Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
(24-08-2026, 05:09 PM)Victor Wrote: Til Pegro: Jeg mener, han udtalte sig meget positivt ift. Brøndby sidste år, før vi mødte dem. Kan ikke huske de eksakte ord.

En ting er ønsketænkning. Et andet er realisme. Jeg forestiller mig ikke at en spiller, der ikke er betragtning til VB's hold, kan forvente at komme i betragtning i Brøndby
Reply
Jeg forestiller mig nærmere han havner i Lyngby. Hvis ikke Hvidovre eller lignende.
Reply
(24-08-2026, 07:55 PM)colazero Wrote: Jeg forestiller mig nærmere han havner i Lyngby. Hvis ikke Hvidovre eller lignende.

Jeg kan tage fejl - og det har jeg jo gjort mange gange før, men jeg forestiller mig faktisk ikke, at der er klubber, der tør købe ham.
Hvis han skal finde en anden klub, så er det fordi han er blevet ophævet i Vejle og derfor rimelig risikofrit kan finde en anden klub, hvis han ikke forlanger for meget i løn.
Reply
Brøndby er eftersigende lune på Casper Winther fra Lyngby, så det kan være Mathias Jensen ryger den anden vej (på leje).
Reply
(24-08-2026, 01:19 PM)colazero Wrote: Bold.dk skriver at VB har interesse i Mathias Jensen fra Brøndby. Dog med konkurrence fra SL klubben Lyngby https://bold.dk/fodbold/stillinger/super...ias-jensen

Så vidt jeg husker, bev han for nylig skiftet ind i en halvleg, og foreslået skiftet ud igen. Spillede vist ret ringe.
Men dejligt at vi kigger efter en styrmand til midtbanen!
Reply
VAF skriver, at det lige nu står stille i forhandlingerne mellem os og Esbjerg om Lucas From. EfB vil have mere. Vi vil give mindre. Vi må se, hvor den ender.
De skriver, han er højre kant. Men mangler vi nogen der? Camara er fremragende og Bismark og Markussen kan også spille der. Jeg troede, han evt. skulle erstatte Wahid.
Reply
Hvor er det fedt for vores centrale forsvar, hvis vi får en stor leder til klubben, hvilket han er ifølge Sölvi Ottesen(Vatnhamar)
https://campo.dk/2026/08/24/paa-vej-til-...EeNjLX3Vjg
Reply
J Victor - det spørgsmål har jeg også stillet. Svaret må næsten være at han kan spille alle de 3 forreste pladser, inklusive 9'er. Og at han så er tænkt som substitut på alle de 3 pladser.

Ja Tobias, jeg har også noteret mig at hans lederevner omtales. Det har vi i dén grad brug for i forsvaret.
Reply
(25-08-2026, 11:11 AM)Victor Wrote: VAF skriver, at det lige nu står stille i forhandlingerne mellem os og Esbjerg om Lucas From. EfB vil have mere. Vi vil give mindre. Vi må se, hvor den ender.
De skriver, han er højre kant. Men mangler vi nogen der? Camara er fremragende og  Bismark og Markussen kan også spille der. Jeg troede, han evt. skulle erstatte Wahid.

En aftale skullle være tæt på ifølge bold.dk
Reply
Han ka vist osse spille forward.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 2 Guest(s)