Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sæson 2026/2027
(03-08-2026, 03:05 PM)xhofa Wrote:
(03-08-2026, 01:28 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Vi ER bare utrolig sårbare nu i både forsvar og angreb

Hvor jeg savner det gamle VB, der bare kontakter AB og forhører sig : Ok hvad skal I have for Milan Rasmussen.-Og bang-pengene på bordet. Som man gjorde i sin tid med Fremad Amagers topscorer Henrik Toft - og rykkede op.

Nu skulle det ikke undre mig, hvis det blev stenrige Fredericia , der også mangler til angrebet, der i stedet gør dette.

Og VB står beskedent tilbage og ser hvad der måtte være tilovers 2/9 og så henter vi en angriber fra Påskeøerne, som vi naturligvis har snuppet for næsen af samtlige topklubber i Europa Big GrinBig Grin

Har på fornemmelsen at AB ikke bare lige sådan er til at handle med. Tror de mener det temmelig seriøst Five Castles Football Group i ryggen.

Men mon ikke VB har en føler eller to ude.

Tror de fleste klubber i DK ved hvem han er, og holder øje.

Hvad er dit belæg for det?
Reply
Tvivler nu på at det var Henrik Toft's 3 mål i 2 kampe, hvor vi vandt stort i begge, der afgjorde oprykningen. Både Issey , Lawal og Balling var langt vigtigere.
Reply
(03-08-2026, 07:03 PM)Vindueknækkeren Wrote:
(03-08-2026, 03:05 PM)xhofa Wrote:
(03-08-2026, 01:28 PM)VB-Koebenhavner Wrote: Vi ER bare utrolig sårbare nu i både forsvar og angreb

Hvor jeg savner det gamle VB, der bare kontakter AB og forhører sig : Ok hvad skal I have for Milan Rasmussen.-Og bang-pengene på bordet. Som man gjorde i sin tid med Fremad Amagers topscorer Henrik Toft - og rykkede op.

Nu skulle det ikke undre mig, hvis det blev stenrige Fredericia , der også mangler til angrebet, der i stedet gør dette.

Og VB står beskedent tilbage og ser hvad der måtte være tilovers 2/9 og så henter vi en angriber fra Påskeøerne, som vi naturligvis har snuppet for næsen af samtlige topklubber i Europa Big GrinBig Grin

Har på fornemmelsen at AB ikke bare lige sådan er til at handle med. Tror de mener det temmelig seriøst Five Castles Football Group i ryggen.

Men mon ikke VB har en føler eller to ude.

Tror de fleste klubber i DK ved hvem han er, og holder øje.

Hvad er dit belæg for det?

Belæg for at AB ikke er til at handle med? Eller belæg for de ved hvem han er?
For det første kom Five Castles Football Group ind i AB med store ambitioner, med Superliga på sigt. Det rimer ikke på at sælge ens største profil til en 1. divisionsklub.

Hvis dit spørgsmål går på, at de fleste danske klubber ved hvem han er, så blev han på kun en halvsæson kåret til årets spiller i 2. division, det er noget folk lægger mærke til.

Når det har sagt, så har jeg ikke noget at bygge dette på, udover ganske almindelig sund fornuft.
Reply
Duin ude resten af året! VB søger efter en ny angriber.

Lasse Nielsen ude et par uger endnu.

Gitz tilbage på træningsbanen.

VAF
Reply
Ja - som vi har råbt på: Det 'holder ikke' med så tyndt et forsvar, så tyndt et angreb. - Det holdt siger og skriver én kamp!
Nu er både Nielsen og Duin ude. Synes, der var god grund til at være pessimist/bekymret! Og klubben har ambitioner om oprykning!
Mon ikke dén pokalkamp kommer belejligt - så kan vi vel få spillet et par stykker ind.
Reply
Jeg er ikke skuffet. Duin har jo været ude hele tiden i Vejle.

At Lasse Nielsen er skadet et par uger endnu er forventeligt. Positivt, at det ikke er værre.

Valdemar Lund bør kunne gå lige ind i forsvaret.
Reply
Som jeg hele tiden har sagt. Ingen grund til at være så negativ. Det gik. Og der KOM forstærkninger. Dejligt at det er en dygtig sportslig ledelse der handler, og ikke katastrofe-tænkende hysteriske fans.

Men gad vide om det er fordi, de har læst “ekspertenes” dommedags profetier herinde, at de handler? Eller om det er fordi de har begge hænder sikkert på rattet og ikke er nogle fu..ing amatører?
Reply
Nu vil jeg ikke lyde alt for negativ, men altså: Hvad sker der lige for billetpriserne på Vejle Stadion i denne sæson?

180 kr for en voksenbillet imod Hillerød. Det er jo ikke ligefrem, fordi vi skal møde Real Madrid. Jeg ved det godt, inflation osv., men de billetpriser er da gået helt amok.
Reply
Det ikke dyrt, det er billigt! If you know, you know.
Reply
Jeg tror man gerne vil have folk over i abonnements ordningen
180 kr det er jo sindssygt latterlig.
209 kr om måneden løbende abonnement for en all inclusive sæsonkort.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: 1 Guest(s)