at de sælger f.eks.Tobias Bach.

"Vi fik et tilbud, vi ikke kunne sige nej til. Vejle Boldklub er også en forretning, og vi skal sælge spillere hvert år for at få det  hele til at hænge sammen. Vi er stolte af at have udviklet xx til at kunne sende ham videre og vi ønsker ham alt godt i hans fremtidige karriere."

Ja var egentlig også det eneste jeg havde af tanker om vb i dag.
Lige ind til det andet tog mit fokus.
Jeg er ligesom dig mega spændt på hvad vi vågner
Op til i morgen.
Forhåbentlig er der ikke flere der er væk.
Reply
Er vi tilfredse med hvad der er kommet ind? Ingen 9'er og ingen vb...

Jeg har også en frygt for at Bach smutter i sidste sekund.

Og så er der jo hele farcen med Hjulsager som vi fortsat mangler svar på.

Så ja, det bliver spændende i aften og i morgen formiddag når de sidste nyheder tikker ind...
Reply
(Yesterday, 08:01 PM)SteenBiilmann Wrote: Er vi tilfredse med hvad der er kommet ind? Ingen 9'er og ingen vb...

Jeg har også en frygt for at Bach smutter i sidste sekund.

Og så er der jo hele farcen med Hjulsager som vi fortsat mangler svar på.

Så ja, det bliver spændende i aften og i morgen formiddag når de sidste nyheder tikker ind...

Jeg tror ikke Bach smutter. Jeg tror slet ikke VB er interesseret i at sælge ham i dette vindue. Jo, selvfølgelig kan der komme bud man ikke kan sige nej til og så er det jo også bare med at slå til. Men siger vi nej til 13 mio så tænker jeg vi minimum skal over 20 og vil man trods alt det for en spiller fra den danske 1. division?

Til gengæld kunne jeg godt forestille mig man ophæver med Hjulsager. Og så skriver han med Hillerød eller Hvidovre i morgen :-).
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: genpres, Mark Rosendahl, 1 Guest(s)