Threads: 0
(01-08-2026, 08:13 AM)VB-stralis Wrote: (31-07-2026, 10:55 PM)McLovin Wrote: Jeg tager det du skriver til efterretning. Derfor har jeg genlæst dit opslag igen. 3 gange faktisk, for at være sikker på om der var noget jeg overså eller misforstod.
Min respons er præcis den samme.
Jamen 'kære ven', hvis du ikke forstår, hvad du læser/ser, så hjælper det jo ikke et hak, om du så læste det 10 gange.
Eller fik én til at læse det op. Måske du kender én, som kan forklare dig det læste!?
Du er jo urokkelig - uimodtagelig for forklaringer. "Min respons er præcis den samme," netop: Kontinuitet dit mantra!
Andetsteds spørger én, hvorfor Sander Ravn end ikke er på bænken. En teknisk, dygtig spiller. Han træner pt. ikke med. Er skadet.
Pointen er at jeg udemærket forstår, og derfor fastholder min kommentar.
Og fordi man ikke er enig i, hvad Victor i en anden tråd kaldte for grædekonerne, jeg vil kalde jer brokrøve, så falder i tilbage til at man er naiv. Det er så dejlig nemt og bekvemt.
I er dejligt immune overfor fakta og realiteter. Og fakta pt. er at Nørgaard som træner har fået 10 ud af de sidste 12 point (spørg Fredericia om de synes kampen i Nørreskoven, var uden betydning) og at transfervinduet er åbent i en måned endnu. Så mon ikke der kommer lidt spillere inden da.
Jeg fastholder min “naive” tilgang til VB og til livet. Det er dejligt at vågne op lørdag morgen med en god præstation og 3 point. og (igen) en god indsats af Faghir! Han er alt for god i fit tilstand til at spille 1. Division. Så lader jeg jer om jeres katastrofetanker.
Threads: 3
Dejligt for VB at have en fan som dig. Altid så positiv. Transfervinduet er åbent. Korrekt. Men du véd godt, at turneringen er i gang!?
Og vi har ikke en angriber, der kan spille 90 minutter. Eller en centerforsvarer, der kan træde ind ved skader. -Tiden går, klokken slår!
01-08-2026, 10:08 AM
(This post was last modified: 01-08-2026, 10:09 AM by McLovin.)
Korrekt. Vi mangler angriber(e), CB, HB og en VB. Hellere i går end idag. Men nu er markedet sådan skruet sammen, at det lukker efter sæsonen er i gang.
Men vi er nok den eneste klub, der ikke har hentet det de har brug for endnu. Det er så hårdt og uretfærdigt at holde med VB! Tud, tud, tud.
Holdet hænger sammen. De får point. Det bliver garanteret bedre og bedre og der kommer garanteret forstærkninger til.
Men du har ret. Jeg vil også til at være sur over hvad der ikke er sket, i stedet for at glæde mig over hvad der er! Det er langt bedre!
01-08-2026, 02:55 PM
(This post was last modified: 01-08-2026, 03:02 PM by VB-Koebenhavner.)
(01-08-2026, 10:08 AM)McLovin Wrote: Korrekt. Vi mangler angriber(e), CB, HB og en VB. Hellere i går end idag. Men nu er markedet sådan skruet sammen, at det lukker efter sæsonen er i gang.
Men vi er nok den eneste klub, der ikke har hentet det de har brug for endnu. Det er så hårdt og uretfærdigt at holde med VB! Tud, tud, tud.
Holdet hænger sammen. De får point. Det bliver garanteret bedre og bedre og der kommer garanteret forstærkninger til.
Men du har ret. Jeg vil også til at være sur over hvad der ikke er sket, i stedet for at glæde mig over hvad der er! Det er langt bedre!
Så er vi da i det mindste rimeligt enige i, hvad vi mangler
Og det er da helt rigtigt, at der er en god måneds tid tilbage af transfervinduet
En del af os, der har fulgt VB i rigtig mange år, har bare set tonsvis af disse transfervinduer komme og gå. Og ganske ofte de sidste mange år har vi set denne strategi : "Lad os se hvad der kommer til overs" Også alt for ofte har vi derfor stået på transfervinduets sidste dag og enten blevet præsenteret for nogen sidste øjebliks lottokuponer eller slet ingenting- denne vinters transfervindue, som et af de mest grelle eksempler.
Brændt barn skyr ilden, sporene skræmmer osv.
Måske bliver det helt anderledes denne gang- det håber vi da alle på. Men sund skepsis baseret på historik kan ikke undgås
OG PS- de points vi måtte miste nu pgra en ufuldstændig trup tæller jo lige så meget som pointene efter transfervinduets lukning
(31-07-2026, 01:05 PM)Victor Wrote: Til Stralis: Det eneste jeg kan huske fra kampprogrammet er, at Tønder - med store bogstaver! - skrev, at vi SKAL sælge spillere, før nye kan komme ind. Jeg kan ikke huske, om han kom ind på de ting, du nævner.
Victor prøv lige at læse kampprogrammet en gang til og fortæl mig, hvor der står at vi skal sælge FØR vi køber.
Threads: 1
(01-08-2026, 10:08 AM)McLovin Wrote: Korrekt. Vi mangler angriber(e), CB, HB og en VB. Hellere i går end idag. Men nu er markedet sådan skruet sammen, at det lukker efter sæsonen er i gang.
