Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Det glæder jeg mig godt nok til at få bekræftet af vb.
Altså hvis man går med på en tilbagekøbsklausul der ikke er
Meget højere end man gav for ham.
Jeg kan simpelthen ikke tro man kan være så dum.
Det må se anderledes ud end det Tipsbladet beskriver.
Reply
Der er ingen af os der aner en disse om hvad der står i den klausul. Det er som at diskutere prisen på 17 kilometer elastik.
Reply
Det har du sikkert ret i. Men hvor har Tipsbladet sin information fra, og hvor ved Farzad, at vi fik 1,8 mio. for Lauridsen?

Nogen må have sagt noget - eller spekulerer de bare ud i den blå luft?
Reply
(1 hour ago)SteenBiilmann Wrote: Der er ingen af os der aner en disse om hvad der står i den klausul ... som at diskutere prisen på 17 km elastik

Spiller han godt, får vi dét (læs: spil) ud af det. 
Spiller han rigtig godt, får vi dog en del ud af det (godt spil/en vis pose penge).
Spiller han ringe, mister vi nok mest (intet spil, kun en udgift).

Vi må simpelthen håbe på, at Hemmersam har lavet sit hjemmearbejde ordentligt!
Reply
Det er rent gætværk og rygter fra Farzam og andres side. Klubberne afslører ikke den slags. Men Farzam får clicks, og vi andre lapper det i os :-)
Reply
Det er ikke optimalt, men samtidig tror jeg ikke han bliver mere end 7,5-10 værd af en sæson i 1. Division, ellers skal det gå meget godt, derefter frafalder klausulen som jeg kan læse det.
Reply
(40 minutes ago)Jonathan Togo Wrote: Det er ikke optimalt, men samtidig tror jeg ikke han bliver mere end 7,5-10 værd af en sæson i 1. Division, ellers skal det gå meget godt, derefter frafalder klausulen som jeg kan læse det.

Ja nok en god ide at jeg/vi trækker lidt luft ind
Inden jeg går helt i selvsving.
Som skrevet før lad os nu lige få bekræftet hvad der egentlig
Foregår.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: genpres, McLovin, SteenBiilmann, 3 Guest(s)