Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Det kunne også være Gunnar var på radaren før Lund blev hevet ind.
Reply
Osse sjældent at de er nogle krukker.
Reply
Mon det er VB som har fået afvist et bud på Roald Mitchell, angriber fra Trinidad og Tobago som spiller i New York Red Bull? Læste i går at en dansk klub har fået et bud afvist på ham, men der stod ikke hvem og hvilken række klubben er i.

Spilleren er ikke på New Yorks førstehold. Han er 23 år og buddet var en lejeaftale med mulighed for køb. Som jeg kan læse det så er det en spiller hvis store problem er skader. Altså, derfor han har svært ved at bide sig fast på deres førstehold. Nogen fans skriver lidt om det her https://www.soccerpubs.com/boards/index....opic=52362

Jeg ved ikke om Hemmersams netværk rækker til New York, men vi ved da at lejeaftaler er man glade for i VB. Ligesom spillere med en vis skadeshistorik :-). Jeg ved heller ikke om det er sådan et sted et Superligahold ville kigge? Horsens har jo amerikanske forbindelser, men også midler til at hvis de ville have ham, så betalte de nok bare.

Nå, det er jo også lidt ligegyldigt når buddet nu blev afvist fra deres side :-)
Reply
(10-08-2026, 08:40 AM)colazero Wrote: Mon det er VB som har fået afvist et bud på Roald Mitchell, angriber fra Trinidad og Tobago som spiller i New York Red Bull? Læste i går at en dansk klub har fået et bud afvist på ham, men der stod ikke hvem og hvilken række klubben er i.

Spilleren er ikke på New Yorks førstehold. Han er 23 år og buddet var en lejeaftale med mulighed for køb. Som jeg kan læse det så er det en spiller hvis store problem er skader. Altså, derfor han har svært ved at bide sig fast på deres førstehold. Nogen fans skriver lidt om det her https://www.soccerpubs.com/boards/index....opic=52362

Jeg ved ikke om Hemmersams netværk rækker til New York, men vi ved da at lejeaftaler er man glade for i VB. Ligesom spillere med en vis skadeshistorik :-). Jeg ved heller ikke om det er sådan et sted et Superligahold ville kigge? Horsens har jo amerikanske forbindelser, men også midler til at hvis de ville have ham, så betalte de nok bare.

Nå, det er jo også lidt ligegyldigt når buddet nu blev afvist fra deres side :-)

Det er Viborg
Reply
Banke skriver, at Gunnar "brændende ønsker at prøve sig af i Danmark", men at han ikke får lov af Vikingur før deres europæiske kampe er slut. De er ude af CL, tabte den første kamp til EL med 3-0, og hvis de ryger ud her, mangler to kampe den 20. og 27.8 om at komme i Conference League. Først herefter vil han lande i VB.

Vikingurs krav er, at de skal være færdige med at kvalificere sig. Jeg læser det sådan, at han ikke skal være med i et evt. gruppespil.
Reply
(11-08-2026, 04:19 PM)Victor Wrote: Banke skriver, at Gunnar "brændende ønsker at prøve sig af i Danmark", men at han ikke får lov af Vikingur før deres europæiske kampe er slut. De er ude af CL, tabte den første kamp til EL med 3-0, og hvis de ryger ud her, mangler to kampe den 20. og 27.8 om at komme i Conference League. Først herefter vil han lande i VB.

Vikingurs krav er, at de skal være færdige med at kvalificere sig. Jeg læser det sådan, at han ikke skal være med i et evt. gruppespil.

Sådan læser jeg det også. De tænker nok alligevel de ingen chance har i et evt gruppespil. Men hjælper han dem med at kvalificere sig, så tjener Vikingur vel 50+ millioner bare på at være med i Conference League.
Reply
Så læser man lige at Fredericia er ved at købe Alexander Lyng i Sønderjyske for anslået 4 mio kr. De har andre økonomiske midler at spille med end os tyder det på. Må sige det er en handel er jeg meget overrasket over hvis den går igennem.
Reply
(12-08-2026, 08:35 PM)colazero Wrote: Så læser man lige at Fredericia er ved at købe Alexander Lyng i Sønderjyske for anslået 4 mio kr. De har andre økonomiske midler at spille med end os tyder det på. Må sige det er en handel er jeg meget overrasket over hvis den går igennem.

Ellers bruger de bare deres budget anderledes, for vi har samlet større økonomi til både køb og løn end de har. En anden ting er så, at jeg ikke fatter, at de vil bruge 4 mio på ham.
Reply
Vikingurs træner mener at Vatnhamar skifter klub når de har spillet mod KR den 30 august. Medier mener selvfølgelig det er til VB.

Noget andet - AGF har to spillere Richmond Gyamfi og Youssouph Badji. Begge angribere. Kunne de være interessante for VB? Måske en af dem. Gyamfi var meget hypet i Hobro men har ikke kunne slå til i AGF og har været udlejet til Esbjerg. Hvor han så heller ikke rigtig fik succes. Var det noget at prøve det af eller er der for meget Emmanuel Yeboah vibes over det? Gyamfi er ghaneser som vi i forvejen har to af. Jeg tror de er langt fra spilletid i AGF. Badji er fra Senegal.
Reply
Synes ikke rigtigt der er nogen af dem, der har nogen stats der er så spændende, så vil jeg hellere give Bismarck mere spilletid. Sågar hellere hive Benjamin Nicolaisen op i truppen.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Christian d.2, 3 Guest(s)