Thread Rating:
  • 0 Vote(s) - 0 Average
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sommertransfervinduet 2026
Enig i at det ikke virker langsigtet.

Jeg kan dog læse mig frem til at han har kontraktudløb 31 december 2027, så det vil ikke fra Molde side give særligt meget mening at leje ham ud i et helt år. For han må allerede fra sommeren 27 forhandle frit med andre klubber, da hans kontrakt så vil udløbe indenfor 6 måneder.
Reply
Fint, at Lund kommer. Han hjælper os med et akut problem.
Reply
Det bliver godt at få Valdemar Lund ind da vi akut mangler 2 CB. Det sagt så er det utroligt vigtigt at vi står med en sammenspillet bagkæde hvis vi rykker op næste sommer, i den henseende virker det meget kortsigtet med en kontrakt af et halvt års varighed. Der må virkelig være en stor tiltro til Hjalte Gitz, for ellers giver det meget lidt mening med en midlertidig løsning.

Jeg tror sagtens Lund kan blive en god superliga spiller, på sigt, men med en god talentbase i Danmark på denne position synes jeg det er ærgerligt at vi ikke går efter en permanent løsning.
Reply
Så enig. Vældig fint at hente Lund tilbage - tak for det - men det virker som en lappeløsning, når vi kun har ham til vinterpausen.
Hvorfor så ikke hente en mere langsigtet løsning?
Reply
Til gengæld bliver han billigere evt. at overtage til vinter, fordi han til den tid kun har et år tilbage af sin kontrakt.
Reply
(04-08-2026, 12:16 PM)VB-stralis Wrote: Så enig. Vældig fint at hente Lund tilbage - tak for det - men det virker som en lappeløsning, når vi kun har ham til vinterpausen.
Hvorfor så ikke hente en mere langsigtet løsning?

Nok fordi den langsigtede løsning, ikke er interesseret i at komme til VB på nuværende tidspunkt. Ser hellere vi skriver en kort lejekontrakt med en der kender klubben, og har niveauet. End at vi skriver en 2-3 årig kontrkat med en, som vi ikke mener er god nok nu og her, men ikke god nok til Superligaen.
Reply
Ny spiller på vej. Gunnar Vatnhamar fra Vikingur. 31 år og landsholdsspiller fra Færøerne. Det er også til forsvaret.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-div...ldsspiller
Reply
Men det er usikkert om - og hvornår - Gunnar kommer. Der er ikke skrevet noget under, og Vikingur er ved at kvalificere sig til EL og en anden spiller på Gunnars plads er skadet.

For mig er det lidt en fugl på taget.

Men fint, hvis han kommer hertil. De tider er forbi, hvor vi ikke regnede færøsk landsholdsfodbold for noget.

Var det ikke Vikingur, der slog Brøndby 3-0 for et par år siden?
Reply
VAF har en artikel om, at VB ønsker Hjulsager sendt videre. Han har skuffet, men vil nok selv sige, at han ikke har fået chancen. At han er højtlønnet, er også en grund til, at han ønskes videresendt.
Reply
(04-08-2026, 01:27 PM)colazero Wrote: Ny spiller på vej. Gunnar Vatnhamar fra Vikingur. 31 år og landsholdsspiller fra Færøerne. Det er også til forsvaret.

https://bold.dk/fodbold/stillinger/1-div...ldsspiller

Vatnhamar var med til at tabe 0-3 i går til Thun i Europa League kvalen. Et islandsk medie skriver også, at man forventer han bliver hos Vikingur så længe de spiller i Europa. Jeg kan snart ikke finde ud af kval-reglerne men hvis Vikingur taber samlet til Thun, hvad det tyder på, så mener jeg de skal spille kval til Conference League. Så det er nok ikke en vi ser i VB lige med det samme hvis det passer.
Reply

Forum Jump:

Users browsing this thread: Bien, 3 Guest(s)