Threads: 0
Det glæder jeg mig godt nok til at få bekræftet af vb.
Altså hvis man går med på en tilbagekøbsklausul der ikke er
Meget højere end man gav for ham.
Jeg kan simpelthen ikke tro man kan være så dum.
Det må se anderledes ud end det Tipsbladet beskriver.
Threads: 10
Der er ingen af os der aner en disse om hvad der står i den klausul. Det er som at diskutere prisen på 17 kilometer elastik.
Threads: 13
Det har du sikkert ret i. Men hvor har Tipsbladet sin information fra, og hvor ved Farzad, at vi fik 1,8 mio. for Lauridsen?
Nogen må have sagt noget - eller spekulerer de bare ud i den blå luft?
Threads: 10
Det er rent gætværk og rygter fra Farzam og andres side. Klubberne afslører ikke den slags. Men Farzam får clicks, og vi andre lapper det i os :-)
Threads: 1
Det er ikke optimalt, men samtidig tror jeg ikke han bliver mere end 7,5-10 værd af en sæson i 1. Division, ellers skal det gå meget godt, derefter frafalder klausulen som jeg kan læse det.
Threads: 15
Det er også mit indtryk. Han har kilder mange steder og begynder han at skrive noget forkert, så bliver der også lukket ned. Det har en journalist der har slået sig op som transferekspert ikke råd til. I VB har han da også sine vandrør. Tænker da han får lidt igen efter han hjalp dengang med tyrkeren. Selvfølgelig har han ikke læst kontrakten så det er ikke alt han ved. Det her er bare tilpas konkret til at der nok er noget om det. Men det er jo heller ikke en katastrofe. Det er bare heller ikke optimalt for VB.