Jeg synes du tager det hele lidt for personligt, selvom jeg synes klubben underepræsterer ift. at finde de rigtige spillere og få dem tidligt nok ind så er det ikke noget jeg er sur over, jeg synes dog kritikken er berettiget. Selvom jeg er af ovenstående holdning kan jeg sagtens glæde mig over når vi vinder, der er ingen grund til at blande tingene sammen og se det hele sort/hvidt.
I går spillede Gundelund fuldtid på trods af at han er småskadet, det skriger til himlen at vi minimum mangler en CB og man kan ikke spille dem ind på en uge eller to. Hvem skal spille CB på tirsdag? Vi har en dyr trup og forholdsvis stor trup, men der er nogle steder hvor der åbenlyst er for mange spillere og andre steder hvor der er for få. I mine øjne burde vi allerede have hentet den nye CB i vinters, det havde været rettidig omhu. Derudover ville du slet ikke forholde dig til Duins skade i går.
https://bold.dk/fodbold/klubber/vejle-bo...d-i-sejren ( https://bold.dk/fodbold/klubber/vejle-bo...d-i-sejren)
02-08-2026, 06:33 PM
(This post was last modified: 02-08-2026, 06:38 PM by McLovin.)
Jeg ved ikke om den er til mig. (I går stod det som om det var til Stralis)
Men hvis det er. Jeg tager intet personligt. Det må du gerne uddybe.
Ang at forholde sig til Duins skade. Igen. Er det til mig? Hvad mener du? Skal jeg tage ansvar for den? Jeg ved ikke mere end jer andre.
Igen igen. Hvis det er henvendt til mig. Det er sjovt at du siger at der ingen grund er til at se tingene sort/hvid. Det er jo netop det jeg taler ind i.
Jeg er da om nogen herinde ambassadør for en lidt nuanceret tilgang. Jeg siger jo netop at ja, der er brug for forstærkninger. Men samtidig og måske endda først, at det jo faktisk går ret godt.
Jeg er da ikke totalt blåøjet, selvom der er nogle herinde der kalder mig det. Men måske i deres verden. Men netop det citat du har med, viser at jeg først og sidst er enig i behovet for forstærkninger.
Men har nu stadig lidt en mistanke om at det ikke er henvendt til mig, selvom du nu har lavet det om, så det er mig du refererer til. I går var det Stralis.
Threads: 1
(02-08-2026, 06:33 PM)McLovin Wrote: Jeg ved ikke om den er til mig. (I går stod det som om det var til Stralis)
Men hvis det er. Jeg tager intet personligt. Det må du gerne uddybe.
Ang at forholde sig til Duins skade. Igen. Er det til mig? Hvad mener du? Skal jeg tage ansvar for den? Jeg ved ikke mere end jer andre.
Igen igen. Hvis det er henvendt til mig. Det er sjovt at du siger at der ingen grund er til at se tingene sort/hvid. Det er jo netop det jeg taler ind i.
Jeg er da om nogen herinde ambassadør for en lidt nuanceret tilgang. Jeg siger jo netop at ja, der er brug for forstærkninger. Men samtidig og måske endda først, at det jo faktisk går ret godt.
Jeg er da ikke totalt blåøjet, selvom der er nogle herinde der kalder mig det. Men måske i deres verden. Men netop det citat du har med, viser at jeg først og sidst er enig i behovet for forstærkninger.
Men har nu stadig lidt en mistanke om at det ikke er henvendt til mig, selvom du nu har lavet det om, så det er mig du refererer til. I går var det Stralis.
Det var et fejl-qoute i går (beklager Stralis), mit indlæg var 100% rettet mod dig, McLovin.
Debatten gik på de fraværende spillere og var en fortsættelse af vores debat den anden dag, her forholdte du dig til LN og Gustav, som var fraværende, men ikke til Duin der er skadet for hvad der føles som 120’ende gang, sammen med Wahid er vi virkeligt sårbare på den position.
I flere af dine indlæg skriver du at mange er for negative, her synes jeg du er for nærtagende, måske på klubbens vegne i stedet for at forholde dig til de forholdsvist mange kritikpunkter, som overvejende bliver serveret på en god og konstruktiv måde.
Værst af alt er det i mine øjne på CB positionen hvor vi potentielt set kun har Velkov tilbage på tirsdag, her burde vi for længst have hentet en ny mand, da klubben vidste at de ikke ville indløse klausulen på Valdemar Lund.
02-08-2026, 07:37 PM
(This post was last modified: 02-08-2026, 07:39 PM by McLovin.)
Jeg skrev at Markussen var syg, for det havde jeg hørt. Og jeg skrev at LN var skadet. For det havde jeg hørt.
Jeg skrev ikke noget med Duin. For jeg havde intet hørt.
Du skrev at jeg tog det personligt. Hvad mener du med det?
Og er man sort/hvid hvis man nuancerer tingene? (Det er her jeg bliver kaldt “naiv”)
Eller er man sort/hvid hvis man kun er kritisk?
Det bør være meget nemt at svare på.
Threads: 13
Til Pegro: Jeg kan ikke finde kampprogrammet, så jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.
|