Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Sorry det var en fejl må lige justere mine kontaktlinser
Reply
Norsk fodbold er klart bedre end dansk. To hold i CL!

Ham vrøvlehovedet Carsten Werge har ellers ment, at FCK var Skandinaviens bedste hold. 0-4 til Viborg, øhhh....

Det var også ham og en anden journalist, der ud af deres uendelige vrøvlevisdom mente, at Michael Laudrup var DK's bedste spiller nogensinde. Det kan i hvert ikke være ud fra landskampene. Her var han for det meste elendig.

Jeg mener, Allan Simonsen var den bedste. Han er også den eneste, der har vundet Ballon D'or.

Nå, det var noget andet. Håber, Gunnar snart kommer.
Reply
Tipsbladet skriver vi har afvist et bud på Tobias Bach på 1 mill.euro
Fra ifk Gøteborg
Vil vi virkelig sælge ham nu,måske derfor vi har hentet From.
Reply
Ja, jeg frygter også at Bach kan være fortid. Det ville være en kæmpe bet.
Reply
Jeg håber virkeligt at vi står fast på 15 mDKK hvis vi skal slippe ham! Han er pt. utrolig vigtig for os.
Reply
Enig! Målscorere hænger ikke på træerne. Mindst to mio. Euro for ham.
Reply
(27-08-2026, 11:51 PM)Jonathan Togo Wrote: Jeg håber virkeligt at vi står fast på 15 mDKK hvis vi skal slippe ham! Han er pt. utrolig vigtig for os.

Jeg syntes vi skal gå efter 25 mio kr. Han er bedre en gg og han blev solgt for 20.
Reply
(28-08-2026, 11:11 AM)Vindueknækkeren Wrote:
(27-08-2026, 11:51 PM)Jonathan Togo Wrote: Jeg håber virkeligt at vi står fast på 15 mDKK hvis vi skal slippe ham! Han er pt. utrolig vigtig for os.

Jeg syntes vi skal gå efter 25 mio kr. Han er bedre en gg og han blev solgt for 20.

Det gjorde han så overhovedet ikke.
Synes alt information peger på under 10 millioner.
Reply
(24-08-2026, 01:19 PM)colazero Wrote: Bold.dk skriver at VB har interesse i Mathias Jensen fra Brøndby. Dog med konkurrence fra SL klubben Lyngby https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...ias-jensen

Vi er åbenbart tættere på Mathias Jensen nu https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...-med-vejle
Reply
Det begynder at blive svært at følge med nu. Så småt måske også at genkende VB's hold!

Rejst: Vekic, Flø, GG
Ankommet: Kasper Kristensen, Marcussen, Lund, Karlsson, From - sandsynligvis Vatnhamar & Mathias Jensen

TRUPPEN (sandsynligvis)
Målmænd: Larsen, Kristensen, Pløger (3)
Backs: Karlsson, Velkov, Gitz, Nielsen, Lund, Vatnhamar, Sørensen, Jensen (8)
Midt: Gunde, Vestergaard, GG, Bisse, Bach, Duelund, Hjulsager, Tabatadze, Max, Ravn, Hetemi (11)
Offensiv: Bismarck, Camara, Faghir, From (4)

Kamp om pladserne, hvis truppen ender med at se sådan ud. ikke mindst i de to bageste rækker!
- Mon planen er, at Velkov skal sælges? Bliver der plads til Lund (som spillede fantastisk forleden)?
- Mon planen er, at Bach skal sælges? Hvad med GG, Hjulsager, Max, Ravn?
- Helt vildt så mange, der kommer til at trække nitten på midten (Forhåbentlig kan nogle udlejes)!
- Vi henter næppe en reel 9'er - men tilsyneladende kan mindre gøre det (vi scorer jo på samlebånd)!
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)