Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Husk at AGF skal have videresalgsprocent. Så ud af 13 mio skal man trække de 3 vi betalte plus måske 20% til AGF. Er det så dét værd?
Reply
Ved du, om det er 5, 10, 15 eller 20%?
Reply
(9 hours ago)colazero Wrote: Husk at AGF skal have videresalgsprocent. Så ud af 13 mio skal man trække de 3 vi betalte plus måske 20% til AGF. Er det så dét værd?

Det plejer at være x % af gevinsten. Altså hvis vi købte ham for 3, sælger for 13 og de har 10 % videresalg, så skal agf have 1 mio af de 13. Altså 13-3 =10, 10 % af 10 = 1.
Reply
Jeg mener at hvis der kommer et bud på 25 millioner så skal vi sælge ham.
Reply
En misset oprykning koster knap 3 mio €. Det må vel være prisen for ham, ifald han skal sælges!
Heldigvis solgte han tilsyneladende ikke sig selv i går.
(Da var det vist kun Lund, der spillede på niveau! Men dejligt, at målene tilsyneladende ikke mere rasler ind!)
Reply
(Yesterday, 10:46 PM)colazero Wrote: Funder på the world wide web. Skal lige rette mig selv. Vinduet i Sverige lukker tidligere.

"Vejle has rejected a bid from Malmö FF for 23-year-old Danish winger Tobias Bach. The bid was for 1.7 million euros, or around 19 million kronor. It is reported that Malmö is competing with IFK Göteborg to sign the player. Tipsbladet has also previously stated that Vejle rejected an 11 million kronor bid from 'Blåvitt'. The Danish second-division club reportedly informed Malmö that Bach is not for sale and that negotiations are closed. This position is reinforced by the player's contract, which is valid until the summer of 2029. The Swedish transfer window closes on Tuesday night, leaving little time for a deal to be completed. Bach joined Vejle in September 2025 for a fee reported as €470,000, and according to Transfermarkt, his current market value is €650,000."

https://www.transferfeed.com/transfers/t...f/51214446

Det er vintertransfervinduet der åbner senere i Norge og Sverige, fordi deres sæson starter senere.
Reply
Jeg håber ledelsen har is i maven. Bach er lige blevet 23--vi ville kunne score kassen på ham et par år. Og ja ja- så kan han blive skadet eller falde i Vejle Fjord inden-men det synes jeg ikke man kan handle efter. ,
Reply
(29-08-2026, 07:03 AM)colazero Wrote:
(24-08-2026, 01:19 PM)colazero Wrote: Bold.dk skriver at VB har interesse i Mathias Jensen fra Brøndby. Dog med konkurrence fra SL klubben Lyngby https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...ias-jensen

Vi er åbenbart tættere på Mathias Jensen nu https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...-med-vejle

Ved ikke hvor meget man skal ligge i det, men kan se hans moster følger Vejle Boldklub på Instagram, og det er ikke fordi hun følger særlig meget.
Reply
Hans moster? Det er en klar indikator på, at han er på vej til Nørrskoven!

Noget andet er, at folk nu begynder at bruge Euro, når vi taler penge. Mig bekendt bruger vi stadig kroner i dette land.
Reply
Ja, det gjorde man i gamle dage. I dag handler man i € !

Bisse tilsyneladende solgt til Kalmar, hinsidan. For et 'acceptabelt' € beløb!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Hannibal, VB-stralis, 3 Guest(s)